Muziek die zomaar kan horen in de Bravo in de nacht.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:12 schreef erikkll het volgende:
Leuk dit, maar wat is Bravo Nachtplaten?
Ik had niet gezien dat dit het lowlandsforum wasquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Muziek die zomaar kan horen in de Bravo in de nacht.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:43 schreef theodoor9 het volgende:
Wat blijft Machine Gun van Noisa een wereldplaat he!
Ehm,nee. gaat 'm niet worden. Zet ik nog liever een nummer van Guns & Roses op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:19 schreef het_grobbekuiken het volgende:
![]()
Ik heb nu al zin in het drum n bass nachtje.
Dat gaan ze niet draaien in de Bravo denk ik zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ehm,nee. gaat 'm niet worden. Zet ik nog liever een nummer van Guns & Roses op.
Achja, komt elk jaar langs deze meneer. Vorig jaar vroeg 'ie in juli ook hoe de falende LL-Meet was.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet draaien in de Bravo denk ik zo.
Ach brengt wat leven in de brouwerij kan dit forum wel gebruikenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Achja, komt elk jaar langs deze meneer. Vorig jaar vroeg 'ie in juli ook hoe de falende LL-Meet was.
Ik zat me gister nog af te vragen wat jij van dit nummer zou vinden. Ik ben blij dat dat nu duidelijk isquote:Op zondag 20 juli 2014 16:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ehm,nee. gaat 'm niet worden. Zet ik nog liever een nummer van Guns & Roses op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |