Volgens een rapport van de Verenigde Naties hebben meer dan 150 miljoen mensen over de hele wereld vanaf 1947 een UFO (Unidentified Flying Objects) gezien. Meer dan 20.000 zijn gedocumenteerde landingen. Ook op de Tv-zenders Discovery Channel, Fox News en CNN zijn met regelmaat programma’s te zien waarin onder meer piloten en verkeersleiders vertellen over UFO waarnemingen. In het Disclosure Project dat in 2001 begon, getuigen diverse internationale ex-officieren, onder wie een commandant van de Belgische luchtmacht, onder ede dat buitensaardse technologieën ons bezoeken. De beroemde Britse kosmoloog Stephen Hawking verklaarde op de tv-zender Discovery Channel dat aliens mogelijk bestaan. Het ministerie van Defensie in Groot-Brittannië heeft in 2009, 19 zogeheten ‘X-files’ openbaar gemaakt
Ze bestaan echt, zegt UFO-deskundige dr.ir. Coen Vermeeren. Al tientallen jaren spreken tienduizenden mensen uit mijn vakgebied – astronauten, piloten, luchtverkeersleiders, militairen – serieus over UFO’s.
Volgens Vermeeren is het de hoogste tijd dat wetenschappers de getuigen en ook de talloze waarnemingen eindelijk serieus nemen.
Coen gelooft heilig dat er intelligent buitenaards leven bestaat en dat valt niet goed in het wetenschapswereldje.
Beter kijken“Zolang ik nog geen kopje koffie of een biertje kan drinken met een alien ben ik nog niet overtuigd,” zegt Hans van der Lande van ruimtevaarttentoonstelling Space Expo.
“Het [de UFO’s] kunnen ook lege rakettrappen zijn, het kan ook ruimteafval zijn, het kunnen ook meteorieten zijn, het kan van alles zijn,” aldus Van der Lande. “Het kan natuurlijk ook heel goed mogelijk zijn dat het wel buitenaards leven is, alleen het is geen bewijs en wij willen graag bewijs zien vanuit de wetenschap.” Volgens Vermeeren is dat gewoon een kwestie van beter kijken.
![25197f957a908f6c135038f34d3a8f48.jpg?itok=XuJtb7s1]()
Ik kan heel goed begrijpen dat mensen keihard bewijs willen zien voordat ze aannemen dat we bezocht worden door buitenaardse wezens. Ik wil dat zelf ook graag. Maar is het nodig om bij UFO discussies een ja of nee standpunt in te nemen? Wat mij betreft niet. Wat voor mij wel vaststaat is dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen.
Aangezien we een paar honderd getuigen hebben in de vorm van kolonels, sergeanten, commandanten, majoor-generaals, ex-CIA, astronauten, gevechtspiloten, radarpersoneel, enz. die vol ernst hun verhaal vertellen over het UFO fenomeen, durf ik toch wel te zeggen dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen dat onze serieuze aandacht verdient.
Ik sluit me dan ook 100% aan bij Lord Hill Norton:
Lord Hill-NortonLord Hill-Norton is a five-star Admiral and the former Head of the British Ministry of Defence who was kept in the dark about the UFO subject during his official capacities. In this short interview, he states that this subject has great significance and should no longer be denied and kept secret.
He emphatically states,
“…that there is a serious possibility that we are being visited — and have been visited for many years — by people from outer space, from other civilizations; that it behooves us to find out who they are, where they come from, and what they want. This should be the subject of rigorous scientific investigation, and not the subject of rubbishing by tabloid newspapers.”Dus beste lezers, wat is jullie mening? Vinden jullie dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen dat meer aandacht verdient?
Poll: Zit er een serieuze kant aan het UFO fenomeen dat meer aandacht verdient?•
Ja•
Weet ik niet•
NeeTussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!