Ik krijg een meisjequote:Op woensdag 25 juni 2014 11:53 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Nieuwe dus... Graag quoten voor wijzigingen
wow.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:46 schreef Cygne het volgende:
Collega van man kwam laatst terug met een echofoto aan want zijn vrouw was zwanger. Zegt een andere collega: "Oooh,12 weken? Dan kan er nog van alles misgaan hoor!".
Dat was ook nog niet zo lang na de miskraam hier. Dus man was er helemaal pissig over.quote:
wat liefquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:51 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat was ook nog niet zo lang na de miskraam hier. Dus man was er helemaal pissig over.
Sowieso waren alle andere collega's niet zo blij met die opmerking.
Man zei gisteren: 'Als het nou weer mis is en we zien dat op de echo, ga ik huilen.'. En ik: 'En als het wel goed is?'. 'Ga ik ook huilen!'.
Nohh.![]()
Man is eigenlijk helemaal niet emotioneel, behalve als het daarom gaat.
Ik geloof dat zij van huis uit nog arts is ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
wat lief
kan het me voorstellen dat dat niet goed aankomt nee. Beetje dom ook van iemand om zoiets te zeggen.
Jouw onderdruk is ook heel netjes. 95 is wel een grens.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je waant je veilig na een x aantal weken, en hier leer je dan dat dit helemaal niks te betekenen hoeft...
Wel "grappig" om de ervaringen met bloeddruk te lezen, mijn bloeddruk is standaard rond de 140/80 en niemand maakt zich daar druk om want blijkbaar hoort t bij mijn lijf.
Hoelaat kun je terecht Dyre?
Oh kijk dat wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jouw onderdruk is ook heel netjes. 95 is wel een grens.
Bovendruk is veel variabeler (door stress, hard lopen, etc.), en kan ook niet zo veel kwaad. Mijn bovendruk is vaak tussen 120 en 140.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh kijk dat wist ik dan weer niet.
Ah joh, stuur je gewoon de halve klas er uit in het eerste uur dat je terug bentquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:21 schreef kwakz0r het volgende:
Holy shit. Ik rekende gisteren uit dat ik dus straks 7 maanden niet werk... Dat vind zelfs ik een beetje lang... vooral omdat ik me dan afvraag of ik het nog wel "kan" met die pubers
Of ze nemen je nooit meer serieusquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ah joh, stuur je gewoon de halve klas er uit in het eerste uur dat je terug bentdan gedragen ze zich wel.
Sq fijn dat je henka weer voelt!
dat zei mijn moeder ook bij mijn zus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef StarDust_ het volgende:
Of de opmerking: ''Als het deze keer maar goed gaat!"
Ditquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:08 schreef cleany het volgende:
Gefeliciteerd NotTheSame, Danaa en Cygne trouwens!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:51 schreef Cygne het volgende:
Man zei gisteren: 'Als het nou weer mis is en we zien dat op de echo, ga ik huilen.'. En ik: 'En als het wel goed is?'. 'Ga ik ook huilen!'.
Ikzelf ook, denk ik dan. Vooral bij 't idee dat hij straks ook zo met ons eigen kind kan zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij zijn pasgeboren babies een stuk veeleisender dus dat komt vast goedquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:21 schreef kwakz0r het volgende:
Holy shit. Ik rekende gisteren uit dat ik dus straks 7 maanden niet werk... Dat vind zelfs ik een beetje lang... vooral omdat ik me dan afvraag of ik het nog wel "kan" met die pubers
nou, gisteren een voluit jankbui gehad omdat mijn man plaagde met een zielig stemmetje dat ik geen chips had gehaald. Alleen maar grappig bedoeld.... en daarna zijn schouder letterlijk nat gehuild!quote:
Als ie er met Kerst uit is, dan zal voor mij de spanning er af zijn! Hoewel het dan pas begint volgens mij...quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:13 schreef Crumpette het volgende:
En idd Stardust en Cygne, snap eel dat het spannend blijft nog even..
Ooh... en dan komt straks:quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:10 schreef StarDust_ het volgende:
Opmerking van de dag door man-lief: "Je tieten passen niet meer in je bh!"![]()
Wat een schatje is het toch
He didn't!quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh... en dan komt straks:
'Ik verheug me nu al op de dag dat je stuwing hebt, ik mag wel een foto maken dan he?'
quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
'Ik verheug me nu al op de dag dat je stuwing hebt, ik mag wel een foto maken dan he?'
quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wacht maar, jouw tieten worden NOG GROTER als je babbie er uit isquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:48 schreef BlueEyes het volgende:
Lach maar![]()
Jullie tijd komt ook heus wel![]()
(de verkapte wacht maar)
Whahaha OMG!quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hij is alleen maar trots dat mannen nu meer naar de boobs kijken. Ik voel me er nogal awkward onder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:48 schreef BlueEyes het volgende:
Lach maar![]()
Jullie tijd komt ook heus wel![]()
(de verkapte wacht maar)
Ik had bij het uitdelen sowieso al niet achteraan gestaan dus dat is voor mij niks vreemds.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hij is alleen maar trots dat mannen nu meer naar de boobs kijken. Ik voel me er nogal awkward onder.
Wut!?? Holy crap echt? En gaat het dan niet alleen over de eerste weken ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:30 schreef Cygne het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar het haar van jullie meisje gm!
Oh gadver, ik moet echt niet lezen over obesitas en zwangerschap.![]()
Tot 75% kans op miskraam. Nou, lekker dan.
Goed man!quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:31 schreef Amsel het volgende:
Zo, ik heb mezelf een uurtje eerder vrij gegeven omdat ik moe ben. Goed hè
Bron?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:30 schreef Cygne het volgende:
quote:Een miskraam:
de kans op een miskraam
is 15% bij vrouwen met een gezond
gewicht en kan bij vrouwen met overgewicht oplopen tot wel 75%. Hoe hoger
het gewicht, hoe groter de kans op een
miskraam. De eerder genoemde hormonale verstoringen lijken hiervan de oorzaak te zijn.
HO STOP!!!quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:30 schreef Cygne het volgende:
Hoi, bmi van 50 hier.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:30 schreef Cygne het volgende:
Kwam 't tegen op een ander forum. Een zwangere dame met ook overgewicht met reacties van andere dames dat ze ook niet zwanger had mogen raken met overgewicht omdat ze dan 75% kans had op miskraam, met deze bron erbij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:43 schreef BlueEyes het volgende:
Waarom zoek je daar nou op?
Moet je niet doen hoor!
Je maakt jezelf helemaal gek.
Sq heeft wel eens een voorbeeld geplaatst over alles wat googlebaar is in combi met zwangerschap.
Zelfs je grote teen heeft invloed wat ik me herinner.
Goed bezigquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:31 schreef Amsel het volgende:
Zo, ik heb mezelf een uurtje eerder vrij gegeven omdat ik moe ben. Goed hè
Zwangerschapspagina?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:46 schreef Cygne het volgende:
[..]
Kwam 't tegen op een ander forum. Een zwangere dame met ook overgewicht met reacties van andere dames dat ze ook niet zwanger had mogen raken met overgewicht omdat ze dan 75% kans had op miskraam, met deze bron erbij.
Maar eigenlijk vind ik dat raar. Miskraam komt zo ongeveer bij 99% door een aanlegfout. Hoe zou je dan door obesitas in een keer 75% kans op een miskraam hebben.
Nee viva.quote:
Me ongi me ei me kint.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwangerschapspagina
Waar elke menstruatie een sterretje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |