SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
In plaats van dat hij zich focust op het vergaren van goed betalende sponsorenquote:
Volgens de geruchtenmachine waar HMF zich altijd op baseert zou Koevermans toch een megasponsordeal hebben afgesloten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
In plaats van dat hij zich focust op het vergaren van goed betalende sponsoren
quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens de geruchtenmachine waar HMF zich altijd op baseert zou Koevermans toch een megasponsordeal hebben afgesloten.
Dat heb je inderdaad laten blijken ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Ik heb vrijwel nooit een gerucht van frfc gepost, ongelofelijke flapdrol. Ik heb werkelijk zoveel meer kennis van wat in de club gebeurt dan jij, dat je beter je mond gewoon kunt houden. Aap.
Er zou toch ook een nieuwe online fanshopsite komen? Of loopt dat allemaal weer uit?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:49 schreef Maastoren het volgende:
Waarom staat de nieuwe collectie nog niet online? Zou toch vanaf 09.00 zijn?
Gozert. Relax.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Ik heb vrijwel nooit een gerucht van frfc gepost, ongelofelijke flapdrol. Ik heb werkelijk zoveel meer kennis van wat in de club gebeurt dan jij, dat je beter je mond gewoon kunt houden. Aap.
Alweer?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Er zou toch ook een nieuwe online fanshopsite komen? Of loopt dat allemaal weer uit?
Na alle negatieve reacties moet ik zeggen dat ik het shirt best mooi vind.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die duurt nog even, maar ik ben ook blij met deze.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:53 schreef Antaris het volgende:
[..]
Na alle negatieve reacties moet ik zeggen dat ik het shirt best mooi vind.
Is het uit-shirt ook al bekend?
Je zou genuanceerder worden als je die dingen wist van hem die ik weet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad laten blijken ja.
Maar ja, nogmaals, boeit me verder niet. Hecht verder weinig waarde aan die geruchten (en ja, ik vind Koevermans ook onvoldoende capabel).
Nee. Open Dag wordt het uitshirt gepresenteerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:53 schreef Antaris het volgende:
[..]
Na alle negatieve reacties moet ik zeggen dat ik het shirt best mooi vind.
Is het uit-shirt ook al bekend?
Dus hij is goed in politiek. Misschien is de 2e kamer wat voor hem.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zou genuanceerder worden als je die dingen wist van hem die ik weet.
Slecht in de positie die hij heeft, maar weet wel draagvlak te creëren voor de juiste mensen.
Dat zou inderdaad kunnen ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zou genuanceerder worden als je die dingen wist van hem die ik weet.
Slecht in de positie die hij heeft, maar weet wel draagvlak te creëren voor de juiste mensen.
Punt is dat hij resultaten boekt op andere vlakken die ons op lange termijn financieel goed doen en het gezicht van de club terugbrengen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus hij is goed in politiek. Misschien is de 2e kamer wat voor hem.
Ik reken hem af op resultaten, en die zijn gewoon matig.
Dat is heel fijn, maar zou het dan niet handig zijn om e.e.a. in dat kader te communiceren?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Punt is dat hij resultaten boekt op andere vlakken die ons op lange termijn financieel goed doen en het gezicht van de club terugbrengen.
Kan niet zozeer gecommuniceerd worden. Blijft Feyenoord Korea he.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is heel fijn, maar zou het dan niet handig zijn om e.e.a. in dat kader te communiceren?
Hij heeft ook al gewoon een aantal blunders op zijn naam.
quote:Feyenoord begint vandaag met de eerste training van het nieuwe seizoen, maar de internationals van de Rotterdammers zijn nog actief op het WK in Brazilië. Eind juli speelt de club al in de voorronde van de Champions League, maar Fred Rutten wil de Oranje-klanten gewoon gebruiken. Dat vertelt hij in gesprek met Voetbal International.
'Het gaat om spelers die heel belangrijk zijn. Zij zullen ongetwijfeld een waardevolle ervaring van dit WK meenemen, die wij in de Champions League goed kunnen gebruiken. Daarom is alles erop gericht dat zij op 29 juli optimaal fit weer aan de start verschijnen', vertelt de trainer. 'De spelers willen uiteraard zelf ook graag meedoen.'
Rutten wil rustpauzes inlassen voor de WK-gangers. De spelers krijgen later in het seizoen dan extra vrije dagen. 'Als je de spelers gedurende een wat langere periode regelmatig op gepaste wijze rust geeft, dan past het lichaam zich wel aan en is het gevaar op overbelasting niet zo groot.'
Tja, dan moet ik toch oordelen op wat ik zie, en dat is gewoon matig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan niet zozeer gecommuniceerd worden. Blijft Feyenoord Korea he.
FRquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |