Mag je nu ook eerder naar de vk? Ivm eerdere miskraam?quote:Op zondag 29 juni 2014 08:55 schreef Risu het volgende:
Zennnnnnnnnnn
Nog een paar dagen en dan is het 5 weken. Jemig wat duurt het lang.
Jij hebt gewoon een plakker.quote:Op zondag 29 juni 2014 08:55 schreef Risu het volgende:
Zennnnnnnnnnn
Nog een paar dagen en dan is het 5 weken. Jemig wat duurt het lang.
Hier ook.. bijna geen symptomen..quote:Op zondag 29 juni 2014 17:22 schreef Cholula het volgende:
Wat een nette cyclus sproetjes!! Die teleurstelling hoort er een beetje bij![]()
Ik had net een verjaardag waar twee zwangere vrouwen waren. Een splitsecond dacht ik, zo had ik er ook bij moeten zitten. Gelukkig was dat gevoel zo ook weer weg.
Nog zes dagen en dan mag ik testen. Nog nul symptomen, dus ik maak me nog geen illusies.
Wat fijn! Welkomquote:Op maandag 30 juni 2014 09:35 schreef Limvlaaiseslagmetroomburg het volgende:
Hoi!! Ik heb gisteren op verzoek van man de pil terug in de la gestopt
Wat liefquote:Op maandag 30 juni 2014 10:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Gisteren had ik wat symptomen die ik de eerste cyclus ook had rond mijn eisprong. Zeurderig gevoel in de onderbuik, gevoelige (bijna pijnlijke) tepels.
Dus ondanks dat we moe waren toch nog maar even een leuke avondje van gemaakt..
Mijn vriend ging vanmorgen naar het werk en hij keek naar mijn buik en zei. Hopelijk doen ze hun werk goed. Zo lief, en toch ook weer een teken dat hij ook heel graag wilt.
Nu afwachten. Ik hoop niets. Want ik kan ook helemaal geen eisprong hebben gehad/krijgen. Maar over 2-3 weken gooi ik er wel even een testje tegenaan.
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:25 schreef Risu het volgende:
Rare cyclussen allemaal.
Welkom, nieuwe aanwas. Ik kom deze keer niet meer terug hoor, dus nieuwe mensen nodig.
Ontzettend spannend!! We wilde eigenlijk nog een poosje wachten, en gisteren ineens dit! Kan iig niet wachten tot ik ongesteld wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |