abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141686624
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:55 schreef Risu het volgende:
Zennnnnnnnnnn

Nog een paar dagen en dan is het 5 weken. Jemig wat duurt het lang.
Mag je nu ook eerder naar de vk? Ivm eerdere miskraam?
S. 2014
J. 2016
pi_141687447
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:55 schreef Risu het volgende:
Zennnnnnnnnnn

Nog een paar dagen en dan is het 5 weken. Jemig wat duurt het lang.
Jij hebt gewoon een plakker. :*
pi_141688074
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:00 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jij hebt ook gewoon een plakker. :*
Fixed ;)
S. 2014
J. 2016
pi_141691124
Zou best kunnen, maar ik heb nog niet gebeld voor afspraak en op hun website staat dat ze een echo doen met 8 weken of iets. Dat vind ik vroeg zat. Dan zie je iig iets.
Misschien dat ik over 2 weken wel anders denk hoor. Maar ja, nog 3 weken en dan ben ik al bijna 8.
Woensdag 5.
pi_141699324
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 17:22 schreef Cholula het volgende:
Wat een nette cyclus sproetjes!! Die teleurstelling hoort er een beetje bij :*

Ik had net een verjaardag waar twee zwangere vrouwen waren. Een splitsecond dacht ik, zo had ik er ook bij moeten zitten. Gelukkig was dat gevoel zo ook weer weg.
Nog zes dagen en dan mag ik testen. Nog nul symptomen, dus ik maak me nog geen illusies.
Hier ook.. bijna geen symptomen..

niet echt iets waarvan ik zeg.. "zou het?"

Wel handig dat jij het beter bijhoud wanneer we kunnen testen :D
Zelf ben ik er echt echt niet mee bezig.. heel vreemd eigenlijk :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141700110
Is maar goed ook misschien. Het is namelijk erg afleidend en de tijd gaat dan zo langzaam.
pi_141700347
Ik heb eigenlijk weinig tijd om er aan te denken, de weekenden zijn de uitzonderingen. En dat aftellen tot ik mijn nod is ook vooral rekening houden met ongesteld worden. Ik word bij voorkeur niet verrast door mijn menstruatie ;)
pi_141715056
Hoi!! Ik heb gisteren op verzoek van man de pil terug in de la gestopt :D
Omdat dat bij deze niet dit is
pi_141716278
Gisteren had ik wat symptomen die ik de eerste cyclus ook had rond mijn eisprong. Zeurderig gevoel in de onderbuik, gevoelige (bijna pijnlijke) tepels.
Dus ondanks dat we moe waren toch nog maar even een leuke avondje van gemaakt..
Mijn vriend ging vanmorgen naar het werk en hij keek naar mijn buik en zei. Hopelijk doen ze hun werk goed. Zo lief, en toch ook weer een teken dat hij ook heel graag wilt.

Nu afwachten. Ik hoop niets. Want ik kan ook helemaal geen eisprong hebben gehad/krijgen. Maar over 2-3 weken gooi ik er wel even een testje tegenaan.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_141716677
Schattig van je vriend J0ycie! En welkom Limnogwat... kunnen we je gewoon Vlaai noemen ;-)?

Ik kan voor de honderdste keer hetzelfde posten, al klinkt dat wel weer erg cynisch. Dacht dat ik drie weken geleden mijn eisprong had gespot met ovulatietest,nu nog geen menstruatie en afgelopen zaterdag negatieve test. Morgen weer eens testen. Weird.
pi_141718976
Rare cyclussen allemaal.

Welkom, nieuwe aanwas. Ik kom deze keer niet meer terug hoor, dus nieuwe mensen nodig. :W
pi_141719042
Tot ziens in het volgende topic!
pi_141719960
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 09:35 schreef Limvlaaiseslagmetroomburg het volgende:
Hoi!! Ik heb gisteren op verzoek van man de pil terug in de la gestopt :D
Wat fijn! Welkom :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141719984
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 10:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Gisteren had ik wat symptomen die ik de eerste cyclus ook had rond mijn eisprong. Zeurderig gevoel in de onderbuik, gevoelige (bijna pijnlijke) tepels.
Dus ondanks dat we moe waren toch nog maar even een leuke avondje van gemaakt..
Mijn vriend ging vanmorgen naar het werk en hij keek naar mijn buik en zei. Hopelijk doen ze hun werk goed. Zo lief, en toch ook weer een teken dat hij ook heel graag wilt.

Nu afwachten. Ik hoop niets. Want ik kan ook helemaal geen eisprong hebben gehad/krijgen. Maar over 2-3 weken gooi ik er wel even een testje tegenaan.
Wat lief O+
pi_141721389
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:25 schreef Risu het volgende:
Rare cyclussen allemaal.

Welkom, nieuwe aanwas. Ik kom deze keer niet meer terug hoor, dus nieuwe mensen nodig. :W
O+
pi_141721581
Gefeliciteerd Risu!! :) Ik heb me alleen gemeld zonder lezen vanmorgen :o Half in shock enzo

Limdinges, vlaai ik vind het allemaal goed Minarosa, hoop dat ik mijn kloon snel weer in de kast mag stoppen ;)
pi_141722818
Spannend, vlaaiburg! *O*
pi_141723769
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:30 schreef Cygne het volgende:
Spannend, vlaaiburg! *O*
Ontzettend spannend!! We wilde eigenlijk nog een poosje wachten, en gisteren ineens dit! Kan iig niet wachten tot ik ongesteld wordt :')
pi_141724037
Bij ons ging dat ook zo.
Ik zo in april 2014 stoppen met de pil, toen in december 2013 en uiteindelijk is de pil juli 2013 de prullenbak ingegaan.
pi_141724372
Welkom Limvlaai! :) Inderdaad tof dat het dan opeens sneller gaat dan verwacht!

Lieve opmerking van je vriend J0ycie!
pi_141725031
Welkom limvlaai!

Hier lijk ik deze ronde geen eisprong te hebben. Bah, ik hou niet van onzekerheid!
  maandag 30 juni 2014 @ 16:49:26 #147
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141727452
Welkom limvlaai :)! Voor mij ook de eerste keer dat ik uitkijk naar mijn (volgende) menstruatie haha

J0ycie: van die opmerking zou ik ook smelten O+

Rammeltje: onzekerheid is ook vreselijk, hopelijk weet je snel waar je aan toe bent.

Risu: hup naar t andere topic jij! Hopelijk volgen er snel meer van hier!
pi_141734769
Hoi vlaai! Waarom denk je geen eisprong te hebben gehad rammeltje?
pi_141736155
Welkom limburgsevlaaidinges ;) Tweede kindje?

Wat een lieve opmerking van je vriend Joycie! Ben je van plan om (mocht het nodig zijn) de volgende rinde ovutesten te gebruiken? Ik hoop in ieder geval dat je over twee weken meer duidelijkheid hebt. :*

Daaag Risu :W ik kom je snel achterna hoop ik.

Op hoeveel dagen zit je nu Minarosa? En eerst was je cyclus toch wel regelmatig(er) ?
( sorry ik weet dat ik het eerder heb gevraagd, maar ik vergeet telkens de helft)

Waarom denk je dat je geen eisprong hebt rammeltje? Ow wacht dat vraagt Sara ook al

Mijn borsten zijn een beetje gevoel en ik was behoorlijk misselijk vandaag, maar dat wijt ik aan een dagje terreinrijden en het rijgedrag van mijn collega's :+
pi_141736418
Cholula, ik hoop dat de misselijkheid door iets anders veroorzaakt word ;)

Ik denk dat mocht het nodig zijn, ik de volgende ronde wel ovulatietesten ga gebruiken. Van de week even een hele buts bestellen...!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')