abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141955339
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:27 schreef Gevalletje het volgende:
Oh en welkom SilverSjoiis! En jullie houden wel lekker de spanning erin Dottey :P

Overigens merk ik dat ik post zoals ik praat. Probeer het kort te houden maar dan blijkt er ineens weer zo'n lap tekst te staan :P
Sterker nog... we hadden het er over vanavond.. als we wachten en dan pas testen zitten we al bijna op "zes" weken en dan is het nog maar kort naar de echo.. en dat is toch leuker om het dan met plaatje kijkgaatje te vertellen aan de rest. Eerst wilde we het gelijk eruit flappen tegen zussen en beste vriendenset... maar nu hebben we bedacht dat ik het alleen hier mag vertellen :D

Laten we de rest nog langer in spanning :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141955431
Maar we gaan nergens van uit..
Ik heb sinds vandaag wel soms wat rare krampen in mijn onderbuik.... dus eigenlijk zegt een klein stemmetje in mijn achterhoofd dat het niets is deze maand en ik morgenaaf ongesteld ga worden.

Dus.... we zien wel :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141955490
Ik durf mijn anti hooikoorts nog niet eens in te nemen in mijn innestelingsweken.... laat staan andere reut :D

Wel kan ik mij wel voorstellen dat je iets inneemt als je menstruatiekrampen als een gek hebt.
pi_141956419
Wel extra spannend dat wachten, maar dan is het weer korter wachten tot de echo inderdaad, ook fijn!
Ik had dat een maand terug ofzo, ineens hooikoorts en niet m'n normale pillen in durven nemen :P. Uiteindelijk kort pillen gebruikt die wel mochten die ik gekocht had.

En ja, de eerste dag kunnen die krampen bij mij wel heftig zijn.. Ook de reden dat ik ooit aan de pil ging. Is gelukkig wel iets minder heftig zelfs dan voor de pil :)
pi_141959888
Jaaaaaaaa cholula! Geweldig! Zo fijn!
pi_141961087
Cholula! *O* Wat tof!
En Dottey, dat je 't kan afwachten joh! :o Ik ben benieuwd!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_141963180
Vriendin blijkt zwanger. De eerste sinds we zelf aan het proberen zijn. En ook voor het eerst dat ik eigenlijk best jaloers ben nu. Schrik er zelf van!
  zondag 6 juli 2014 @ 12:54:20 #283
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_141964749
Sara, dit had ik ook. Mijn beste vriendinnetje kwam ongeveer een jaar geleden vertellen dat ze zwanger was. Ik heb me op dat moment echt moeten verbijten en heb toen ze weg waren wel een traan gelaten. Ik was superblij voor haar. Maar rammelde zelf toen echt ontzettend. (Nog wel aan de pil, dus moet je nagaan.. Het is logisch dat het je iets doet!)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_141965178
Dottey ik hoop het zo voor je!

Sara, ik had hetzelfde met een collega die heel blij kwam vertellen dat ie vader ging worden en dat het allemaal 'zo snel was gegaan'. Heb hem natuurlijk hartelijk gefeliciteerd en was bij voor hem, maar toen ik alleen zat voelde ik wel een steek. Op een dag zijn wij degenen die het blij gaan vertellen!
pi_141966068
Had ik ook hoor, bij mij zijn er zelfs 4 'voorgekropen' waarvan 2 al bevallen en 1 mijn schoonzusje is. Die maakt mijn moeder dan ook voor het eerst oma, terwijl mijn eerste zwangerschap eerder was. Dat was heel moeilijk want we zouden maar een maand schelen. Nu schelen we 25 weken. En alles is goed. Dat gevoel mag je dus best hebben hoor. Blijf er alleen niet te lang in hangen, want dat is voor jezelf niet zo leuk. :*
pi_141969521
Herkenbaar maar andersom ook wel een beetje. Als deze zwangerschap goed gaat vind ik t moeilijk om straks weer aan mijn broer en vriendin te vertellen. Hij is 10 jaar ouder en

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt heel blij met deze zwangerschap en hoop echt heel hard dat het deze keer wel goed mag gaan. Maar aan de andere kant voel ik me ook schuldig omdat ik het hen zo gun. Misschien nog wel meer dan mezelf.
  zondag 6 juli 2014 @ 18:10:35 #287
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_141974670
Ik heb een hele lieve collega die heel graag nog en kindje wil (is al iets ouder) en die heeft sinds ik zwanger ben al twee miskramen met de nodige complicaties gehad. Vind het zo sneu en gun het haar zo... Wel goed naar elkaar uitgesproken dat ze heel blij voor me is maar het wel stom vindt, en dat ik t lastig vijf omdat ik het haar ook zo gun. Meer kun je niet doen.
Kwak
pi_141974975
Dat is zo kwak, ik heb het de vorige zwangerschap ook met ze gesproken daarover. Ze zeggen ook dat ze het wel moeilijk vinden maar dat ze wel blij zijn voor mij.
pi_141975799
Jaloezie is een bekende reactie hoor sara, denk dat we die allemaal wel kennen als je eenmaal op t streepje wacht...

Met wederzijdse begrip kom je een heel eind, mijn zus kreeg in t begin van mijn zwangerschap t nieuws dat de kans dat zij en haar man ooit kinderen zullen krijgen op een natuurlijk manier 0.01% is... Dat is ook een poosje heel raar en ongemakkelijk geweest, zij vond het heel moeilijk om langs te komen want alles was baby...
Nou uiteindelijk goed gesprek gehad en nu gaat het prima en is ze trotse aanstaande tante, al verwacht ik nog wel een "klap" voor haar als mini geboren is...

T blijft lastig als t zo dichtbij komt.
S. 2014
J. 2016
pi_141978110
Ah, gelukkig dat het herkenbaar is.... voelde me al zoooo vals! Ik gun het ze trouwens van harte, ze zijn ook een tijdje bezig geweest.... en gelukkig ben ik dan wel weer zo'n grote meid dat ik ze enthousiast om de nek vlieg hoor! Maar ben wel stinkjaloers, hihi!
pi_141983733
Als je er samen goed en open over praat dan kan je al snel inleven in de wens of verlangens op smart van de ander. Dat scheelt echt zoveel opgeklaarde lucht! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 06-07-2014 21:57:11 ]
pi_141983881
Overigens.. morgenochtend ga ik toch maar testen hoe of wat. Om de een of andere rede houd mijn lichaam ook onnatuurlijk vast aan het niet ongesteld worden als ik ook maar vermoed dat..

Ik vond tot en met woensdag toch wel wat lang.. want dan kan eventueel alleen maar sneller de volgende ronde starten mocht het niet zo zijn :7

Man wil graag pas s'middags de uitslag als hij thuiskomt.... positief of negatief.. anders zou het per sms zijn.... dus die zit uiteindelijk langer in spanning ;)
pi_141984208
Oooh ik ga vast weer duimen draaien...
S. 2014
J. 2016
pi_141994556
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:41 schreef Dottey het volgende:
Overigens.. morgenochtend ga ik toch maar testen hoe of wat. Om de een of andere rede houd mijn lichaam ook onnatuurlijk vast aan het niet ongesteld worden als ik ook maar vermoed dat..

Ik vond tot en met woensdag toch wel wat lang.. want dan kan eventueel alleen maar sneller de volgende ronde starten mocht het niet zo zijn :7

Man wil graag pas s'middags de uitslag als hij thuiskomt.... positief of negatief.. anders zou het per sms zijn.... dus die zit uiteindelijk langer in spanning ;)
Ja Dottey, ik zeg GO! Ik ga duimen voor "de dubbel"! Waarom test je dan niet gewoon samen 's middags eigenlijk...?
pi_141995082
Ik ben benieuwd Dottey! Mijn duimen draaien overuren voor je!
pi_141995292
:N

*Zucht*
pi_141995315
dottey :*
  maandag 7 juli 2014 @ 08:16:52 #298
140412 Danaa
🍎
pi_141995951
Nou Dottey :{
pi_141996033
-O-
pi_141996517
He Dottey :(
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')