Sterker nog... we hadden het er over vanavond.. als we wachten en dan pas testen zitten we al bijna op "zes" weken en dan is het nog maar kort naar de echo.. en dat is toch leuker om het dan met plaatje kijkgaatje te vertellen aan de rest. Eerst wilde we het gelijk eruit flappen tegen zussen en beste vriendenset... maar nu hebben we bedacht dat ik het alleen hier mag vertellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:27 schreef Gevalletje het volgende:
Oh en welkom SilverSjoiis! En jullie houden wel lekker de spanning erin Dottey![]()
Overigens merk ik dat ik post zoals ik praat. Probeer het kort te houden maar dan blijkt er ineens weer zo'n lap tekst te staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt heel blij met deze zwangerschap en hoop echt heel hard dat het deze keer wel goed mag gaan. Maar aan de andere kant voel ik me ook schuldig omdat ik het hen zo gun. Misschien nog wel meer dan mezelf.
Ja Dottey, ik zeg GO! Ik ga duimen voor "de dubbel"! Waarom test je dan niet gewoon samen 's middags eigenlijk...?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:41 schreef Dottey het volgende:
Overigens.. morgenochtend ga ik toch maar testen hoe of wat. Om de een of andere rede houd mijn lichaam ook onnatuurlijk vast aan het niet ongesteld worden als ik ook maar vermoed dat..
Ik vond tot en met woensdag toch wel wat lang.. want dan kan eventueel alleen maar sneller de volgende ronde starten mocht het niet zo zijn![]()
Man wil graag pas s'middags de uitslag als hij thuiskomt.... positief of negatief.. anders zou het per sms zijn.... dus die zit uiteindelijk langer in spanning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |