quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geloof er niet zoveel van eigenlijk. Bovendien is die uitspraak een beetje dubbelzinnig.
SPOILER: reactie op casting nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Spoilers voor de lui die de boeken niet hebben gelezen;Wow dat had me wel vet geleken zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik zou m'n zoon ook nog wel Tywin noemenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Over die namen voor je kinderen.. Ik vind Sansa en Arya wel mooie namen. Vooral Arya
Sandor past echt bij een zwart Labradorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zou m'n zoon ook nog wel Tywin noemenOf Sandor. Al is dat meer een hondennaam
![]()
Jaime, Bran, Ned, Catelynn, Lysa, Robert etc is weer te normaal.
Tyrion, Cersei, Joffrey, Podrick, Varys, Petyr weer te apart.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:09 schreef Jivis het volgende:
Hoe vet is dit, WK-shirts in Game of Thrones stijl: http://www.goalsandglamou(...)-game-thrones-stijl/.
Leuk als het een manlet wordt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:20 schreef Skillstorm het volgende:
Noem je kind De Berg Die Rijdt.
Bij naam invullen bij toetsen en examens is het elke keer weer feest.
Nice!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:09 schreef Jivis het volgende:
Hoe vet is dit, WK-shirts in Game of Thrones stijl: http://www.goalsandglamou(...)-game-thrones-stijl/.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow dat had me wel vet geleken zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt gelijk. Dit is wel heel slecht van me, ik geef de schuld aan het feit dat ik iemand anders het verkeerd heb zien typen en ik het allang was vergeten
Maar het is idd wel heel slecht van me
Your beauty never ever scared me.
Doet me aan Macgyver denkenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:15 schreef Mr.Major het volgende:
Die zwarten veroorzaken altijd problemen. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |