twitter:
quote:
quote:
Nee daarvoor moet je in FMT zijnquote:
Wij waren toch Rusland?quote:
Hey, jij hier?quote:
Zoals ik vanmiddag al zei, onze zusterslowchat die ons niet mogenquote:
dit maar die snoeks is ook aidsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef AF_ het volgende:
Niet weten dat de rouwband voor kolo en yaya 's broer is
Maar je bent pas een echte TV SC'er als je een gastenboek vol met gekke dingetjes hebt vol gepost.quote:
ja op een ragequitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hmmm, zou ik nog ergens op inzetten deze 2 wedstrijden?
5 op ivoorkust en colombiaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik heb op Ivoorkust staan, mag mijn verlies van Costa Rica gaan goedmakenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tevens ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:02 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik heb op Ivoorkust staan, mag mijn verlies van Costa Rica gaan goedmaken
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gedaan? Ik zou denken dat Japan misschien nog stunt, bij vlagen hebben die leuk voetbal.
Ook maar gedaan. Moet toch wat goed maken idd. Misschien nog live-betten als de wedstrijden even bezig zijn. Heb nu Japan opstaan, bets mbt. doelpunten zijn ook wel leuk soms.quote:
Yaya Toure, Kolo Toure, Gervinho, Bony.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Veel meer heeft Ivoorkust ook niet, of vergeet ik iemand?
Yayaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Veel meer heeft Ivoorkust ook niet, of vergeet ik iemand?
Ochja, inderdaad. Twijfel nu wel welk van de 2 wedstrijden ik moet kijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:06 schreef appelen het volgende:
[..]
Yaya Toure, Kolo Toure, Gervinho, Bony.
zomaar 4 vd 11 vergetenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ochja, inderdaad. Twijfel nu wel welk van de 2 wedstrijden ik moet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |