dat zeggen ze maar over hun eigen kind, en niet over het kind van een ander.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch ook heel lief om het zoiets te noemen. Koosnaampjes.
Hier maak ik vast geen vrienden mee maar alien zou ik daar stiekem ook wel onder kunnen vallen
Ik noem mijn zoon vaak monster.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik noem mn kinderen nu soms nog konijn
Ik zou het ook niet zo snel over een kind van een ander zeggen, of zorgen dat de ouders het tenminste niet horenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zeggen ze maar over hun eigen kind, en niet over het kind van een ander.
wat een onzin.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem mijn zoon vaak monster.
Had hij een lerares in groep 2 die dat te erg voor woorden vond want monsters zijn eng en gemeen en dus zou het kind dat als een aanval/belediging ervaren.
Pas toen ik haar duidelijk maakte dat Elmo eigenlijk ook een monster is maar toch overdreven schattig dimde ze in.
dat dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo snel over een kind van een ander zeggen, of zorgen dat de ouders het tenminste niet horen
Haha geweldig toch zulke koosnaampjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een onzin.
Mijn eerste vriendje noemde mij spookje en ik hem monster
Das best erg btw
Dat doe ik meestal dan ook.quote:
overigens kun je op een echo amper zien hoe het er straks uit ziet, kinderen veranderen zo snel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha geweldig toch zulke koosnaampjes.
[..]
Dat doe ik meestal dan ook.
Ik noem huppelpuber nog steeds monster en hij ziet het echt niet als een belediging.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een onzin.
Mijn eerste vriendje noemde mij spookje en ik hem monster
Das best erg btw
Meestal is dat het.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
overigens kun je op een echo amper zien hoe het er straks uit ziet, kinderen veranderen zo snel.
Maar goed, ze is gewoon jaloers dat ze zelf geen kinderen kan krijgen
als dat echt zo is, zal het haar misschien wel pijn doen en is dit haar manier om ermee om te gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
overigens kun je op een echo amper zien hoe het er straks uit ziet, kinderen veranderen zo snel.
Maar goed, ze is gewoon jaloers dat ze zelf geen kinderen kan krijgen
dat was het bij ons ook niet, waren koosnaampjes, maar achteraf vind ik het wel wat eh, stom.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem huppelpuber nog steeds monster en hij ziet het echt niet als een belediging.
nee, dat is echt zo.quote:
Ik heb er geen medelijde mee, is haar eigen schuldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als dat echt zo is, zal het haar misschien wel pijn doen en is dit haar manier om ermee om te gaan.
'Kinderen zijn toch stom en lelijk'ofzo, dan zou ik t gewoon laten gaan.
Ik moet nog een koosnaampje verzinnen voor mijn vriendinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was het bij ons ook niet, waren koosnaampjes, maar achteraf vind ik het wel wat eh, stom.
Kutje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog een koosnaampje verzinnen voor mijn vriendin
Als niemand met een beter voorstel komtquote:
?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb er geen medelijde mee, is haar eigen schuld
Waarom zou dat moeten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar brengen. Hier nog genoeg vloei.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wiet gehaald. Kut. Geen vloeitjes
is wmb nog geen reden om iemands ongeboren kind een alien te noemen op facebook. Maar goed, dat zit vast in mijn hoofdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
?
En dan nog kunje je toch wel voorstellen dat het kut is als het echt niet kan?
Ook al is hetje eigen schuld. Niemand zegt dat je er medelijden mee moet hebben btw.
Nee hoorquote:
Preciesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ik geloof je. Ik zou die behoefte niet hebben om iemands (ongeboren) kind zo te noemen.
Zoiets moet spontaan komen.quote:
en dan krijg je een berichtje, en dan is het van iemand andersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is vervelend als je een berichtje van iemand verwacht en constant kijkt of je iets hebt.
nee, dat zei ik ook niet, ik zei alleen dat ik het dan gewoon zou laten gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is wmb nog geen reden om iemands ongeboren kind een alien te noemen op facebook. Maar goed, dat zit vast in mijn hoofd
Dat, ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en dan krijg je een berichtje, en dan is het van iemand anders![]()
Zo kut altijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en dan krijg je een berichtje, en dan is het van iemand anders![]()
Je hebt een date?quote:
komt gewoon omdat ik al kwaad op dr was, ik heb er ook geen reactie op gegeven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat zei ik ook niet, ik zei alleen dat ik het dan gewoon zou laten gaan.
Omdat ik me dan kan voorstellen dat ze het ook gewoon moeilijk vindt om die echo te zien.
Maar je reageert wel wat fel
Ik ga zo wel weer terugquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom maar brengen. Hier nog genoeg vloei.
#duleefquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is vervelend als je een berichtje van iemand verwacht en constant kijkt of je iets hebt.
Als ik dat doe ben ik singlequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe heet ze? Waar ken je haar van? Etcquote:
Wat voor naam had je haar geven dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik dat doe ben ik single
je kan wel n keer zeggen datje dat niet leuk vond ofzo natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
komt gewoon omdat ik al kwaad op dr was, ik heb er ook geen reactie op gegeven.
Jij vraagt je vriendinnen zeker altijd om je Spidey te noemen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke lief en schattig Feerbeer
Art. Pls.quote:
Ken haar van de Foks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe heet ze? Waar ken je haar van? Etc
Ik noem haar gewoon "schat" of gewoon bij haar voornaam. Verder gaan we niet koetsjiekoetsjie doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor naam had je haar geven dan?
Feerbeer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke lief en schattig Feerbeer
Ik vraag het altijd wel jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vraagt je vriendinnen zeker altijd om je Spidey te noemen?
[..]
Art. Pls.
Ik ken 2 single vrouwen en daar heb ik 0 interesse in.
[..]
Ken haar van de Foks.
maar jij kunt niet meelezenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan wel n keer zeggen datje dat niet leuk vond ofzo natuurlijk.
Waarom ben je boos dan? En waarom dan nog vrienden op fb, is t een tijdelijke boosheid?
En uitvechten in t openbaar op fb is voor de meelezers altijd wel leuk op zich
Ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik noem haar gewoon "schat" of gewoon bij haar voornaam. Verder gaan we niet koetsjiekoetsjie doen
Namen willen wequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vraagt je vriendinnen zeker altijd om je Spidey te noemen?
[..]
Art. Pls.
Ik ken 2 single vrouwen en daar heb ik 0 interesse in.
[..]
Ken haar van de Foks.
nee, dat is dan wel weer jammer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar jij kunt niet meelezen
overigens zitten mijn ouders ook op facebook.
Leg ik je wel uit in DM
magquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat is dan wel weer jammer.
Al kan ik natuurlijk fas om printscreens vragen ofzo![]()
(Dat is een grapje he)
Nee.quote:
oeh!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
magheb niks voor je te verbergen
al mag je ook best in mijn lijstje komen, wat makkelijker als je wil lurken, dan hoeft dat niet via fas
![]()
![]()
Oh wat jammer voor jouquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Maar wees niet bang. Ik ga haar niet daten, ze heeft een vriend.
Och, ik weet niet of ik haar zou kunnen daten. Ken haar al 7 jaar ofzo. Zie haar meer als een zusje.quote:
Niets mis mee, gewoon iemand om leuke dingen mee te doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, ik weet niet of ik haar zou kunnen daten. Ken haar al 7 jaar ofzo. Zie haar meer als een zusje.
Mijn ex belde een keer vanaf het eiland. " hoi dolfijntje"quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je was samen met LompeHork?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex belde een keer vanaf het eiland. " hoi dolfijntje"
Ik heb direct opgehangen.
Precies.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis mee, gewoon iemand om leuke dingen mee te doen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo zie je maar ik heb nog veel te lerenquote:
Hou het maar gewoon bij schat Tijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo zie je maar ik heb nog veel te leren
of liefjequote:
of parelhoenquote:
Ik doe niet aan dierennamenquote:
Toch vreemd dat wij nog single zijn hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn volgende vriendin vraag ik of ze me King Damian, First of his name, King of the Andals and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms and Protector of the Realm wil noemen.
Ik zag het ook net hahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mop noem ik de kinderen ook vaak.
Die hond loopt gewoon over de leuning van de bank
Dat ga ik hier niet vertellen natuurlijkquote:
Sorry ik was even weg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
kdgohnkotaatfmlotskapotr.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn volgende vriendin vraag ik of ze me King Damian, First of his name, King of the Andals and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms and Protector of the Realm wil noemen.
Ik vond het sowieso al vreemd dat er een hond in zo'n programma zitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mop noem ik de kinderen ook vaak.
Die hond loopt gewoon over de leuning van de bank
mijn grasparkiet is overlaatst gestorvenquote:
Ik noem ze gewoon van alles.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hb nooit koosnamen gebruikt.
Het klinkt alsof je tegen een kind praat.
en in t geval ze mager is: wandelende tak ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
Of walvis, vetklep, lardface, walrus, beer, olifant, hoer, slet, debiel, kansloze
Dat wist ik niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn grasparkiet is overlaatst gestorven
Frietpanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
Of walvis, vetklep, lardface, walrus, beer, olifant, hoer, slet, debiel, kansloze
Toch wel bij hun juiste naam?quote:
Bijna wel.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet natuurlijk.
Gecondoleerd
Onbegrijpelijk, Roy. Verbijsterend zelfs.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat wij nog single zijn he
quote:
Je kunt niet alles hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kdgohnkotaatfmlotskapotr.
Kort ook niet zo lekker af
Hoe noem je Hep dan?quote:
Zie post erboven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, Roy. Verbijsterend zelfs.
[..]
[..]
Je kunt niet alles hebben.
[..]
Hoe noem je Hep dan?
Wat vind je lief dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna wel.
Sukkel, dikke, aap, kutvent, mafkees, slijmbal.
Maar ook lieve dingen.
Mijn ex kon het nooit waarderen als ik poepie zei.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
ik gebruik serieus wel eens "stinkerdje" als koosnaam
Schatje, lieverd, liefje, lieveschat. Dat soort dingen. Niet bijster origineel.quote:
oh, en "stinkie"? dat gebruik ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn ex kon het nooit waarderen als ik poepie zei.
maken we er kotaatkapot vanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, Roy. Verbijsterend zelfs.
[..]
[..]
Je kunt niet alles hebben.
[..]
Hoe noem je Hep dan?
dat zou ik ook niet leuk vindenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh, en "stinkie"? dat gebruik ik ook
Alles wat associeert met poepie of scheetje vind ik echt vreselijk. Doet me ook denken aan m'n tante die dat altijd zei.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn ex kon het nooit waarderen als ik poepie zei.
Zegt degene die geen minuut van haar vriendje af kan blijven in het bijzijn van anderen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Schatje, lieverd, liefje, lieveschat. Dat soort dingen. Niet bijster origineel.Te klef en ik vind het al niet leuk meer.
Dat is niet liefquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh, en "stinkie"? dat gebruik ik ook
Gewoon normaal dusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Schatje, lieverd, liefje, lieveschat. Dat soort dingen. Niet bijster origineel.Te klef en ik vind het al niet leuk meer.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou ik ook niet leuk vinden
Dat valt best wel mee hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt degene die geen minuut van haar vriendje af kan blijven in het bijzijn van anderen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna wel.
Sukkel, dikke, aap, kutvent, mafkees, slijmbal.
Maar ook lieve dingen.
Heul niet.quote:
en op de juiste toonquote:
Wanneer zaten we op elkaar?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heul niet.
Op elkaar zitten, handjes in elkaar, kusjes geven.
vet schattig jochie. Maar watskeburt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
Die Suarez is ook wel helemaal leip, he.
Gewoon muilkorven voortaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
Ik kan me alleen herinneren dat ik hem tackelde omdat ik net in de zee was geweest.quote:
nee gekkiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schreeuwend?
Hey stinkie, kom eens met je luie ballen van de bank af en ga eten koken.
Waarom gingen we ook alweer de zee inquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat ik hem tackelde omdat ik net in de zee was geweest.
Iemand in de schouder gebeten. Schijnt ie vaker te doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vet schattig jochie. Maar watskeburt?
Levenslang schorsen gewoon.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
Je bent gewoon een Feyenoorder, geen woorden maar dadenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat ik hem tackelde omdat ik net in de zee was geweest.
Omdat Fokkie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom gingen we ook alweer de zee in
dat hoor ik je nooit zeggen..quote:
oh god is ie weer bezig?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iemand in de schouder gebeten. Schijnt ie vaker te doen.
Vind je het normaal om mensen uit te schelden?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent gewoon een Feyenoorder, geen woorden maar daden
Zeg je nu dat wij alleen maar op de man spelen en niet op de bal?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent gewoon een Feyenoorder, geen woorden maar daden
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat wij alleen maar op de man spelen en niet op de bal?
Oh ja jij bent niet voor Feyenoordquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind je het normaal om mensen uit te schelden?![]()
![]()
Als we naakt waren gegaan?quote:
Nee, dat is meer voor in berichten inderdaad.quote:
Nee liefde tonen met daden en niet met woordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat wij alleen maar op de man spelen en niet op de bal?
Nope.quote:
Ik vond je opmerking gewoon leuk.quote:
Beide lijkt me het bestequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee liefde tonen met daden en niet met woorden
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat had ik niet gedurfd hoor, in dat gezelschap
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ik vond je opmerking gewoon leuk.
Ik had het graag gezienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat had ik niet gedurfd hoor, in dat gezelschap
wacht, wat zei je? ik was even aan je anus aan het denken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat is meer voor in berichten inderdaad.
Dat lijkt mij goed ideequote:
Ik ookquote:
Kan het me niet voorstellen nee.quote:
Gaat het nu over jou of feer?quote:
Ik hoef mezelf niet naakt te zien hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat het nu over jou of feer?
Juist dan is het wel een positieve ontwikkeling, toch? In ieder geval, zo zou ik het wel zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Kan het me niet voorstellen nee.
Achteraf dacht ik nog: Waarom doe ik dit terwijl ik me schaam voor mijn lichaam?
Maar het was al te laat om nog een neuk te geven.
Op wie doelde jij dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat het nu over jou of feer?
solid bragquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet naakt te zien hoor.
En Feer heb ik natuurlijk al nakend gezien.
Zo kunnen we het zien ja. Laten we het daar op houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist dan is het wel een positieve ontwikkeling, toch? In ieder geval, zo zou ik het wel zien.
Gisteren zei je nog dat je 0 mensen had gehosseld sinds 2007.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even mijn status als pro-hosselaar benadrukken.
Owjaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat je 0 mensen had gehosseld sinds 2007.
Nog andere naakt gezien?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even mijn status als pro-hosselaar benadrukken.
hij wel hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet naakt te zien hoor.
En Feer heb ik natuurlijk al nakend gezien.
Kaneel, duhquote:
Hoezo duh? Vind je mij lelijk of zo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij wel hoor
[..]
Kaneel, duh
Nee. Feer is de enige in mijn leven die ik naakt heb gezienquote:
Nee hoor, lekker wijf alles. Maar we hebben het over Kaneelquote:
En daarna betalen ze en gaan weer wegquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik hossel niet, ze komen gewoon naar mij toe
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker wijf alles. Maar we hebben het over KaneelStokje
Dude ...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarna betalen ze en gaan weer wegnofi
Dank jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker wijf alles. Maar we hebben het over KaneelStokje
Niet haten.quote:
Hahaha, jezus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wacht, wat zei je? ik was even aan je anus aan het denken.
Ja?quote:
Gaat niet over jou. Maar over VA die mij zonder pardon aan de kant gooit.quote:
Je hebt iemand gevonden die ook een anusfetisj heeft?quote:
*proest*quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wacht, wat zei je? ik was even aan je anus aan het denken.
Dat zijn gevaarlijke uitspraken.quote:
Dat weet ik ook wel hoorquote:
quote:
Ja, beiden besmet met anusfever.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt iemand gevonden die ook een anusfetisj heeft?
Ik snap de aantrekkingskracht van een anus niet. Waarom zou je je tong in een anus willen steken? :Squote:
ik help je wel, schatjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoop dat ik vanavond niet de staatsloterij win.
Ik zou niet kunnen kiezen welk huis en auto ik dan ga kopen.
En toch kan ik heel braaf zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn leeft gewoon graag op het randje.
Je mag het geld ook uitdelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef Royco1 het volgende:
ik kwam met de fiets langs een leuk huis en een veulentje vanmiddagquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef Royco1 het volgende:
Probeer het eens een keer uit, misschien bevalt het je wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap de aantrekkingskracht van een anus niet. Waarom zou je je tong in een anus willen steken? :S
Maar goed, blij dat jullie dit samen kunnen delen.
Verdelen het onder de arme en kanslosers op Fok!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou zeker wel mensen er mee helpen die het kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag het geld ook uitdelen.
Aan Feerbeer bijvoorbeeld.![]()
![]()
Mocht ik ooit nog eens een dame in mijn bed krijgen, zal ik eens kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Probeer het eens een keer uit, misschien bevalt het je wel.
Mijn droomhuis hier in het dorp is vorige week verkochtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kwam met de fiets langs een leuk huis en een veulentje vanmiddag
En wat staat er in de kleine lettertjes?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
jeetje wat zijn jullie hebberig, ik heb hem tenminste aangeboden om hem te helpen hiermee. Zonder zelf voordeel erbij te hebben
ligt dat er niet een beetje aan hoeveel je wint?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou zeker wel mensen er mee helpen die het kunnen gebruiken.
Dat gekke wijfje uit Flevoland met de smalle voetjes?quote:
ik deed niet hebberig, ik wees hem gewoon op een leuk huis hier in de buurt. Met een veulentje erbijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
jeetje wat zijn jullie hebberig, ik heb hem tenminste aangeboden om hem te helpen hiermee. Zonder zelf voordeel erbij te hebben
Ik ga natuurlijk wel voor de hoofdprijs hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ligt dat er niet een beetje aan hoeveel je wint?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat gekke wijfje uit Flevoland met de smalle voetjes?
jij nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik deed niet hebberig, ik wees hem gewoon op een leuk huis hier in de buurt. Met een veulentje erbij
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat gekke wijfje uit Flevoland met de smalle voetjes?
keertje met je piemel plassen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat staat er in de kleine lettertjes?
Dat is wel een goede deal dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij nietdie andere geldwolven.
[..]
[..]
keertje met je piemel plassen.
o ja, natuurlijk, sorry.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk wel voor de hoofdprijs he
Haha.quote:
Hij heeft weer iemand gebeten net. Een Italiaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
Heb ik wat gemist? ik zie suarez met een muilkorf op facebook.
Ja, hij had dus iemand gebeten, wat ik net zei.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
Heb ik wat gemist? ik zie suarez met een muilkorf op facebook.
watquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft weer iemand gebeten net. Een Italiaan.
heb ik niet gelezen johquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hij had dus iemand gebeten, wat ik net zei.
omg zn vinger is er af.quote:
Damn.quote:
Welke is het leukst?quote:
En de muziek?quote:
Neem je wel oordopjes meequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pfff. Ik ga voor de gillende meisjes
We will start our own TC, with blackjack and hookers.quote:
dat klinkt goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We will start our own TC, with blackjack and hookers.
Hoi Caroolquote:
Hai Tijnquote:
Ja goed hoorquote:
quote:
Slaap lekker meidquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
And she's gone...
Douchen en slapen enzo....![]()
Zo moe
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
And she's gone...
Douchen en slapen enzo....![]()
Zo moe
In 2015 pasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:45 schreef Tamashii het volgende:
Fuck wanneer komt seizoen drie van oitnb?
Goedzo Vinniiee
Kusje opquote:
Yeahquote:
Ai nog niet klaar nee?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
YeahNu alleen nog een olielekkage fixen waarvoor de tank etc er WEER af moet
. Dan terug de kuip erop of even een ronde koplamp fixen
Oow dat is iig al watquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog niet helemaal nee, maar hij loopt wel weer goed
zit hij ookquote:
Mwoah weet ik ook niet zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
Nope, ik weet van niks. Ik wist niet eens dat er een tc gaande was
Leugenaarquote:
ik voel mij heel domquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah weet ik ook niet zeker
Meer omdat het ineens zo stil werd
[..]
Leugenaar
Tieten chat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik voel mij heel domwant weet niet wat een tc is
terechtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
Tinychat, site met oa webcam functionaliteit en een chatvenster.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
Wat is tc?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, ik weet van niks. Ik wist niet eens dat er een tc gaande was
is niet voor jou, ok doeiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:37 schreef Inbox het volgende:
Oh, een tietenchat!
Waar kan ik die vinden?
ah okequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tinychat, site met oa webcam functionaliteit en een chatvenster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |