abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:09:44 #76
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_141503135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:28 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

jawel maar het punt is dat hij niet aan haar teentjes zou sabbelen als zij die makeup niet op had. het is dus allemaal nep - haar looks en zijn interesse in haar als gevolg van die looks. daarom is dit ook voor een gedeelte een mannelijk probleem - veel mannen willen kijken alleen maar om naar vrouwen die makeup op hebben. ik heb bij mezelf dat gedrag al veranderd en kijk nu veel positiever naar vrouwen zonder makeup op (ik heb een goed oog voor het detecteren van makeup)
En de tweede hoeft niet meer te slapen?
Prrrrr
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:12:21 #77
34156 Mirage
Smile !!!
pi_141503275
make-up dragen ís juist natuurlijk.

Bedenk maar eens op welke leeftijd de meeste vrouwen/ meisjes beginnen te experimenteren met make-up.... de pubertijd.

In het dierenrijk laten dieren ook zien dat ze klaar zijn om te paren en accentueren ze ook hun voor de andere sekse aantrekkelijke eigenschappen.
Mensen deden en doen dit ook.

Volle lippen, grote ogen ... het zijn allemaal dingen die de gemiddelde man aantrekkelijk vindt.
Met make-up kan je die dingen accentueren. "ik ben klaar om te paren"

Eigenlijk zijn het dus allemaal loopse teefjes.

:)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:13:26 #78
34156 Mirage
Smile !!!
pi_141503331
inclusief ikzelf trouwens :)

maar ik ben wel monogaam. Ik probeer gewoon mijn vent iedere dag opnieuw te verleiden :P
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:18:14 #79
31858 mrspoeZ
crazy catlady
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:28:04 #80
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141504218
Omdat vrouwen eigenlijk enorm lelijk zijn.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141505156
quote:
Hier schrik je de volgende ochtend toch wel van als je het naar huis hebt meegenomen voor een onenightstand...
pi_141505940
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:31 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

als ze 'lelijk' zijn is makeup niet de oplossing maar een pleister voor een psychische wond die er zo weer vanaf komt

[..]

ik draag gwn een broek en een shirt. kleren zijn voor mij puur functioneel maar ben ik maar. ik laat mijn haar knippen omdat ik geen lang haar will hebben. je haar laten knippen is niet hetzelfde als makeup op zetten (je besteedt er niet elke dag 10 minuten aan, het kost niet eens een tientje per paar 4 of 5 maanden, het is en blijft natuurlijk want je zet er geen troep in, je haar blijft hetzelfde alleen korter, lang haar is praktisch onhandig, etc.) verder ook omdat wij mensen hoofdhaar hebben dat maar blijft groeien in tegenstelling tot andere zoogdieren zoals apen en katten waarbij het haar stopt met groeien bij een redelijke lengte
Wat is volgens jou wel de oplossing tegen lelijk zijn dan? Iedereen opdringen dat alles verplicht mooi moet zijn zoals feministen en fat activists proberen te doen?
Als iemand zichzelf mooi vind als ze makeup op heeft dan is dat toch juist goed?

Kapper kost me toch echt wel minimaal 10 euro per maand in Nederland.
Je kan het ook zelf met de keukenschaar afknippen, waarom doe je dat niet?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_141553288
Dit topic. :') Ik betaal per half jaar wellicht 10 euro aan mijn make up en na jaren oefening duurt het opbrengen drie minuten. En wat is er mis met jezelf net nog even beter laten voelen? Je doet alsof iedereen die make up draagt dingen probeert te verbergen en zichzelf moeilijk lelijk vindt. Ik draag make up juist omdat mijn ogen top zijn en met een lijntje dat wordt benadrukt.

Met je 'dit is de wet' en dubbele standaarden. :r
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  donderdag 26 juni 2014 @ 10:50:53 #84
308473 Lalavy
Is een apart gevalletje..
pi_141567664
Je hele gezicht dicht plamuren is inderdaad niet goed voor je huid en in mijn ogen niet mooi. Echter wat mascara of eyeliner kan net je ogen er wat meer uit laten springen, of wat lipgloss kan net een leuk effect op je lippen geven, daar heb ik dan ook geen probleem mee :)

Er zit wel degelijk verschil tussen subtiele makeup of plamuursels :{
Fuck the sky, i'm the limit!
  donderdag 26 juni 2014 @ 13:38:28 #85
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_141572815
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:58 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]

Make up kan een vrouw veel mooier maken.
ABBA _O_ _O_
mee bekant vangde gin haas.
pi_141577566
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef Rebubbled het volgende:
Dit topic. :') Ik betaal per half jaar wellicht 10 euro aan mijn make up en na jaren oefening duurt het opbrengen drie minuten. En wat is er mis met jezelf net nog even beter laten voelen? Je doet alsof iedereen die make up draagt dingen probeert te verbergen en zichzelf moeilijk lelijk vindt. Ik draag make up juist omdat mijn ogen top zijn en met een lijntje dat wordt benadrukt.

Met je 'dit is de wet' en dubbele standaarden. :r
Zoals het hoort. Klein beetje erop, prima. Maar geen plamuurlaag. :r
pi_141577610
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Zoals het hoort. Klein beetje erop, prima. Maar geen plamuurlaag. :r
en dan heb je dat filmpje wat hier gepost werd dus niet eens gezien
compact en kleverig.
pi_141577664
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:38 schreef kawa4 het volgende:

[..]

ABBA _O_ _O_
Deze man weet. _O_
pi_141579640
War paint
Aai nooit een brandende hond.
pi_141588431
Make-up is niet anders dan een opvallend T-shirt of aparte haardracht. Of persee getraind er uit moeten zien, of bronzen, of alles bij elkaar. :P
Je mooi voelen geeft een goed gevoel.
Anders hoef je ook je haar niet te kammen of je tanden niet te poetsen, om maar wat te noemen.

Waarom wil je een goed figuur, een tattoo, sierraden? Komt allemaal op hetzelfde neer.

Mensen gaan heel erg af op wat ze zien. Eerste indruk is belangrijk. Veel vrouwen zien make-up als "er goed verzorgd uitzien". Je goede punten accentueren. Dat is niet hetzelfde als liegen.
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:43:28 #91
427074 altgr
seg het is
pi_141590109
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Omdat vrouwen eigenlijk enorm lelijk zijn.
Echt hè. Daarom zoeken naar een natural beauty.
pi_141611107
Deze is wel leuk, in het kader van make-up en wat "mooi" is.

https://shine.yahoo.com/p(...)403806416-slideshow/
pi_141616746
Wat er al gezegd is sommige vrouwen gaan de deur niet uit zonder, mijn laatste vriendin was het een ander verhaal volgens mij omdat ze super onzeker was over haar gezicht. Zelfs in huis als ik er was droeg ze altijd make up. Zelfs de eerste dagen sliep ze in bed met make up de volgende lag heel het kussen vol met mascara hahaha.

Panda oogjes noemen ze dat geloof ik,

Denk dat het voor elke vrouw anders is, maar het is volgens mij ook een goed middel om je onzekerheden weg te smeren. Veel vrouwen naar mijn mening doen er echt een dikke laag op zodat de huid perfect lijkt of ik een clever manier dingen verbergen. Toch vind ik stiekem vrouwen het mooist als het heel licht gedaan is. Maar dat is persoonlijk imperfectie springt er juist uit waar ik op val op de 1 of andere manier.
pi_141622441
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:57 schreef .Masturbatron. het volgende:
het is duidelijk bij vrijwel alle meisjes waarvan wij hun before foto zien, dat zij te weinig slaap krijgen en daar cirkels onder hun ogen en een doffe gedehydrateerde gezichtshuid hebben. als ze nou eens genoeg slaap probeerden te krijgen!
Precies hierom. En op een gegeven moment ben je dat gewoon zat. Ik heb van mezelf áltijd donkere kringen onder mijn ogen en mijn wangen zijn rood. Ik krijg altijd dingen te horen als "ben je moe? heb je slecht geslapen? Waarom bloos je ineens zo?" etc etc.
Zie dit:

Met bovenstaande erbij: wat mensen zien als 'geen make-up dragen' is dat bijna nooit. Ik durf te wedden dat als jullie een meisje zonder make-up mooi noemen, dat ze wel íets op heeft, al is het maar wat poeder en mascara.

Het is ook leuk om ermee te kunnen experimenteren. Alsof je je haar verft, maar dan voor 1 dag.

[ Bericht 13% gewijzigd door _Loki op 27-06-2014 18:01:54 ]
pi_141638714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:58 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]

Make up kan een vrouw veel mooier maken.
doe ff normaal aub.
waarom ben jij zo respectloos tegenover de vrouw!!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:01:02 #96
424509 Wilgekatje
niet uit de wilg te kijken
pi_141639040
Als tiener had ik een hekel aan make-up.
Ik droeg het toen niet (for real!) omdat ik het clownesk en onbeschaafd vond.

Toen ging ik studeren en ik experimenteerde er heel af en toe mee, als ik bijv. moest presenteren. De dagen dat ik make-up droeg kreeg ik meerdere keren per dag te horen 'wat zie jij er goed uit!'. Maar ik hield er nog steeds niet van. Toen ik was afgestudeerd ging ik werken. En daar viel het kwartje: make-up dragen = er verzorgder uitzien = serieuzer genomen worden = meer kans op promotie en opleidingen. Ik besloot uiteindelijk om dagelijks make-up op te doen, maar niet te veel. En ja hoor, ik kreeg die opleiding van 10.000 euro. Natuurlijk niet omdát ik make-up draag, maar iedere procent die mee kan helpen is mooi meegenomen. Dus voeg maar toe aan de lijst redenen: voor het geld en de promotie-kansen.

Van binnen vind ik make-up eigenlijk nog steeds onzin, alhoewel ik het inmiddels bij sommige vrouwen en mezelf stiekem best mooi vind staan. Foundation heb ik gelukkig niet echt nodig (ik heb een relatief gladde huid), maar eyeliner en mascara doen mijn ogen veel goed. Evenals het epileren van mijn wenkbrauwen.
Maar als ik iéts heb geleerd in het leven: als het je principieel niet tegenstaat, dan go with the flow!

Dan hou je energie over om tegen de stroming in te zwemmen dáár waar het er echt toe doet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Wilgekatje op 28-06-2014 10:06:48 ]
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 02:31:40 #97
398665 Sativanl
Alive and kicking
pi_143580184
<3
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef Mirage het volgende:
inclusief ikzelf trouwens :)

maar ik ben wel monogaam. Ik probeer gewoon mijn vent iedere dag opnieuw te verleiden :P
En dat lukt je goed ;) <3
Face your Fear and Live your Dreams, only then u shall Always be Reminded!!
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 02:44:18 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143580272
Ik steun de OP.

#eensheidspost.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:16:58 #99
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_143584147
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Oogschaduw, kohlpotlood, camouflage en vaak ook nog lippenstift.
Dat allemaal op je smoel ?
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:56:40 #100
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_143585409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef Leandra het volgende:
Hierom
What the fuck. Zonder makeup zijn dat gewoon halve zombies. Dit moet echt per direct verboden worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')