En de tweede hoeft niet meer te slapen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:28 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
jawel maar het punt is dat hij niet aan haar teentjes zou sabbelen als zij die makeup niet op had. het is dus allemaal nep - haar looks en zijn interesse in haar als gevolg van die looks. daarom is dit ook voor een gedeelte een mannelijk probleem - veel mannen willen kijken alleen maar om naar vrouwen die makeup op hebben. ik heb bij mezelf dat gedrag al veranderd en kijk nu veel positiever naar vrouwen zonder makeup op (ik heb een goed oog voor het detecteren van makeup)
Hier schrik je de volgende ochtend toch wel van als je het naar huis hebt meegenomen voor een onenightstand...quote:
Wat is volgens jou wel de oplossing tegen lelijk zijn dan? Iedereen opdringen dat alles verplicht mooi moet zijn zoals feministen en fat activists proberen te doen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:31 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
als ze 'lelijk' zijn is makeup niet de oplossing maar een pleister voor een psychische wond die er zo weer vanaf komt
[..]
ik draag gwn een broek en een shirt. kleren zijn voor mij puur functioneel maar ben ik maar. ik laat mijn haar knippen omdat ik geen lang haar will hebben. je haar laten knippen is niet hetzelfde als makeup op zetten (je besteedt er niet elke dag 10 minuten aan, het kost niet eens een tientje per paar 4 of 5 maanden, het is en blijft natuurlijk want je zet er geen troep in, je haar blijft hetzelfde alleen korter, lang haar is praktisch onhandig, etc.) verder ook omdat wij mensen hoofdhaar hebben dat maar blijft groeien in tegenstelling tot andere zoogdieren zoals apen en katten waarbij het haar stopt met groeien bij een redelijke lengte
ABBAquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:58 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
Make up kan een vrouw veel mooier maken.
Zoals het hoort. Klein beetje erop, prima. Maar geen plamuurlaag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef Rebubbled het volgende:
Dit topic.Ik betaal per half jaar wellicht 10 euro aan mijn make up en na jaren oefening duurt het opbrengen drie minuten. En wat is er mis met jezelf net nog even beter laten voelen? Je doet alsof iedereen die make up draagt dingen probeert te verbergen en zichzelf moeilijk lelijk vindt. Ik draag make up juist omdat mijn ogen top zijn en met een lijntje dat wordt benadrukt.
Met je 'dit is de wet' en dubbele standaarden.
en dan heb je dat filmpje wat hier gepost werd dus niet eens gezienquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Klein beetje erop, prima. Maar geen plamuurlaag.
Echt hè. Daarom zoeken naar een natural beauty.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Omdat vrouwen eigenlijk enorm lelijk zijn.
Precies hierom. En op een gegeven moment ben je dat gewoon zat. Ik heb van mezelf áltijd donkere kringen onder mijn ogen en mijn wangen zijn rood. Ik krijg altijd dingen te horen als "ben je moe? heb je slecht geslapen? Waarom bloos je ineens zo?" etc etc.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:57 schreef .Masturbatron. het volgende:
het is duidelijk bij vrijwel alle meisjes waarvan wij hun before foto zien, dat zij te weinig slaap krijgen en daar cirkels onder hun ogen en een doffe gedehydrateerde gezichtshuid hebben. als ze nou eens genoeg slaap probeerden te krijgen!
doe ff normaal aub.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:58 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
Make up kan een vrouw veel mooier maken.
En dat lukt je goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef Mirage het volgende:
inclusief ikzelf trouwens
maar ik ben wel monogaam. Ik probeer gewoon mijn vent iedere dag opnieuw te verleiden
Dat allemaal op je smoel ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oogschaduw, kohlpotlood, camouflage en vaak ook nog lippenstift.
What the fuck. Zonder makeup zijn dat gewoon halve zombies. Dit moet echt per direct verboden worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |