Zal Nadal blij mee zijn.quote:
rafa gaat slecht slapenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:17 schreef Norrage het volgende:
Rafa loopt er nu mee weg. En Rosol is aan het winnen. 2e ronde![]()
Dit jaar hebben Spaanse clubs de EL en de CL gewonnen, dat versleten valt wel meequote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:53 schreef TennispeRFect het volgende:
Spaanse voetbal oud, versleten, op. Nu Rafa nog.
Ja, Klizan is echt iemand van wie je hoopt dat hij ver komt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:04 schreef 1239758715981 het volgende:
Zonde dat Klizan het zo laat liggen. Echt een subtopper
Voor Rafa was dit achteraf wel de ideale tegenstander. Mentaal niet goed genoeg om daadwerkelijk gevaarlijk te worden en speelde ook niet bijster aanvallend. Rafa heeft nu lekker veel spelritme kunnen opdoen. Al gaat het tegen Rosol alsnog ontzettend spannend worden denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Nadal: 4-6 6-3 6-3 6-3.Exact dezelfde uitslag als die van hun enige eerdere ontmoeting op RG 2013. Netjes hoor, al speelde hij ook wel wisselvallig. Maar het zal hem wel wat broodnodig vertrouwen op gras geven.
[..]
Ja, Klizan is echt iemand van wie je hoopt dat hij ver komt.
En weer gelijk de break.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:07 schreef Max23 het volgende:
Kohlschreiber pakt de eerste set met 6-4 tegen Sijsling. Gaat lekker snel, duurde maar 23 minuten.
En net zoals in de eerste set wordt Sijsling weer meteen gebroken. Hij maakt echt geen schijn van kans![]()
Ja, fantastisch. Er wordt altijd zo negatief gedaan over Nadal maar hij heeft ook heel veel balgevoel. Dat mensen Nadal irritant vinden kan ik me voorstellen maar dat hij geen techniek zou hebben is een beetje gekke conclusie. Volgens mij bedoelen ze dan met techniek dat het er mooi uit moet zien, zoals bij Federer. Nadals manier van spelen vind ik ook mooi, hoewel die natuurlijk minder vloeiend is dan die van Federer. En Nadal vraagt ongetwijfeld veel van zijn lichaam maar dat doet ook Djokovic volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:01 schreef TennispeRFect het volgende:
Nadal ziet er weer top uit. Wie speelt er nu zo'n lob terwijl je de bal ervoor jezelf van het gras moet oprapen. Briljant!
http://www.wimbledon.com/en_GB/news/media/3640067765001.html
Zeg wil je suus21 niet uitschelden ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:58 schreef Rosario het volgende:
[..]
We zijn net 2,5 dag onderweg, azijnzeiker.
ja dat bedoel ik, rg was vanaf dag een al leuk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:29 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vind het ook nog een beetje kut allemaal. RG was nu al veel leuker
typisch!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:58 schreef Rosario het volgende:
[..]
We zijn net 2,5 dag onderweg, azijnzeiker.
vorig rondje verloor die ook 1-6 2-6 de eerste twee sets, komt goed (hoop ik)quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:00 schreef Rosario het volgende:
Fognini verliest de eerste set van ene Puetz.
Mooie wedstrijd ja, hij geldt nu al een paar jaar als een top talent. Tijd dat hij het eens gaat waarmaken. Leuke loting met Ferrer en Murray in zijn schema, dus laat hem maar ver komenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef suus21 het volgende:
Ik vind dimitrov echt heel goed op gras, dat wordt vast zijn eerste grand slam..
Matosevic op 3-4 op love gebroken en op 6-5 ook zn eigen service compleet weggegeven, lijkt me pijnlijk na al die uren tennissenquote:
Ik was er blij mee, heb me kapot lopen ergeren aan die Matosevic. Was vanaf de eerste game alleen maar tegen zichzelf aan het schreeuwen als die iets goed deedquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:08 schreef Papabassie het volgende:
[..]
Matosevic op 3-4 op love gebroken en op 6-5 ook zn eigen service compleet weggegeven, lijkt me pijnlijk na al die uren tennissen
Ze worden er niet knapper op in ieder geval.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:51 schreef Wopper1 het volgende:
Heeft Radek Stepanek een gouden pik of zo?
Eerst Hingis, toen Vaidi¨ová en nu Kvitová... Allemaal speelsters en ze worden steeds jonger.
En de overeenkomst is dat ze er allemaal vervolgens niks meer van kunnen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:51 schreef Wopper1 het volgende:
Heeft Radek Stepanek een gouden pik of zo?
Eerst Hingis, toen Vaidi¨ová en nu Kvitová... Allemaal speelsters en ze worden steeds jonger.
9 aces idd, toch valt zijn servicewinstpercentage nog redelijk mee, in de rally is Simon echt de baas....quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:22 schreef Gruisman het volgende:
Haase heeft wel lekker geserveerd maar dat was het ook wel. Simon wel echt een ontzettend irritant pushertje zeg
quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef suus21 het volgende:
Wat maakt die ferrer toch vreselijke herrie, hoop dat ie er uitvliegt.
Inderdaad zeg, wat slechtquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:48 schreef Rosario het volgende:
Godver Roowbin. De boogschutter, echt waar?
En maar zeiken over de media. Morgen weer verhalen over de boogschutter bij een set en een break achter, geen hond die dat doet.quote:
De Usain Bolt move?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:57 schreef Roceco het volgende:
[..]
Een mongolenmove die Haase net na een punt deed.
Zeker. Je weet gewoon van tevoren dat het straight sets ging worden voor Simon.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:00 schreef Max23 het volgende:
Trouwens is het toch de normaalste zaak van de wereld dat Haase aan het verliezen is van Simon. Dat is gewoon een top-15 speler, maar is weggezakt door blessures
Ja, niemand zegt daar toch ook iets over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:00 schreef Max23 het volgende:
Trouwens is het toch de normaalste zaak van de wereld dat Haase aan het verliezen is van Simon. Dat is gewoon een top-15 speler, maar is weggezakt door blessures
NOS wel hoor. Ongeplaatste speler en zo, nadat Roowbin van de fenomenale Pospisil heeft gewonnenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, niemand zegt daar toch ook iets over.
Wat een kneuzen. Pospisil was zeker net wel geplaatst nog?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
NOS wel hoor. Ongeplaatste speler en zo, nadat Roowbin van de fenomenale Pospisil heeft gewonnen
Ja net geplaatst. De makkelijkste van alle geplaatste spelers denk ik, met dat blessuregedoe dit jaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:05 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wat een kneuzen. Pospisil was zeker net wel geplaatst nog?
Simon is gewoon een maat te groot voor Haase. Of hij moet echt z'n dag niet hebben, maar vandaag staat-ie ze gewoon prima te raken.
wat waaromquote:
Ja, en het is niet in Canada.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja net geplaatst. De makkelijkste van alle geplaatste spelers denk ik, met dat blessuregedoe dit jaar.
Youzhny jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:12 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, en het is niet in Canada.
Verder zijn Youzhny (hopeloos uit vorm) en Granollers ook wel easy denk ik.
Het is geen geweldenaar nee, maar wel één van de slimste tennissers en zeker beter dan Haase.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Jullie zijn wel erg overdreven positief op Simon..zo bijzonder is hij niet en al helemaal niet op gras
[ afbeelding ]
Vind dat geen slechte resultaten, hier en daar een upsetje, maar toch ook vaak verslagen door zeer degelijke tegenstanders.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Jullie zijn wel erg overdreven positief op Simon..zo bijzonder is hij niet en al helemaal niet op gras
[ afbeelding ]
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko, geeft even 5-2 voor in de tie-break weg. [..]
En Haase krijgt waarschijnlijk een bedrag mee waar de gemiddelde FOK!'er drie jaar voor moet werken.quote:
Inderdaad, was een snelle vierde set.quote:
Murray voor prolongatiequote:Op woensdag 25 juni 2014 19:38 schreef Norrage het volgende:
Net als Rafa op gras, is Djoko op gras ook echt niet om aan te zienStiekem hoop ik dat ze er gewoon allebei vroeg uit vliegen hier.
Murrayquote:
Vanaf 40-0 gebroken ook nog eens. 2 BP zelfs gehad op 5-5.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:46 schreef Szura het volgende:
Exit Azarenka
Miste BP voor *6-5 en werd op *5-6 vervolgens zelf gebroken
Djeez, had maar zijdelings gekeken op het SB, maar triestquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanaf 40-0 gebroken ook nog eens. 2 BP zelfs gehad op 5-5.
Had de stream aanstaan, ook weer de nodige afzwaaiers of open volleys vol in het net.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Djeez, had maar zijdelings gekeken op het SB, maar triest
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
Stepanek lijkt me echt de irritantste tegenstander die je kunt hebben met zijn absurde gespring.![]()
![]()
En als Nadal wint is Federer niet meer de GOAT bedoel je? Of dan is hij een minder grote dreiging om de GOAT te worden?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:46 schreef TennispeRFect het volgende:
Murray = geen GS voor Nadal = Federer GOAT
Ik zou mijn haren letterlijk uit mijn hoofd trekken als mijn tegenstander zo zou doen als Stepanek na dat punt. Ik zou in staat zijn om mezelf iets aan te doen.quote:
Ik vond het niet heel bijzonder.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond het niet heel bijzonder.
Azarenka misschien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:18 schreef Max23 het volgende:
Heeft Stepanek trouwens nog een poging gedaan bij Woz of bij een andere tennister
Goeie reactie. Wat vond je er dan bijzonder aan? Het was een belangrijk punt maar die ballen waren niet zo heel scherp gespeeld.quote:
Het moment manquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond het niet heel bijzonder.
quote:
Ja, dat wel, maar ik vond de rally niet heel bijzonder. Dat Djokovic dat punt cadeau gaf daarentegen wel. Kan weinig andere topspelers bedenken die hem dat zouden nadoen.quote:
Ik heb het over een ander punt geloof ik. Die 30-40quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik vond de rally niet heel bijzonder. Dat Djokovic dat punt cadeau gaf daarentegen wel. Kan weinig andere topspelers bedenken die hem dat zouden nadoen.
Vroeg het mij ook al afquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand enig idee wie die man met die hoed in de Royal Box is? Die zit jaar echt al tientallen jaren (tijdens het toernooi althans).
Van mij ook.quote:
Dank je wel!quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vroeg het mij ook al af
http://www.independent.co(...)e-court-2305996.html
Terwijl djoko de hele pot nog niet gebroken isquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Ongelooflijk hoeveel punten er tegen de service gaan.
Niet heel slecht hoor. Deed eigenlijk niet veel fout, hele wedstrijd niet. Algehele niveau mag wel wat beter.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Nole, snel vergeten maar dit potje.
Wat?quote:
Tsongaquote:
quote:
quote:Wozniacki spoke about her love life on the second day of the Grand Slam with the sun shining and a Royal Box occupied by stars including Hugh Jackman, Sir Bruce Forsyth and Tess Daly.
The Danish athlete said she is "perfectly fine being single", but when asked about tennis player Feliciano Lopez, she smiled and said: "This is very awkward."
Lopez was dubbed "Deliciano" by Murray's mother Judy in 2011, prompting her son to tell her to "stop that nonsense".
McIlroy announced his relationship with former world number one Wozniacki was over last month because he was not ready for marriage - even though wedding invitations had just been sent out.
At the time, Wozniacki tweeted that it was "a hard time" for her.
At a post-match press conference at Wimbledon, a reporter said to Wozniacki that she seemed to have a great admirer in Lopez.
The giggling tennis star replied: "You noticed?"
When told that Lopez knows her father, Wozniacki laughed, and said: "He's already making his way in through my dad?"
- See more at: http://www.independent.ie(...)sthash.XaSfSqoW.dpuf
She added: "Yeah. I noticed he was on the sidelines in Eastbourne. No, he's a great guy. Playing well. This is very awkward."
Wozniacki said she was not "that desperate" to try internet dating, adding: "I'm perfectly fine being single at the moment.
- See more at: http://www.independent.ie(...)sthash.XaSfSqoW.dpuf
Goeie zaak. Meer van dit soort nieuws.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef Max23 het volgende:
Venus en Serena staan een break achter in de 3e set van de eerste ronde damesdubbel
Murray blijkt buiten de baan vaak verrassend lollig, ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk, Murray op de BBC. Lekker droog gevoel voor humor heeft hij:
Ja, komt heel relaxed en 'zichzelf' over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:29 schreef Rosario het volgende:
[..]
Murray blijkt buiten de baan vaak verrassend lollig, ja.
Ja, is leuk. "Rats with good PR."quote:Edit: die hond is trouwens helemaal hilarisch zelf.
Blijkbaar is-ie dus vaker op Wimbledon te vinden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, is leuk. "Rats with good PR."
Helaas, 6-8 Cibulkova.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef Max23 het volgende:
Het Belgische talent Van Uytvanck kan nu nog voor een grote verrassing zorgen, stond 5-3 voor in de 3e set tegen de als 10e geplaatste Cibulkova. Ze serveerde voor de wedstrijd, maar werd terug gebroken, nu dus 5-4
http://nfl-streaming.tv/stream6.html
Zag je die passing kort cross van Querrey net?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Schakelde pas laat in, maar wel genieten hoor
http://nfl-streaming.tv/stream3.htmlquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef suus21 het volgende:
Wat klote dat de bbc nu niet meer uitzendt.
Leuk hoe de spelers de umpire/supervisor soms kunnen 'overrulen', net als toen Djokovic dat punt vandaag zeer sportief cadeau gaf aan Stepanek. (Dat had hem heel makkelijk de vierde set kunnen kosten.)quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:15 schreef Max23 het volgende:
Tsonga-Querrey moeten stoppen, maar willen doorgaan, dus gaan ze door
Ja, als je FOX hebt, kun je alles zien. Is wel ideaal.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef suus21 het volgende:
Wat klote dat de bbc nu niet meer uitzendt.
DIe waarmee hij op MP kwam? Was heerlijk jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zag je die passing kort cross van Querrey net?
Ferrer is nog steeds een betere gravelspeler dan Murray vind ik. Voor de rest heb je wel gewoon gelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:46 schreef suus21 het volgende:
Ik denk dat de grote vier nooit meer enige concurrentie van ferrer gaat hebben. Tot nu toe maken murray en dimitrov voor mij de beste indruk.
In principe wel ja en nooit de eerste partij van de volgende dag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:29 schreef suus21 het volgende:
Gaan afgebroken partijen altijd verder op dezelfde baan?
Ja, onwaarschijnlijke 'balbaan'; die hoek leek me niet eens te kunnen. Deed me een klein beetje denken aan dit punt:quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DIe waarmee hij op MP kwam? Was heerlijk ja
Die reactie van die ballenjongen is ook mooiquote:
Hij deed het op The Boodles ook al volgens mijquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:17 schreef Norrage het volgende:
Hij schijnt het gedaan te hebben omdat het een mooi punt was, maar waarom dit? ik snap er geen reet van :/
Het ziet er wel heel triest uit. Heb nog nooit zo'n ingestudeerde actie gezien om een punt te vieren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:17 schreef Norrage het volgende:
Hij schijnt het gedaan te hebben omdat het een mooi punt was, maar waarom dit? ik snap er geen reet van :/
Sukkeltje.quote:
Das Austinquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:24 schreef Szura het volgende:
Staat Alec Krajicek nou gewoon met The Don te dubbelen?
Ah ik denk alquote:
Ja dat stond trouwens ook in het artikel, dat was de beslissing van z'n ouders om als Deckers door het leven te gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:54 schreef Norrage het volgende:
Ja was leuk artikel ja. Alec is 15. Dubbelde vorig jaar nog een lokaal toernooitje hier, samen met Pa. Hij heet sowieso niet Krajicek, maar Alec Deckers. Waarschijnlijk om niet teveel associaties op te roepen met Richard
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:13 schreef Szura het volgende:
Gaat niet zo best met je Dancevic Rosario
nopequote:
Absoluut. Hulde voor wat Rafa op deze ondergrond heeft weten te bereiken, maar zelfs in vergelijking met een speler als Hewitt (die een soortgelijk spelletje speelt, maar veel natuurlijker beweegt op gras) ziet het er bij Rafa gewoon niet uit. Zijn returns zijn slecht, zijn beweging is crap. Het is vooral zijn mentale kracht die hem ver heeft gebracht op Wimbledon, en het feit dat hij gewoon tegen spelers heeft gespeeld met soortgelijke beperkingen op deze ondergrond.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:50 schreef suus21 het volgende:
En hierom denk ik dat nadal op het snelle gras van voorheen tegen bijvoorbeeld becker, ivanisevic, sampras, rafter etc nooit wimbledon zou winnen. Gelukkig voor hem dat de meesten ook op gras pushen behalve zo'n rosol. Laat hem maar weer winnen.
Het spel van Rosol is uitermate geschikt voor gras. Nadal kan nauwelijks iets doen op zijn service. Bijna 80 procent eerste service percentage. Tja niks aan te doen voor Rafa.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:52 schreef suus21 het volgende:
Rosol durft tenminste ook risico te nemen met zijn returns, heerlijk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |