Ik denk dat de moeite best BIG is hihiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja, moet toch 'n kleine moeite zijn voor jou.
Mortie is wel baas jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik dacht altijd dat deadprez een blanke alcoholist was
En mortaxx is wel baas trouwens, goeie kerel
Niemand kent jou manquote:
quote:
Zet ze erbijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niemand kent jou manMensen die ik wel mis zijn Frank_drebin, meloewa en Haan33. Mogelijk Wickedmen aangezien dat toch al een mocro is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:11 schreef Gloorbek het volgende:
[..]zo van; woooot, waaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
G ik moet er ook in. Ik zie eruit als zo'n gast in een duur pak die vmbo kleding basht.quote:
Nee want dan zie je de rest niet meer hahahaha ;Dquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want dan zie je de rest niet meer hahahaha ;DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want dan zie je de rest niet meer hahahaha ;Dhjb vieze ectoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |