Parkpop/vondelpark/het plein 28 of 29 juni, 5 of 12 juli, we zijn niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:10 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar en wat ..
ben niet van de incrowd
De gedachte is toch ook dat het vooral schoner was. Water werd in die tijd niet of slecht gezuiverdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In de Middeleeuwen waren ze al erg bezig met vitamine B ja.
dit weekend moet ik naar graspop..dus dat is hem niet..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Parkpop/vondelpark/het plein 28 of 29 juni, 5 of 12 juli, we zijn niet zo moeilijk.
Gisten was de enige manier van zuiveren ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:11 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
De gedachte is toch ook dat het vooral schoner was. Water werd in die tijd niet of slecht gezuiverd
Dan blijft 5 of 12 juli over en valt parkpop af.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit weekend moet ik naar graspop..dus dat is hem niet..
uhmm ..ik denk er even over..komt dead ? en jij?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan blijft 5 of 12 juli over en valt parkpop af.
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
uhmm ..ik denk er even over..komt dead ? en jij?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:10 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Zo meid, ga jij maar even wat lezen http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bier
quote:De eerste bieren waren waarschijnlijk van spontane gisting (zoals de moderne lambiekbieren). Waarschijnlijk al 4500 jaar voor Christus werd in Mesopotamië bier gefabriceerd met behulp van bappir. Het is daarmee een van de oudste dranken uit de menselijke geschiedenis.
nee merkte al zoietsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens maar wijzer word ik er niet van.
Nee ik kom niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
uhmm ..ik denk er even over..komt dead ? en jij?
Helemaal goed. Het is 'per ongeluk' ontdekt, maar bleef nog een beetje op de achtergrond.quote:
Nee jij draait er gewoon omheen, als ze dat bier expres maken, dan maken ze dat bier expres, niet gaan zeuren over doelen enzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:17 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Helemaal goed. Het is 'per ongeluk' ontdekt, maar bleef nog een beetje op de achtergrond.
Pas in de Middeleeuwen gingen ze het gebruiken met een doel (maar natuurlijk ook gewoon op feesten waar jij zo op zit te drammen). En dat probeer ik jou duidelijk te maken. Tekstbegrip heet zoiets.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:17 schreef Thezappa het volgende:
heb ook niet zo heeeel veel zin om tussen een clubje auti's te staan op een lekker "hip" festival
maar sluit het nog niet 100% zeker uit
quote:
die kijk ik idd niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nou en. Goede films van vroeger kijk je ook niet vanwege de mooie beeldkwaliteit en fantastische special effects.
Ok. Dag!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee jij draait er gewoon omheen, als ze dat bier expres maken, dan maken ze dat bier expres, niet gaan zeuren over doelen enzo.
Ja, moet toch 'n kleine moeite zijn voor jou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ik Bigfoot er nou ook al bij tekenen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |