Herinnering!quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Help me herinneren zal hem vrijdag eens checken
Schokkend dat Nederland volgens deze site na China, Rusland en de VS de meeste cyberaanvallen host. Ecatel schijnt een nogal foute provider te zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:32 schreef Epii het volgende:
http://www.vox.com/2014/6(...)e-world-in-real-time
Real-time kaart van cyberaanvallen, best wel heel cool! Maar ook beangstigend... Ik dacht dat de mensen in dit topic het wel zouden kunnen waarderen. Goeie nieuwssite ook, dat vox.com, ook al is het vooral op de VS gericht.
Multi gehaald?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Schokkend dat Nederland volgens deze site na China, Rusland en de VS de meeste cyberaanvallen host. Ecatel schijnt een nogal foute provider te zijn.
Jep, Linear en Multi allebei met een 7 gehaald. Ben nu wel opgelucht zeg haha.quote:
Nice! Gefeliciteerd met je P! Ik hoorde trouwens dat er wel wat tweedejaars zijn die hun P niet hebben gehaald...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jep, Linear en Multi allebei met een 7 gehaald. Ben nu wel opgelucht zeg haha.
Bedankt! Ik heb van één iemand gehoord dat de her van multi kut ging, maar hij heeft een 5.5 gekregen (cadeau van vd Made waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:05 schreef Novermars het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd met je P! Ik hoorde trouwens dat er wel wat tweedejaars zijn die hun P niet hebben gehaald...
En Bekker mag wel eens opschieten met de cijfers van Probability Distributions, ik wil mijn P ook
Aan het einde "wiki confirms"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:32 schreef Anoonumos het volgende:
I accidentally discovered a cool bit of math while on the porcelain throne.
[ afbeelding ]
Dat is echt de kutste meme die er ooit heeft bestaan. Van die tumblr/reddit meuk die totaal niet grappig is en overal geforceerd gebruikt wordt.quote:
Ik weet geen namen, ik hoorde het alleen in de VK gisteren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Bedankt! Ik heb van één iemand gehoord dat de her van multi kut ging, maar hij heeft een 5.5 gekregen (cadeau van vd Made waarschijnlijk). Weet je wie 'm niet hebben gehaald dan? DM anders
Heb je de rest allemaal gehaald? Lekker bezig wel, scheelt een hoop stressen kan ik je vertellen.
Hm ja zat er natuurlijk ook wel in. Maar het zullen er niet veel zijn dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:39 schreef Novermars het volgende:
[..]
Ik weet geen namen, ik hoorde het alleen in de VK gisteren.
Rest allemaal gehaald ja, ben ik erg blij mee! Hopelijk deze ook even binnen tikken zodat ik FEB mentor mag worden
Makkelijk geld verdienen, een uurtje SPAA meeting per week geven en betaald krijgen voor vier uur per weekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hm ja zat er natuurlijk ook wel in. Maar het zullen er niet veel zijn dan.
Oh dat lijkt me echt helemaal niks, haha.
Ja ik zou het ook alleen voor het geld doen maar dan zit je weer opgescheept met van die naïeve kutsjaarzen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:49 schreef Novermars het volgende:
[..]
Makkelijk geld verdienen, een uurtje SPAA meeting per week geven en betaald krijgen voor vier uur per week
Gefeli, ook met je verjaardag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |