Ik zou het risico met Matthews niet nemen...zonde als hij niet start, of blijkt niet genoeg kracht te hebben voor een goede eindsprint. Die andere afweging hangt een beetje af van de puntenverdeling: Cancellara heeft goede kansen om 2/3 keer top 5 te rijden in etappes (die kasseienetappe, een tijdrit en misschien nog een ontsnapping of een "Ekimovje"), Kwiatkowski heeft aardige kansen voor een top-10 notering en wat top-10 plaatsen in bergetappes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:02 schreef reddevil1408 het volgende:
Poule is 90% compleet, heb nog twee twijfel gevallen:
Matthews wel of niet?
Cancellara of Kwiatkowski?
Modolo, al zal Cimolai incidenteel meesprintern.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:17 schreef Mr.West het volgende:
Wie is nou de eerste sprinter bij Lampre. Modolo of Cimolai?
En Mollema of Kwiatkowski?..
Talansky, want die is zeker weten in vorm. Er gaan verhalen over dat Kwiatkowski teveel wedstrijdkilometers aan het maken is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
Als jullie zouden moeten kiezen uit : Kwiatkowski of Talanksy ??
Ja dacht ik al. Ik ben nog op zoek naar een goedkope sprinter. Modolo is 500p en Cimolai 280, dus misschien wel de moeite waard. Of toch een andere:)quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Modolo, al zal Cimolai incidenteel meesprintern.
Maar Lampre vaardigt altijd een B-ploeg af naar de tour, deze wedstrijd heeft nooit hun prioriteit gehad. Al zal dat misschien veranderen met Costa als kopman.
Goss doet niet mee. Verder zou ik Dumoulin en Bakelants sowieso doorstrepen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:00 schreef Boet4 het volgende:
Ik doe mee aan een tourpool waarbij je voor de eerste 20 renners per etappe punten krijgt. Nu twijfel ik nog tussen een aantal renners, wie kan ik hier het best van nemen?
Sprinters (2 van kiezen):
Goss
Degengolb,
Viviani
Modolo
Daarnaast twijfel ik nog tussen de volgende namen (3 uit kiezen):
Slagter
Tom Dumoulin
Bakelants
Van Garderen
Van den Broeck
Pinot
Bardet
Wat zouden jullie doen?
Ik twijfel aan de fitheid van Kwiatkowski, verwacht niet dat hij een rol kan gaan spelen voor de top 10 plekken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
Als jullie zouden moeten kiezen uit : Kwiatkowski of Talanksy ??
Ik denk dat hij wordt gebruikt als luitenant van Rui Costa. Misschien dat hij af en toe voor zijn eigen kansen mag gaan.quote:
Dat is ook mijn laatste dilemma: Mollema of Costa? Anyone?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Mijn keuze is nu alleen nog Mollema of Costa. Mijn hersens kraken.
Voor mijn gevoel Mollema als je op safe gaat en Costa als je wil gokken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:26 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Dat is ook mijn laatste dilemma: Mollema of Costa? Anyone?
Cheng Ji van Giant-Shimano.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:04 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
Ik ga aan een familiepoule meedoen met drie ploegen, sprinters, gele trui en ultieme losers. Want ook daar krijg je een prijs voor. Je krijgt zelfs bonuspunten als ze afstappen, dus...wie zijn de slechtste wielrenners die er zijn?
Hoe krijg je dan punten voor ultieme losers? Renners die gegarandeerd nooit bij de eerste 5 eindigen of renners die gegarandeerd Parijs niet halen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:04 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
Ik ga aan een familiepoule meedoen met drie ploegen, sprinters, gele trui en ultieme losers. Want ook daar krijg je een prijs voor. Je krijgt zelfs bonuspunten als ze afstappen, dus...wie zijn de slechtste wielrenners die er zijn?
Degene die laatst eindigt bij een etappe krijgt 10 en de een na laatste krijgt 9 punten. Als je afstapt bonus punten. Maar dan wel alles in de min.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan punten voor ultieme losers? Renners die gegarandeerd nooit bij de eerste 5 eindigen of renners die gegarandeerd Parijs niet halen?
Ah, ok. Dat wordt al een stuk moeilijker. Ik zou dan eerder voor de eerste helpers gaan van klassementsrenners dan voor 'ultieme losers'.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:18 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
[..]
Degene die laatst eindigt bij een etappe krijgt 10 en de een na laatste krijgt 9 punten. Als je afstapt bonus punten. Maar dan wel alles in de min.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |