abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:46:00 #26
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141494107
http://www.bloglovin.com/(...)ame=1&click=0&user=0

June 23, 2014 by Lee Zeltzer:

I cannot disclose my source for this factual information and please do not assume anything more than the facts. This being written before the press conference today.
Searchers have been in the hills progressing from the backpack discovered last week.
Those searchers discovered two boots, one identified as belonging to Lisanne. Human tissue, most of a foot, was discovered in that boot and the DNA has been identified as being from Lisanne. Kris’s shorts, or fabric from them has also been found.
No bodies have been found, no DNA of Kris has been found.

Geen idee of dat verhaal over de broek van Kris klopt.
pi_141494170
Hoe weten ze dan dat die broek van Kris was? Wat is zijn bron?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:49:01 #28
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141494202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:48 schreef Halcon het volgende:
Geen idee.
pi_141494204
Onware uitspraak: niet "er is geen weefsel van Kris gevonden", maar "tot nog toe is er geen match tussen het afgestane en gevonden DNA". Slordige uitspraak wat die broek ook onwaarschijnlijk maakt na 2,5 maand tropische regens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141494258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:48 schreef Halcon het volgende:
Die Lee hoort bij (Alto al Crimen, the local crime prevention organization) die zijn ingehuurd door de familie om de zoektocht te coördineren
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141494303
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:44 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

de grootste palmsoort inderdaad. De Sequoia is nog een paar maatjes groter ;)
Precies, daar zat ik mee in mijn hoofd. ^O^

Wel een mooie vallei, en wij gingen er ook pas na de lunch heen. Vergelijkbaar gebied met Boquete, met regen. No way dat wij verder de berg opgingen, onbegrijpelijk dat Lisanne en Kris dat wel deden. In mijn ogen niet zomaar, daar is de klim veel te steil en gevaarlijk 's nachts voor.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141494336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:50 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Die Lee hoort bij (Alto al Crimen, the local crime prevention organization) die zijn ingehuurd door de familie om de zoektocht te coördineren
Lekker betrouwbaar figuur dan. :') Dingen naar buiten brengen zonder te checken, etc. :r

dinsdag 24 juni 2014 @ 16:52:49 #33
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141494340
quote:
18s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:49 schreef El_Matador het volgende:
Onware uitspraak: niet "er is geen weefsel van Kris gevonden", maar "tot nog toe is er geen match tussen het afgestane en gevonden DNA". Slordige uitspraak wat die broek ook onwaarschijnlijk maakt na 2,5 maand tropische regens.
Misschien klopt het verhaal niet, maar wat hebben die tropische regens daarmee te maken?

Als die broek van kunststof is, polyester bijvoorbeeld, dan blijft dat materiaal prima in tact, minimaal jarenlang.
pi_141494411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:50 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

En van alles is een foto gemaakt behalve van die broek?
pi_141494415
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Misschien klopt het verhaal niet, maar wat hebben die tropische regens daarmee te maken?

Als die broek van kunststof is, polyester bijvoorbeeld, dan blijft dat materiaal prima in tact, minimaal jarenlang.
Wel lichtelijk bedekt door sediment en snelgroeiende planten.

Waar is dit gevonden, hoe is dit gevonden? Helemaal geen info. Die vent lult maar wat, als ie niet eens zorgvuldig kan formuleren over dat DNA, heb ik er weinig vertrouwen in juist van hem nieuwe niet eerder gepubliceerde info te krijgen.

pi_141494524
I am hearing rumors that there has been a find some where around Bocas del Toro, some articles of clothing and remains, supposedly this has something to do with the girls. Is this just a rumor without basis, or is there something to this.

http://boquete.ning.com/forum/topics/the-missing-girls#comments

als dit waar ,dan is het een heel ander verhaal
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141494570
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:57 schreef StaceySinger het volgende:
I am hearing rumors that there has been a find some where around Bocas del Toro, some articles of clothing and remains, supposedly this has something to do with the girls. Is this just a rumor without basis, or is there something to this.

http://boquete.ning.com/forum/topics/the-missing-girls#comments
"Around Bocas del Toro", wat? Het district? Daar zijn alle resten gevonden. De eilanden? Hoe en waar dan?

Wat een noninfo, please, post die onzin niet meer.

dinsdag 24 juni 2014 @ 16:58:51 #38
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141494576
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

En van alles is een foto gemaakt behalve van die broek?
Misschien is de broek met bloed besmeurd, wat een reden kan zijn om hem niet te publiceren. Er werd toch gezegd dat ze bepaalde informatie met opzet achterhielden, om de familie niet onnodig te shockeren?
pi_141494607
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:58 schreef El_Matador het volgende:
Bocas del Toro
Bocas del Toro is een badplaats
pi_141494615
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Misschien is de broek met bloed besmeurd, wat een reden kan zijn om hem niet te publiceren. Er werd toch gezegd dat ze bepaalde informatie met opzet achterhielden, om de familie niet onnodig te shockeren?
Dus 2,5 maand regen is totaal geen probleem voor die kunststof broek, maar een beetje bloed spoelt er niet af? :D

pi_141494630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Bocas del Toro is een badplaats
Welnee.

Het is:
- een district (daar zijn Lisanne en mogelijk Kris gevonden)
- een groot aantal eilanden voor de kust, een 'natuurpark'

pi_141494652
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Erger dan die foto van dat bot is dat niet.

Dat is inderdaad gezegd en ik heb ook gelezen dat ze informatie van die telefoon hebben. Ze weten wel wat meer dan wij. Vandaag las ik dat er niet gebeld zou zijn met die telefoons.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:01:43 #43
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141494668
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus 2,5 maand regen is totaal geen probleem voor die kunststof broek, maar een beetje bloed spoelt er niet af? :D
Ik begrijp niet waar jij die 2,5 maand vandaan haalt. Het tijdstip van overlijden is nog helemaal niet bekend.

Heb jij soms daderinformatie?
pi_141494715
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:01 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waar jij die 2,5 maand vandaan haalt. Het tijdstip van overlijden is nog helemaal niet bekend.

:')

Als ze na 5 dagen zijn overleden is het nog steeds 2,5 maand. Ik denk dat ze de eerste nacht al het loodje legden, dus 2,5 maand+

Wat geeft jou het idee dat ze nog weken hebben rondgezworven daar?

pi_141494766
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welnee.

Het is:
- een district (daar zijn Lisanne en mogelijk Kris gevonden)
- een groot aantal eilanden voor de kust, een 'natuurpark'
Edwin Cornelis en zijn reisgenoot Bas van Lieshout ontmoetten Lisanne Froon en Kris Kremers in de Panamese badplaats Bocas del Toro. 'We hebben twee weken met elkaar opgetrokken.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)isanne-en-Kris.dhtml
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:06:23 #46
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141494791
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:')

Als ze na 5 dagen zijn overleden is het nog steeds 2,5 maand. Ik denk dat ze de eerste nacht al het loodje legden, dus 2,5 maand+

Wat geeft jou het idee dat ze nog weken hebben rondgezworven daar?
Het punt is: we weten helemaal niets over wat er zich heeft afgespeeld tussen 1 april en 13 juni (of daaromtrent, de dag dat de rugzak werd gevonden).
pi_141494822
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:05 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Edwin Cornelis en zijn reisgenoot Bas van Lieshout ontmoetten Lisanne Froon en Kris Kremers in de Panamese badplaats Bocas del Toro. 'We hebben twee weken met elkaar opgetrokken.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)isanne-en-Kris.dhtml
Het is zelfs nog meer, dit is slechts 1 van de Bocas del Toro.

En AD is zo mogelijk nog erger dan Telegraaf, die bagger verdient geen aandacht.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bocas_Del_Toro - provincie
http://en.wikipedia.org/wiki/Bocas_del_Toro_District - district
http://en.wikipedia.org/wiki/Bocas_del_Toro_District - eilandengroep
http://en.wikipedia.org/wiki/Bocas_Town,_Bocas_del_Toro - stadje

pi_141494857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het punt is: we weten helemaal niets over wat er zich heeft afgespeeld tussen 1 april en 13 juni (of daaromtrent, de dag dat de rugzak werd gevonden).
Nee, dat proberen we juist uit te zoeken.

De staat van de rugzak bekijkend, geloof jij dat ze weken door de jungle hebben gezworven? Waarom in godsnaam, zo ver is het niet naar de bewoonde wereld. Absoluut gezien dan, relatief wel natuurlijk.

dinsdag 24 juni 2014 @ 17:09:07 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141494879
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:01 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Gezien de staat van de lichaamsdelen die ze wel gevonden hebben lijkt het mij niet waarschijnlijk dat ze vorige week overleden zijn....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_141494888
Die schoen leek er sowieso niet uit te zien alsof ze daar weken hebben rondgelopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')