Ik lunch altijd, al jaren, om 13:00quote:
Duurt de middag wel lekker kortquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lunch altijd, al jaren, om 13:00.
Dat is idd de voornaamste redenquote:
En uiteindelijk weten we alles over elkaars boeiende levenquote:
Zoals de meeste dingenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk weten we alles over elkaars boeiende leven![]()
(En vergeten we het een dag later weer)
We zijn eigenlijk net goudvissenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
|Fok is (en zeker SC\s) een vicieuze cirkel van hier tot Tokio
NIeuwe baan kan erg verfrissend werken en zorgen voor nieuwe energie. Zou er zeker serieus naar kijken (wat je zo te horen ook doet).quote:
Het is fok.quote:
Ja, ik ga er zeker naar kijken. Maar is lang geleden (anders dan intakes).quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
NIeuwe baan kan erg verfrissend werken en zorgen voor nieuwe energie. Zou er zeker serieus naar kijken (wat je zo te horen ook doet).
Dan ga je biefstuk eten, opgelost.quote:
Zeker anders. Maar erg verfrissend en leukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik ga er zeker naar kijken. Maar is lang geleden (anders dan intakes).
Maar ik heb nu een eerste stap gezet door een CV te maken zonder logo's van mijn huidige werkgever. Als dit gesprek het niet wordt, heb ik nog wel wat bedrijven op mijn lijstje staan. En als dat allemaal niks wordt, wordt het tijd om LinkedIn een keer goed in te vullen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker anders. Maar erg verfrissend en leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |