Alweer ja. Arm Varna :pquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:09 schreef Dven het volgende:
Tweetje hier. had ik niet verwacht. Begint nu ook te onweren. Zo'n harde klap dat de auto-alarmen afgingen.
[ afbeelding ]
Die blijven aan het kaartje te zien net buiten schotquote:
Als de zon door de bewolking komt is deze best wel krachtig. Deze temperaturen bevallen me wel, al mag het van mij wel iets minder grijs.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:29 schreef INViCTuS het volgende:
Hoogzomer is het niet, maar koud is het allerminst.
Heb nog getwijfeld om daar te gaan wonen. Dit beeld is wel één van de grootste motivatiesquote:
Eigenlijk is het bijna iedere dag al beter dan verwacht, de afgelopen weken (m.u.v. afgelopen donderdag). En nu krijgen we tot in de eeuwigheid 18-22 graden? Hij verloopt wel extreem gemiddeld, deze zomer...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:10 schreef MissHobje het volgende:
Zo tussen de wolken door prima weertje vandaag!
Daarom, tussenzomertjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het bijna iedere dag al beter dan verwacht, de afgelopen weken (m.u.v. afgelopen donderdag). En nu krijgen we tot in de eeuwigheid 18-22 graden? Hij verloopt wel extreem gemiddeld, deze zomer...
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tussen april en augustus, of tussen 2013 en 2015?
Gaat gewoon in september - oktober bloedheet worden.quote:
Nazomer des doods van 2014quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Gaat gewoon in september - oktober bloedheet worden.
Mag ik dan aan het infuus 19 oktober?quote:
Goed voorbeeld van ongelooflijk saai weer.quote:
Saai misschien wel maar ik kan me betere voorbeelden van vervelend saai weer voorstellenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van ongelooflijk saai weer.
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:19 schreef Ajaxfan het volgende:
Noorden van het land doet plons:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |