Ooh, dat wist ik niet. Maar ja, zoals gezegd heeft hij dus problemen met iedereen, misschien vindt die het gewoon leuk om over van alles te zeiken en was die eigenlijk heel blij met die ijssalon, meer redenen om te klagen? Of hij dacht dat met zijn hobby (MG's opknappen) links en rechts geen woonhuizen ideaal is voor hem, hij maakt namelijk een pokkeherrie met die dingen, en neemt nu lekker rancuneus wraak op alles en iedereen omdat die vlieger niet opging?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Correctie: de man is wél naast een horeca zaak gaan wonen. Dat het pand op dat moment niet in gebruik was als horeca gelegenheid doet niets af aan het feit dat er een lopende horeca vergunning verleend is voor dat pand. Dat hij dus kinderen ergerlijk vind ligt aan zijn eigen bekrompenheid en achterlijkheid in het niet controleren van de omgeving voor het overgaan tot het kopen van een pand.
Maar dan is er kans op een gezin met kinderen, zwembad in de tuin, voetbalgoaltje, enzquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:51 schreef ReplaR het volgende:
Ik krijg de indruk dat die buurman net zolang doorgaat met wegjagen tot de gemeente het zat is en besluit er helemaal geen winkel meer in te plaatsen.
vroeger kregen zulke mannen de hele dorpsjeugd over zich heen (belletje trekken, brandende krant met stront, modder tegen ruiten, etc) en als ze echt vervelend werden dan kregen ze klappen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan is er kans op een gezin met kinderen, zwembad in de tuin, voetbalgoaltje, enz
Daarvan ondervindt hij veel meer overlast. Dus daar gaat hij ook over klagen.
Die man zou buiten het dorp moeten gaan wonen, op een ruim perceel.
Mwa, vergelijkbare zaken heeft hij ook al over zich heen gekregen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:27 schreef driemie het volgende:
vroeger kregen zulke mannen de hele dorpsjeugd over zich heen (belletje trekken, brandende krant met stront, modder tegen ruiten, etc) en als ze echt vervelend werden dan kregen ze klappen.
Nu is dat beschaafd en terroriseren zulke etters hele buurten
doe straks even een ooggetuige verslag van de nieuwe situatiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, vergelijkbare zaken heeft hij ook al over zich heen gekregen.
Zeiken tegen zijn voordeur, bijvoorbeeld.
Ouderwetse praktijken die nergens naar leiden.
Moet men niet doen.
Hoorde dat hij, tegenwoordig, regelmatig bij 't kruidvat onder de luifel gaat staan, tegenover hem en voorbij de parkeerplaats, om zijn woning in de gaten te houden.
Camera in de aanslag.
Hij spoort echt niet!
Maar goed, ik ga boodschappen en de situatie in ogenschouw nemen, genietend van een overheerlijk ijsje (van melk die vannacht nog in een koe zat)
Heerlijk ijsje gehad, citroen, zooo fris!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:58 schreef Dance99Vv het volgende:
doe straks even een ooggetuige verslag van de nieuwe situatie
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Heerlijk ijsje gehad, citroen, zooo fris!
De beveiliger kwam vragen of wij ergens overlast van hebben. Lol.
De buurman was voor het huis ergens mee bezig. Volgens mij durft hij nu niet te etteren vanwege die breedgeschouderde man in pak. Haha.
Hoorde bij de slager dat de onenigheid met de pastoor kwam door het paasfeest.
Op paaszaterdag is er namelijk, traditioneel, een paasvuur in de tuin van de pastorie.
De kinderen horen daar het paasverhaal op hun niveau, terwijl de volwassenen de mis volgen in de kerk.
Tja, en bij vuur is de aanwezigheid van de brandweer verplicht en dáár heeft Van Nuenen last van.
Eén keer per jaar, op paaszaterdag.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:55 schreef Dance99Vv het volgende:
van de brandweer ? kan moeilijk mijn lachen meer inhouden
je kan er dus op rekenen dat hij overlast ondervind van de beveiliger (kwestie van tijd)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Eén keer per jaar, op paaszaterdag.
Hoorde ook dat hij het al aan de stok heeft gehad met vrijwel alle andere ondernemers op het plein.
Hij gaat tegen iedereen tekeer en overal ziet hij overlast in.
De ironie daarvan. Extra drukte nu er een beveiliger is en jullie als inwoners de ijssalon graag willen helpen met het betalen daarvan. Drukte = meer mensen die praten en lachen, meer kinderen die praten en lachen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:53 schreef Gia het volgende:
Dat laatste zou best weleens kunnen, moussie, zijn perceel/tuin grenst aan de rechterzijde aan de pastorietuin. Zou zomaar kunnen dat zijn hobby de oorzaak is van de onenigheid met de pastoor.
Maar goed. Straks boodschappen en dan denk ik dat ik maar eens een lekker ijsje ga eten. Ze moeten nu een beveiliger betalen en ik zorg graag voor wat extra's in de kassa.
(zo denkt de meerderheid van de houtenaren erover, dus ze gaan het druk krijgen)
Door de brievenbus?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Moet men niet doen.
Met dat zeikincident lag hij al in zijn auto, op wacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:15 schreef Cherna het volgende:
Door de brievenbus?
Ik mis nog afgebroken luciferstokjes in de sloten proppen. Die kwam dan in de ochtend niet meer in zijn eigen auto. Zo werd bij ons in het dorp afgerekend met mensen die de bal stuk staken of je een pak slaag gaven als je belletje trok en je werd gepakt.
Thuis kon je niets vertellen want dan kreeg je daar ook nog een pak slaag. Dan zat er niets anders op dan zelf in actie te komen.
De ijssalon heeft structureel overlast veroorzaakt daarom zijn ze hun terrasvergunning ook kwijt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het lijkt er op dat hij snel van een mug een olifant maakt maar onderschat niet hoe vervelend het kan zijn om daarnaast te wonen. Veel herrie gedurende veel uren. Het is niet eens de herrie zelf die het probleem is maar het feit dat de persoon er geen controle over heeft. Al is het voordeel van een ijscozaak dat die vaste openingstijden heeft op een redelijk tijdstip, beter dat dan een kroeg naast je deur, een kroeg die geen fatsoenlijke geluidsisolatie heeft en de 'muziek' veel te hard zet) waardoor je vele honderden meters verder het geluid hoort of tokkieburen die mensen binnen een straal van honderden meters mee laten genieten van hun 'feestje'. Gek eigenlijk dat de politie in Nederland daar zo weinig aan doet, er zijn van die buurten waarin het elke week raak is. Op zijn tijd wat geluidsoverlast hoort er bij maar het moet niet structureel zijn, het moet incidenteel zijn.
Heeft dat niet met geluid te makenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bron? Dit zou wel een heel erg achterlijke wet zijn... Namelijk: 1 foto maken mag niet, 24 foto's per seconde maken mag wel!
Zijn een hoop aannamesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De ijssalon heeft structureel overlast veroorzaakt daarom zijn ze hun terrasvergunning ook kwijt.
Daarna weigerden ze om een bewaker aan te stellen, wat bij een overlastgevend pand vrij normaal is, maar nu zijn ze alsnog gedraaid en dat is op zcih positief dat de veroorzaker zijn verantwoordelijkheid neemt en dat niet wederom het slachtoffer de klos is....dat gebeurt al veel te vaak in Nederland.
Zo zo, jij weet exact wat er aan de hand is, hoor ik. Zit je in de gemeente of ben je toevallig de buurman?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De ijssalon heeft structureel overlast veroorzaakt daarom zijn ze hun terrasvergunning ook kwijt.
Daarna weigerden ze om een bewaker aan te stellen, wat bij een overlastgevend pand vrij normaal is, maar nu zijn ze alsnog gedraaid en dat is op zcih positief dat de veroorzaker zijn verantwoordelijkheid neemt en dat niet wederom het slachtoffer de klos is....dat gebeurt al veel te vaak in Nederland.
Echte lowlife Tokkie dus, die niet wil accepteren dat-ie ZELF fout zit?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:15 schreef Cherna het volgende:
Ik mis nog afgebroken luciferstokjes in de sloten proppen. Die kwam dan in de ochtend niet meer in zijn eigen auto. Zo werd bij ons in het dorp afgerekend met mensen die de bal stuk staken of je een pak slaag gaven als je belletje trok en je werd gepakt.
Oh, er wordt wel tegen de deur aan gezeken maar die vent mag dan niet zijn eigen woning in de gaten houden?!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Moet men niet doen.
Hoorde dat hij, tegenwoordig, regelmatig bij 't kruidvat onder de luifel gaat staan, tegenover hem en voorbij de parkeerplaats, om zijn woning in de gaten te houden.
Camera in de aanslag.
Hij spoort echt niet!
Maar goed, ik ga boodschappen en de situatie in ogenschouw nemen, genietend van een overheerlijk ijsje (van melk die vannacht nog in een koe zat)
Als jij met je buren overhoop ligt, ga je dan 50 meter voor je huis, in de schaduw staan om stiekem je woning in de gaten te houden?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:12 schreef skrn het volgende:
Oh, er wordt wel tegen de deur aan gezeken maar die vent mag dan niet zijn eigen woning in de gaten houden?!
En je hebt wel van heel veel dingen horen zeggen. Wordt er nog in dat dorp wel gezegd waar het op staat of gebeurt alles achterbaks?
Het laat je maar niet los zie ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Als jij met je buren overhoop ligt, ga je dan 50 meter voor je huis, in de schaduw staan om stiekem je woning in de gaten te houden?
Zo van 'ik doe net of ik niet thuis ben, zodat dan iemand misschien iets uitvreet en dan kan ik die pakken, haha'
Mijn zus heeft hem zien staan, donderdag.
opvulling van je dag hè. Zo gaat dat in dorpen. Lekker roddelen, klagen zeuren en etteren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Het laat je maar niet los zie ik.
Tjonge , je hebt er bijna een dagtaak van gemaakt om hier die ijssalon te verdedigen.
Hoeveel gratis ijs schuift dat nou?
Als je met je buren overhoop ligt, ga je dan tegen hun deur staan te zeiken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Als jij met je buren overhoop ligt, ga je dan 50 meter voor je huis, in de schaduw staan om stiekem je woning in de gaten te houden?
Zo van 'ik doe net of ik niet thuis ben, zodat dan iemand misschien iets uitvreet en dan kan ik die pakken, haha'
Mijn zus heeft hem zien staan, donderdag.
Misschien wel, veel anders is er niet te doen in zo'n dorp.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
opvulling van je dag hè. Zo gaat dat in dorpen. Lekker roddelen, klagen zeuren en etteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |