Spannend.. even afwachten dus. Het kan nog allemaal gewoon prima zijn hoor!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:31 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
LingueHeel veel sterkte!
Ik mag maandag weer. Er was nog geen hartslag, maar dat was (in het gunstige geval) omdat het te klein was om die te zien.
Ontzettend. Dat is, volgens de arts, ook wel een teken dat het niet per definitie fout zit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:33 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Spannend.. even afwachten dus. Het kan nog allemaal gewoon prima zijn hoor!mijn eerste echo was ik ook minder ver dan gedacht, en moest ik wachten op een tweede voor ik een hartje zag. Voel je je wel zwanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik werk, slaap of vermaak me met m'n peuter, dat is alles. Lekker even niksen en reageren op Fok is er over 3 weken weer bij hoop ik! Maar het gaat allemaal nog goed, heb er nog lol in, baby doet het goed, dus ik bikkel nog even door!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:35 schreef marel88 het volgende:
En ik heb al zo lang niet gepost dat ik zelfs Chanty nog niet gefeliciteerd had. Van harte meid! Je hebt het fantastisch gedaan, ben je al naar huis?
En Lurkt, ik hoop dat je volgende week een mooie groei en een knipperend hartje ziet. Mijn duimen draaien voor jou!
trouwens
Ik lees wel veel mee, maar deze laatste weken voor mijn verlof zijn zo bizar druk,Ik miste je al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik werk, slaap of vermaak me met m'n peuter, dat is alles. Lekker even niksen en reageren op Fok is er over 3 weken weer bij hoop ik! Maar het gaat allemaal nog goed, heb er nog lol in, baby doet het goed, dus ik bikkel nog even door!
Maar gelukkig gaat het goed met je. En kan me voorstellen dat het druk is zoHou vol!
disclaimer
haha, ja, 't arm kind zal toch een matras moeten hebben om op te slapen enzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:46 schreef marel88 het volgende:
Tnx dames!
Gaan jullie nog weg deze zomer, Fee? Of ben je echt 6 weken thuis met de kindjes?
En SQ, ik vind het zo leuk te lezen dat je toch echt wel de zwangerschap "ingegroeid" bent! Als je zelfs een shopdate hebt gepland...
Pfoei, wat een klus! Maar superster dat je t nu afmaakt. En dat gevoel als het klaar isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:46 schreef marel88 het volgende:
Tnx dames!
Gaan jullie nog weg deze zomer, Fee? Of ben je echt 6 weken thuis met de kindjes?
En SQ, ik vind het zo leuk te lezen dat je toch echt wel de zwangerschap "ingegroeid" bent! Als je zelfs een shopdate hebt gepland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |