SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 24-06-2014 10:05:34 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Een VMS-approved Agila nog wel.
[ afbeelding ]
Nee ik heb een auto, een scooter en een fiets en ben dus niet afhankelijk van OV.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus, geen OV kaart hebbenhebben jullie in dat boerenland soms ook nog inbel internet?
Wat de neuk moet ik met een OV kaart? Ik doe alles met de auto of de fiets. En dat gaat in het hele land prima, behalve in Amsterdam; daar waar het parkeren idioot duur is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus, geen OV kaart hebbenhebben jullie in dat boerenland soms ook nog inbel internet?
Ik voel me niet verheven; ieder zijn ding, maar mijn ding is het niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:18 schreef Weissman het volgende:
Mensen zonder OV chipkaart die zich verheven voelen boven de rest
Inbelinternet schrijf je aan elkaar. En ik heb mijn internet wel voor elkaar. Wel waren er hier een aantal met een ecto-internetbundel op hun mobiel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
Dat is niet de enige reden dat ik me verheven voel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:18 schreef Weissman het volgende:
Mensen zonder OV chipkaart die zich verheven voelen boven de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |