hèhè dit is waar we nu Roy mee insmerenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:32 schreef TimeJumper het volgende:
Oh ik zou nog voor iemand de anti-exceem rode billen creme opzoeken
Ben de naam vergeten![]()
Maar hier is die dan
Miconazolnitraat en hydrocortison (dat is 1 tube he dus geen twee soorten)
2x per dag dun aanbrengen
Nou dan is het toch hetzelfde wat ze hadden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
hèhè dit is waar we nu Roy mee insmeren
Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Tinuviel het volgende:
TJ dank voor het navragen. Ik zal met L nog eens naar de ha gaan en bespreken welke zalf beter is of misschien toch eens die van jou proberen. Desnoods zelf weer naar de dermatologie.
Ik heb vandaag oefenbroekjes voor L gekocht bij de Kruidvat voor ¤3/ ¤4 per stuk afgeprijsd. Volgens het label lekken deze niet door. Ik zal jullie laten weten of het echt zo is.
Dat zal hier niet heel snel meer gebeuren, en keer was ik weg met beide kinderen en het kon echt niet dus zei ik "stoppestoppestop tot we thuis zijn!' was denk ik 20 minuten, maar sindsdien moet hij niet meer overal de wc uit proberenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:35 schreef Tinuviel het volgende:
Ik word ook niet boos om plas op de grond. Vind het wel vervelend dat mijn grote van ruim 5 jaar er nog een handje van heeft te moeten plassen 5 minuten adat we van huis weg zijn, in de supermarkt of weet ik veel waar. Het lijkt soms een uitdaging om overal eens de wc uit te proberen.
Soms zeg ik ook, dat hij het moet ophouden. Ik vind het nog weleens moeilijk in te schatten hoe urgent het is. Ik wil natuurlijk ook niet, dat hij in zijn broek plast.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat zal hier niet heel snel meer gebeuren, en keer was ik weg met beide kinderen en het kon echt niet dus zei ik "stoppestoppestop tot we thuis zijn!' was denk ik 20 minuten, maar sindsdien moet hij niet meer overal de wc uit proberen. Oh, en hij redde het dus ook tot thuis
.
als hij geen diepte ziet, zal aanprikken met een vork ook wel een probleem zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef _Bar_ het volgende:
Werkt helemaal top we zien er nu al bijna niks meer van
we zijn bezig om Roy te leren om zelf te eten en dan met name het zelf prikken met de vork. Maar dat is echt nog erg moeilijk voor hem.
wel mooi om te zien want hij gaat dan heel geconcentreerd tong uit zijn mond dat proberen en om vervolgens heel boos te worden omdat het niet lukt.
en het blokken bouwen gaat ineens niet meer,hij zet telkens er een blok naast of ervoor. Volgende week de oogarts maar weer eens bellen. Het lijkt namelijk alsof hij geen diepte ziet.
Ja de laatste keer had ik een dubbele oorontsteking gemistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef pessie het volgende:
Tj, beter uitsluiten dan dat je hier mee zit en niet weet wat te doen. Lauren had laatst keelontsteking en ik wilde dat ik toch eerder was gegaan, arm meiske.
Bar, dat is wel raar dat het nu opeens niet meer gaat. Hoop dat de oogarts je meer kan vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |