abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142112822
We moeten een week op de uitslag wachten en ik word maandag al geopereerd. En als de uitslag negatief is dan prikken we een datum en kijken we hoe het met hem gaat. Mocht hij nu binnen deze week heel erg achteruit gaan dan kiezen er eerder voor laten inslapen. Ik wil hem niet onnodig laten lijden.
  woensdag 9 juli 2014 @ 21:55:49 #202
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_142113059
Dat bedoel ik eigenlijk ook, Phaidra. Ventje kan echt wel uitgelegd krijgen wat dood zijn betekent. Maar in dit geval vond ik het - zeker vooraf én ongevraagd - gewoon niet nodig om het erover te hebben. Hij had ook helemaal niet meegekregen dat het beestje pijn had en ziek was - het ziekbed verliep ook erg snel.
pi_142113805
Ik heb de eerste keer vooral gehuild om het verdriet van yaro. Voor mij was het beide keren ook echt wel goed. 17 jaar een super mooi leven en geen lijdensweg.

ik had er meer moeite mee toen we de moeder met 18 jaar naar een rusthuis moesten brengen. Ze was/is te gezond om haar in te laten slapen maar thuis was echt geen optie meer. Gelukkig i.o.m. de dierenkliniek een mooie plek gevonden en daar doet ze het goed.Maar als ik er aan denk doet dat me nog zeer.
  donderdag 10 juli 2014 @ 19:15:52 #204
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142146741
Sterkte FR. Niet leuk dit soort dingen. ;(
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_142148857
Even ego (want kom hier eigenlijk nooit meer :@) maar ik heb net voor het laatst mijn peuter op bed gelegd :o
Morgen heb ik een kleuter O+
pi_142149661
Oh Sonnetje emotioneel moment.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:15:33 #207
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142151115
Poeh, een heuse kleuter morgen!
Gefeliciteerd alvast! *O*
pi_142163852
Son gefeliciteerd met je kleuter.
  zondag 13 juli 2014 @ 22:51:12 #209
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_142263309
Beetje laat, maar Son, alsnog gefeliciteerd! *O*

Ik kreeg vanavond bekant een hartverzakking..... :X Cristel deed ineens de kamerdeur open! Was ze dus over het traphekje bij haar kamer geklommen en toen heel stil de trap af......
  zondag 13 juli 2014 @ 22:53:00 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142263423
Son, alsnog gefeliciteerd! *G*

FR, heel veel succes voor morgen :*

Oeh, dat is wel even schrikken PE :X
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2014 @ 22:56:45 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_142263670
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef PureEvil het volgende:
Beetje laat, maar Son, alsnog gefeliciteerd! *O*

Ik kreeg vanavond bekant een hartverzakking..... :X Cristel deed ineens de kamerdeur open! Was ze dus over het traphekje bij haar kamer geklommen en toen heel stil de trap af......
tijd voor een haakje op de deur en het trapje wegdoen dus. zeker bij een trap wil je niet dat ze er overheen klimmen :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 13 juli 2014 @ 22:57:54 #212
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_142263749
Traphekje staat niet bij de trap, maar bij haar deur.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 juli 2014 @ 23:01:24 #213
147316 crew  DJMO
#trut
pi_142264019
ja dat wist(en) ik (wij) niet natuurlijk :P maar dan alsnog .. over hekjes heen klimmen .. Geert was een keer over het hekje bij de keukendeur geklommen, wilde toen weer terugklimmen (op de heenweg met hulp van een opstapje, op de terugweg had hij die niet) en toen kwam hij klem te zitten met z'n knie tussen de spijlen. Ik heb heel onpedagogisch gelachen toen ik het zag voordat ik hem hielp om los te komen, maar wel nog dezelfde dag het trapje weggehaald en een haak op de keukendeur gezet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_142267076
Son alsnog gefeliciteerd met je kleuter *G*

PE jeetje, kan me die hartverzakking wel voorstellen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_142267541
Bedankt voor de felicitaties nog! O+
Ik heb gewoon een echte kleuter nu :o Hebben vrijdag een klein feestje gehad met de opa's en oma's en ijstaart :D (dat wilde hij graag, die ijstaart O+). Volgende week zondag ook weer feest, samen met zijn zus dan.
Ik kom van de week nog wel even goed afscheid nemen van hier :)

En tot over 16 dagen ;)
pi_142273458
Sonnetje, nog van harte met je peuter! *G*. Klinkt als een leuk feestje, met de ijstaart!

PE, oei! Kleine klimgeit heb je dus...

Mini heeft toch meer meegekregen van het voetbal dan ik dacht. Gister bij een nieuwsitem stond een foto van Dirk Kuijt en Arjen Robben. Zegt hij: "Doet 'ie niet voetballen." (Als in: ze staan stil, op de foto). Dat hij dus op de een klein plaatje voetballers herkent, zonder ook maar een wedstrijd gezien te hebben!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142273472
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Kyara het volgende:
Son, alsnog gefeliciteerd! *G*

FR, heel veel succes voor morgen :*

Oeh, dat is wel even schrikken PE :X
Dank je.

Pe dat is schrikken zeg. Je hebt een ondernemende dame.
pi_142273493
Son, nog gefeliciteerd met je kleuter!
Goed idee ook, ijstaart met dit mooie weer :D

Schrikken PE! Hier ook een kettinkje op de deur.. Rechts van de klink een haakje in de muur. En dan zo'n fijne ketting eraan. Die halen we om de klink en dan terug op het haakje. In geval van nood duw je die zo open. De deur kan ook nog op een kiertje.
pi_142273586
Ean komt ook zelf haar bed uit om te plassen. Waarom mag ze zelf haar kamer niet uit pe?

Ean is naar de tandarts geweest met hangen en wurgen mocht hij kijken in d'r mond.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:19:53 #220
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142276171
Voor de kleine woezel en pip fans is er een woezel en pip show bij julianatoren.

De show duurt 20 minuten.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:29:58 #221
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_142276441
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 08:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean komt ook zelf haar bed uit om te plassen. Waarom mag ze zelf haar kamer niet uit pe?

Ean is naar de tandarts geweest met hangen en wurgen mocht hij kijken in d'r mond.
ik heb geen traphekje bij de trap (geen idee hoe ik dat daar zou moeten vastmaken, zijn ronde palen), en ze is erg ondernemend......

Vanochtend klom ze weer over het hekje ...ze houdt dr eigen dus vast aan t overloop hek zegmaar...gelukkig was ik wakker
:X
  maandag 14 juli 2014 @ 20:29:30 #222
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142297111
*klopt af* Anouk klimt gewoon niet uit haar bed? :? Hier wel een traphek boven aan de trap, maar doen die eigenlijk nooit dicht... Ik denk dat als ze straks haar "grote mensen bed* ook het traphek niet dicht ga doen. Als ze daar overheen gaat :X
pi_142300824
Eva slaapt sinds Pasen in een 1-persoons bed en is nog nooit zelf uit bed gekomen. Zelfs niet toen ze ziek was. Ze blijft tot ze toestemming heeft :D

En dit is geen aanval, maar ben ik de enige die vindt dat de dame van PE wel erg uitdagend gedrag vertoond? Over traphekje klimmen, gordels van de autostoel losmaken....ik heb het idee dat ze je heel erg uitdaagt en grenzen zoekt PE.
pi_142300841
Hier ook een haakje op de deur, maar die gaat er alleen op als wij naar bed gaan (met de deur op een kier). Traphekje hebben we ook wel maar is alleen maar dicht als Eline boven rond aan het kruipen is tijdens het aankleden van Jelle ofzo. Maar ik wil gewoon niet het risico nemen dat Jelle ineens bij Eline in bed klimt of op een andere manier gaat vervelen. Wij slapen op zolder dus kans dat we dat niet meteen horen als hij zachtjes doet.
Als hij straks zindelijk word moeten we idd iets anders bedenken. Over het traphekje heen klimmen zal ie niet doen denk ik. Maar toen ik laatst een keer het haakje vergeten was stond hij braaf op de gang te roepen naar mij dat ie wakker was dus misschien valt het ook wel heel erg mee. Ik moet zeggenschap ie s avonds altijd goed in z'n bed blijft (is er maar een keer uitgekomen.. Afkloppen..)
pi_142301356
De oudste van mij klimt ook nergens overheen. Komt ook niet alleen uit bed. Ze roept altijd meteen als ze wakker is.

Ze is heel erg met van alles bezig in dat koppie. Over school (morgen een kennismakingsgesprek). Verleden tijd ding. Mama is het de hond bloeft? Of blafte? Mama, toen ik geboren werd, werd jij eigenlijk ook een beetje geboren hè? Een mama!

Ik zou zo graag eens een kijkje nemen in dat koppie. Helemaal omdat ik het gevoel heb dat ze de laatste tijd enorm ondeugend is omdat ze zich ergens door frustreerd. Maar als ik vraag wat er is komen we er maar niet uit. -O-
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')