abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142052575
Blegh zieke ean. Ze spuugde zichzelf in de auto onder. Ze was er helemaal onderste boven van dat d'r kleding en autostoel had onder gespuugd. Ze heeft wat koorts en ligt nu onder een dekentje op de bank.

Nu weet ik ook waarom ik zelf zo misselijk ben al een paar dagen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 juli 2014 @ 17:18:50 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_142052996
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Blegh zieke ean. Ze spuugde zichzelf in de auto onder. Ze was er helemaal onderste boven van dat d'r kleding en autostoel had onder gespuugd. Ze heeft wat koorts en ligt nu onder een dekentje op de bank.

Nu weet ik ook waarom ik zelf zo misselijk ben al een paar dagen.
zwanger?? ;) beterschap met ean!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 8 juli 2014 @ 19:33:37 #178
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142058035
Wanneer krijg je de uitslag Tinu?

Beterschap voor ean :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_142059244
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 19:33 schreef Susie het volgende:
Wanneer krijg je de uitslag Tinu?

Beterschap voor ean :*
Ik weet het niet Susie. Mijn schoonmoeder zei dat ze daar bij het lab niets over hebben gezegd. Ik bel wel met de ha.

Beterschap voor Ean en voor jou ferrari-rood.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_142082917
Vanyel, stoer hoor, zonder speen!

Tinu, hopelijk valt het rijtje mee. En fijn dat het prikken goed ging.

FR, hoe gaat het nu? De bui voorbij of nog steeds ziekjes?

Susie, Hoe gaat het nu met de verstopping?
Houdt het wel even in de gaten, en goed gedroogd fruit, extra drinken, dat soort dingen geven.
Chris heeft eens een kloofje overgehouden aan harde ontlasting. Doordat het pijn deed, hield hij de volgende portie op, daardoor was het hard en ging het kloofje weer open, en zo zat hij in een cirkeltje.. Dat is uiteindelijk opgelost met medicijnen (movicol voor dunne onlasting, lidocainezalf voor het kloofje, bijna een jaar verder).
Niet om je bang te maken, maar het is zo'n gedoe ;)

Hier nog geen Daan. Hij snurkt nog. Die zit al in vakantieritme. Gelukkig hoeven we ook niks vandaag/morgen/de komende 5,5 week ;)
Of het komt omdat hij vannacht wel vaak gehoest heeft. Of omdat hij gisteren nogal moe was van het spelen met het vriendje van de oudste..
  woensdag 9 juli 2014 @ 13:17:01 #181
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_142089490
Ze heeft weer gepoept hoor! Nu was die van net zo groot als een grote m&m, maar afgelopen dagen was het beter. Bedankt voor het vragen en de tips. Gedroogd fruit wil er hier overigens niet in...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_142089628
Tinu hopelijk krijg je snel de uitslag.
Susie wil ze roosvicee laxo wel drinken? En ontbijtkoek maar alleen als ze er veel bij drinkt anders werkt het averechts. En ik zweer zelf bij Lactulose. Ik heb altijd al een moeilijke stoelgang gehad.

Ean is gewoon naar de go gegaan. Ze was vrolijk en heeft niet meer gespuugd. Sac moest nl naar het cb en daarvoor moest ik de kat nog wegbrengen naar de DA. Daar wilde ik Ean allemaal liever niet bij hebben.
pi_142092552
Fijn dat Ean zich beter voelt!

Lactulose kreeg Chris erg kramp van en amper laxerende werking. Bij hem werkte movicolon beter, geen bijwerking, wel dunnere ontlasting. Maar toen waren we het stadium van pruimen/roosvicee laxo of gedroogd fruit ook al voorbij ;)
pi_142093126
Hier is peuter ook aan de movicolon. De rest werkte ook allemaal niet.
pi_142100057
Forlaxpeuter hier.
Ze gaan allemaal wel lekker he.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_142104851
Zitten er hier toevallig moeders van peuters die te maken hebben gehad met het overlijden van een huisdier?

Tegen beter weten in hoop ik dat het nog lang niet zo is. Maar als de uitslag van biopt idd een gezwel is dan laten wij de kat voor onze vakantie inslapen. Zeg ik nu heel stoer. Hoe vertel je dit tegen je kind?
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:36:25 #187
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_142105820
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Zitten er hier toevallig moeders van peuters die te maken hebben gehad met het overlijden van een huisdier?

Tegen beter weten in hoop ik dat het nog lang niet zo is. Maar als de uitslag van biopt idd een gezwel is dan laten wij de kat voor onze vakantie inslapen. Zeg ik nu heel stoer. Hoe vertel je dit tegen je kind?
Kikker en het vogeltje voorlezen?
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 juli 2014 @ 20:12:21 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_142107584
quote:

ik zou in het ergste geval gewoon uitleggen dat poes een knobbeltje heeft dat niet meer gemaakt kan worden door de dierendokter en daarom gaat slapen, zodat ze kan verhuizen naar een wereld waar ze geen pijn meer heeft.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_142108741
quote:

wij toevallig twee katten in de afgelopen 1,5 maand.
ik heb gewoon gezegd dat de kat heel ziek is en daarom een spuitje krijgt en dood gaat. Hebben yaro er beide keren bij gelaten.

Het ging om de katten van mijn ouders. Met de eerste had hij echt een band. Hij was compleet overstuur die ruimte hem gegeven. Gezegd dat ze nu een ster word en dat het voor haar beter was. Nog wel wat vragen gekregen over hoe ze dan een ster word maar daarna juist iets leuks gedaan en dat was oke.

kwam in de dagen er na nog wel terug met gemis en verdriet maar niet meer overstuur.
de tweede was vorige week. Daar had hij minder mee en waren ook amper emoties toen. Enige lastige nu was dat hij de dag er na zelf voor een inenting moest dus toen heel duidelijk gemaakt dat het een hele andere prik is.

Wij zijn heel duidelijk geweest in dood en dat ze niet meer terug komt en dat het goed is zo.
tegen de tweede kat zei Yaro uit zichzel. Het komt goed gizzy je gaat dan een ster worden ♡
pi_142110260
Ze weet al dat Zorro erg ziek en pijn in zijn tanden heeft. Ze associeert het alleen heel erg met mijn ziek zijn tijdens mijn zwangerschap. En aangezien ik maandag ook geopereerd word wil ik niet dat ze denkt dat ik ook dood ga.
  woensdag 9 juli 2014 @ 21:15:30 #191
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_142110840
Toevallig hebben wij vorige week onze kater laten inslapen. Verschillende bulten ook, bleken kwaadaardige tumoren. We hebben het laten doen terwijl ventje nog bij de opvang was. Hij heeft nog niet 1 keer gevraagd waar de poes is gebleven...! Omdat ik dat wel had verwacht, hij had eigenlijk weinig met het beestje, hebben we daarom vooraf ook niks gezegd. We hebben afgesproken dat wanneer zoonlief er toch naar vraagt, we zeggen dat de kat op vakantie is. Hij is nog niet eens 3, ik vind hem te klein voor de waarheid.
pi_142111405
Dankjullie wel voor de posts met betrekking tot snel resultaat van de prik enz.

Fijn dat Ean zich beter voelt.

Best wat kids hier last van ontlasting zeg. Hier hebben we dit soort perikelen gelukkig weer even achter ons gelaten.

Ferrari, heb er geen ervaring mee. Dat met je eigen operatie komt even slecht uit. Denk je dat het helpt als je zegt, dat de kat zo ziek is, dat ze niet meer gezond kan worden. En dat jou ziek zijn genezen kan worden door de dokter?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_142111412
Ik denk dat je dat zelf moet inschatten inderdaad. Yaro is bijna vier en in begrip vrik vlot.

die angst snap ik wel fr dat had ik dus ook met de prik. Dus voor dat we met de kat naar de dierenarts gingen al heel duidelijk uitgelegd dat er een verschil in zit. Dat was voor hier voldoende.
pi_142111458
Ean heeft wel een band met Zorro. (is een filmpje geen idee of hij het doet)

Ze heeft het er ook vaak over dat Rossi onze andere kat ziek is. En ze vraag regelmatig of hij nog pijn in zijn oren heeft.
pi_142111576
Ik zou het woord slapen vermijden. Straks durft ze niet meer te slapen.......
pi_142111656
Dat ja wij hebben heel duidelijk over de dood gesproken. En ook geprobeerd duidelijk te maken dat het beter is. Dat ze straks geen pijn meer heeft. En dat ze verdrietig mag zijn.
pi_142111760
Ik ga zelf ook huilen dat deed ik vanmiddag al. Noem het maar raar maar ik geef echt om onze katten.
pi_142111776
Met peuter dr opa zei een tante ook tegen peuter dat opa nu lekker lag te slapen. Peuter heel bijdehand: " nee hoor, hij slaapt niet, hij is dood" ze was toen 2,5
pi_142111807
Niks raars aan toch fr? Tis ook naar.
pi_142112726
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga zelf ook huilen dat deed ik vanmiddag al. Noem het maar raar maar ik geef echt om onze katten.
Niet raar hoor, ik heb ook tranen met tuiten gehuild de laatste keer.

Is het bij een slechte uitslag mogelijk om te wachten met inslapen tot jouw operatie geweest is? Of is de kat daar al te ziek voor?

Toen wij op vakantie waren, gingen de katten naar het pension. Getwijfeld of we de mini mee moesten nemen bij het wegbrengen. Uiteindelijk niet gedaan (was logistiek ook makkelijker) en van tevoren wel uitgelegd dat de katten gingen logeren en er niet zouden zijn als hij thuis kwam. Maar net als bij Aventura heeft hij na thuiskomst nergens meer om gevraagd. Ik ben dus blij dat we het zo hadden aangepakt.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')