zwanger??quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Blegh zieke ean. Ze spuugde zichzelf in de auto onder. Ze was er helemaal onderste boven van dat d'r kleding en autostoel had onder gespuugd. Ze heeft wat koorts en ligt nu onder een dekentje op de bank.
Nu weet ik ook waarom ik zelf zo misselijk ben al een paar dagen.
Ik weet het niet Susie. Mijn schoonmoeder zei dat ze daar bij het lab niets over hebben gezegd. Ik bel wel met de ha.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:33 schreef Susie het volgende:
Wanneer krijg je de uitslag Tinu?
Beterschap voor ean
Kikker en het vogeltje voorlezen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Zitten er hier toevallig moeders van peuters die te maken hebben gehad met het overlijden van een huisdier?
Tegen beter weten in hoop ik dat het nog lang niet zo is. Maar als de uitslag van biopt idd een gezwel is dan laten wij de kat voor onze vakantie inslapen. Zeg ik nu heel stoer. Hoe vertel je dit tegen je kind?
ik zou in het ergste geval gewoon uitleggen dat poes een knobbeltje heeft dat niet meer gemaakt kan worden door de dierendokter en daarom gaat slapen, zodat ze kan verhuizen naar een wereld waar ze geen pijn meer heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Zitten er hier toevallig moeders van peuters die te maken hebben gehad met het overlijden van een huisdier?
Tegen beter weten in hoop ik dat het nog lang niet zo is. Maar als de uitslag van biopt idd een gezwel is dan laten wij de kat voor onze vakantie inslapen. Zeg ik nu heel stoer. Hoe vertel je dit tegen je kind?
wij toevallig twee katten in de afgelopen 1,5 maand.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet raar hoor, ik heb ook tranen met tuiten gehuild de laatste keer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga zelf ook huilen dat deed ik vanmiddag al. Noem het maar raar maar ik geef echt om onze katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |