Ik denk dat we nu 1x per maand op vakantie moeten om de routine erin te houdenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:04 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, ja begrijp ik. Soms is het lastig. Aan de ene kant begrijpen de kleintjesalheel veel. Maar kan me denken, dat zezich van zoiets misschien geen voorstelling kunnen maken.
Wewaren vandaag naar Burger's zoo en daarnapannenkoeken eten. Was zo gezellig en ze hebben volgehouden tot 21 uuren mijn peuter dus zonder middagslaapje. Raad eenswie er nu knockout is?
Maar los je het dan niet op door haar niet te laten slapen overdag? Heb je dat al eens een weekje geprobeerd. Ik merk wel dat bijv na een ochtend peuterzaal ze de volgende ochtend later wakker is, zo rond 06.30-07.00 uur.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef Susie het volgende:
Dat vind ik dus ook zo irritant, zo vroeg wakker...en voor mij dan weer de reden dat ik haar smiddags laat slapen, heb ik ook even rustZe slaapt dan ook zo 2 uur weg...
We hadden wel wat regen, maar het echte hozen begon gelukkig pas rond kwart voor 7 toen we al in het restaurant zaten.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu 1x per maand op vakantie moeten om de routine erin te houden![]()
![]()
Gezellig een dagje dierentuin en pannenkoeken! Ik hoop dat je beter weer had daar? Hier heeft het vanmiddag gehoosd!
Een week hebben nog niet geprobeerd wel eens 2 dagen achter elkaar, maar dat maakt voor de ochtend niet uit. Vanmorgen was het 5 uur, aai over dr bol gegeven en toen 6.15.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar los je het dan niet op door haar niet te laten slapen overdag? Heb je dat al eens een weekje geprobeerd. Ik merk wel dat bijv na een ochtend peuterzaal ze de volgende ochtend later wakker is, zo rond 06.30-07.00 uur.
Ik vond de rust ook heerlijk, al heb ik dan de kleintjes vaak nog wel wakker. Maar ja, het gaat echt niet meer, want dan heb ik 's avonds geen rust. En juist dan heb ik ze graag beide op bed en wat tijd voor mezelf.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:00 schreef Susie het volgende:
Geloof niet dat ze straks in de auto in slaap zal vallen....ze is net in slaap gevallen op de bankHoeft ze niet naar bed, valt ze zelf in slaap. Moet ze naar bed, ligt ze nog een half uur te zingen en wil ze niet.
Echt, kinderen...ik begrijp ze niet!
Ja, ik werd er soms wel een beetje verdrietig van. Gelukkig waren er ook genoeg momenten dat hij duidelijk genoot. Jullie ook veel plezier en succes!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:57 schreef laziness het volgende:
Och Paidra, heel herkenbaar die eerste week van de vakantie acclimatiseren. Vraag je je af waarom je het ze eigenlijk aan doet hè? Gelukkig werd het beter. Ook dat is herkenbaar.
Wij gaan het er van de week toch maar weer op wagen in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |