abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:41:52 #126
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_141867279
Veel plezier in de Efteling DMJO! Fijn dat je dat hebt kunnen regelen. ^O^

Poepvraagje :Y) Anouk heeft al 2 dagen niet gepoept? Heb niet het idee dat ze er last van heeft ofzo, maar toch? En dan weet ik eigenlijk niet eens of ze dinsdag op het kdv heeft gepoept. Maandag was het iig een flinke :X Is er iets aan te doen? Bepaald eten ofzo? Plassen is geen probleem.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_141867504
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:19 schreef mignonne het volgende:
Het sprookjesbos sowieso, Carnaval Festival, Droomvlucht, de autootjes (achter het schommelschip), Moby Dick, Land van Laaf (met zo'n karretje is dat), Monsieur Cannibale (draaiende kookpotjes), de zweefmolens en de vlindervanger. De grote stoomcarroussel is op zich ook leuk hoewel niet heel boeiend maar mijn meiden waren er niet weg te krijgen. En nog veel meer xD mja voor volwassenen, ik vind de Vliegende Hollander erg leuk maar goed dan moet je in je eentje ofzo en das ook weer zo wat.

Mjin meiden vinden de Piraña trouwens ook helemaal geweldig. Wel droge kleren meenemen :P
Wat is de vlindervanger? Die ken😢 ik niet volgens mij...
pi_141869851
Susie je kunt haar veel water laten drinken en appels/ pruimen en gedroogde vruchten hebben ook laxerende werking. Dit zou kunnen voorkomen, dat de stoelgang hard wordt en ze dan last krijgt bij het poepen.

Mocht ze echt last krijgen door de stoelgang met bijvoorbeeld buikpijn of harde ontlasting kun je uit voorzorg ook lactulose bij de apotheek/ drogist halen voor het geval dat.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_141870652
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef danic het volgende:

[..]

Wat is de vlindervanger? Die ken😢 ik niet volgens mij...
Ja daar naast die twee zweefmolens is dat bij land van laaf in de buurt.

Deze:

De meiden waren er niet weg te krijgen, zeven keer achter elkaar zijn ze erin geweest waarvan 4 keer alleen ook xD ze vonden het helemaal het einde.
:)
pi_141871086
:o Die ken ik niet....
S. 2014
J. 2016
pi_141871409
Ja ik herken hem vaag van vroegah.

We hebben de vorige keer de hoek met het land van Laaf overgeslagen. Hadden niet veel tijd meer en wij vinden dat niet zo'n leuk ding, die laven. Waren ff vergeten dat daar ook nog een hoop nostalgie te vinden is.
Volgende keer wel heen dus!

Thanks Mignonne ^O^
pi_141871926
Ja nostalgisch is het idd! Van die oude draaimolens en zweefmolens enz. Laven vind ik zelf ook niet zo boeiend maar deze zijn wel vaste prik voor de meisjes. Het is maar een klein ding ook, gaat niet zo hard, lekker overzichtelijk.
:)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 07:43:56 #133
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_141878492
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:30 schreef Tinuviel het volgende:
Susie je kunt haar veel water laten drinken en appels/ pruimen en gedroogde vruchten hebben ook laxerende werking. Dit zou kunnen voorkomen, dat de stoelgang hard wordt en ze dan last krijgt bij het poepen.

Mocht ze echt last krijgen door de stoelgang met bijvoorbeeld buikpijn of harde ontlasting kun je uit voorzorg ook lactulose bij de apotheek/ drogist halen voor het geval dat.
Dank je Tinu.
pi_141881124
Lactulose is volgens mij niet vrij verkrijgbaar hoor. Moet op recept van de huisarts als ik me niet vergis.
pi_141881278
Lactulose kun je zo halen. Staat bij de vrije verkoop.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:09:53 #136
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_141883655
Susie: Je kan van roosvicee laxo halen, of rozijntjes voeren :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_141885296
Het weer is zo prachtig en de vakantie begonnen, dus ze kregen een waterpistool.
En lunch was een picknick buiten.

[ Bericht 59% gewijzigd door Tinuviel op 04-07-2014 21:06:34 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:42:01 #138
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_141899650
Je oudste kijkt wel heel erg boeffig Tinu! O+

Ze heeft vandaag een kleine poep gedaan :Y) Ga morgen maar eens op zoek naar gedroogde vruchten. Rozijnen is ze niet een enorme fan van.
Bedankt voor de tips.
pi_141902878
Tinu O+ heerlijke zomerse fotos!

Susie :* hier helpt roosvicee laxo!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:56:41 #140
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141902950
Wat een leuke foto Tinu! Heerlijk zomers inderdaad O+
pi_141921681
mijn peuter (3 jaar 8 maanden) moet straks gaan wennen aan een nieuwe opvang, heeft iemand tips? Ze gaat nu naar de gastouder, en gaat per ingan van 10 augustus naar het kdv. Ze gaat voor die tijd nog 4 keer naar de go. Ze is gister wezen kijken bij de nieuwe opvang en wilde gelijk niet meer naar huis. Ze mocht nog even blijven en werd anderhalf uur later naar huis gebracht.
Ze heeft de laatste paar maanden drama als we bij de go zijn. Heel erg huilen als we weg gaan. Zo ongeveer vanaf december is het zo.
We hebben haar gisteren verteld dat ze straks naar de nieuwe opvang gaat. Ze had t gisterenavond lastig met gaan slapen, ze wilde niet, en later vroeg ze zich af of dr knuffels dan ook wel mee gingen naar de nieuwe opvang. Het was gisterenavond natuurlijk ook warm, dus daar kan het lastige slapen ook van komen.

(tis een kloon btw, wil zo verder ivm herkenbaarheid)
pi_141927786
Waarom die verandering Olivia? vanweg ehet huilen? Is het een kdv of weer een gastouder?
Geen tips, maar zo te lezen gaat het al goed!
pi_141928900
Een samenloop van omstandigheden waardoor we niet meer tevreden waren over de go.
Huilen heeft er niets mee te maken, maar maakt wel dat we het goed op willen pakken voor de wenperiode van straks.
Het wordt een kleinschalig kdv.
pi_141946884
Tankgirl, fijn dat het in het ziekenhuis goed is gegaan!

Wij zijn vandaag terug van twee weken Frankrijk. Het was heerlijk, maar de mini had wel wat last van de omslag. De eerste week een humeur om op te schieten, heel dwars (incl. megadriftbuien, bijten, slaan, knijpen en schoppen) en verlatingsangst (zin van de week: Papa/ mama is er niet, ook als we naast hem zaten. Waar dat nou vandaan kwam? :?) Ook heel erg veel dromen en daarbij overstuur. Zo sneu... Hij had het ook veel over zijn vriendjes op het KDV.

De tweede week ging het gelukkig beter. Hij heeft ook erg veel plezier gehad tussen de buien door, lekker spelen in de speeltuin voor ons huisje, in het zwembad of het meer. Vocabulaire is ook uitgebreid met o.a. kerkklok, kerktoren, aanhangwagen, rots, waterval, caravan, camper en straaljager :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141946933
Phai je bent er weer O+
Heeft hij het vaker moeilijk met acclimatiseren? fijn dat hij in de tweede week goed van kon genieten :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_141947204
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 22:42 schreef bitterend het volgende:
Phai je bent er weer O+
Heeft hij het vaker moeilijk met acclimatiseren? fijn dat hij in de tweede week goed van kon genieten :*
Nee tot nu toe eigenlijk niet. Behalve met slapen, maar dat vind ik wel logisch. Misschien viel het net samen met sowieso een 'lastiger' periode, het was natuurlijk ook wel druk geweest met net zijn verjaardag achter de rug. Of misschien gewoon van de leg door het ontbreken van de dagelijkse routine. Ik kan me voorstellen dat dat ook belangrijker wordt naarmate kinderen ouder worden. Dat ze gaan nadenken over waarom ze hun vriendjes nu niet zien, waar de poesjes zijn e.d. Wie garandeert dat papa en mama ook niet ineens weg kunnen zijn? Hij kan dat soort angsten ook nog net niet onder woorden brengen denk ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141947210
Wij (eva en ik) zijn vanmiddag naar het circus geweest. Het was echt zó gaaf!
Toen we net zaten zei ze voordat de show begon: "mama ik vind het best wel spannend".
Toen het eenmaal begon schoot ik helemaal vol. De verbazing en verwondering op dat gezichtje O+ samen met de betovering die zo'n show ook wel heeft raakte ik er echt ff emotioneel van. Hoe dat meiske daar zat te genieten.

En klappen joh! En als ik even een keertje oversloeg werd ik gelijk tot de orde geroepen: "mama! Klappen!" O+

Waar ze vorige maand in het theater nog heel timide was en bijna in me kroop zat ze nu echt zo ontzettend te genieten.
Op het moment dat ze vroeg wanneer we naar huis gingen werd het einde aangekondigd.
Eenmaal buiten de tent wilde ze niet naar huis O+

Had ik al O+ gezegd :D

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 06-07-2014 08:39:17 ]
pi_141960306
Olivia heb niet echt ervaring met een wenperiode op zo een late leeftijd.

Phaidra welkom terug. Fijn van de genietmomentjes tijdens de vakantie. Wel balen van zijn humeur de eerste week. Zou wel fijn zijn kan ik me voorstellen om te weten waarom dit zo was. Wellicht zou je dan de overgang bij de volgende vakantie makkelijker kunnen maken. Hadden jullie hem vantevoren ook uitgebreid over de vakantie verteld en ook verteld wat er precies ging gebeuren (lange autorit, vakantiehuisje/ hotel is anders dan thuis enz.)?

Danic wat fijn, dat ze zo genoten heeft van het circus.

Wij waren gisterochtend uitgenodigd voor een feestelijkheid van buren 2 deuren verderop en later nog lunch met vrienden. We waren dus de hele ochtend en deel van de middag onderweg, tot 15/ 15.30 uur. Toen we thuis kwamen, waren de jongens zo moe, dat ze beiden sliepen. Peuter werd pas rond kwart over vijf wakker en viel tijdens het drinken liggend op ons bed weer in slaap. Toen maar rond 18 uur voor het eten weer wakker gemaakt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_141964046
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 22:49 schreef danic het volgende:
Wij (eva en ik) zijn vanmiddag naar het circus geweest. Het was echt zó gaaf!
Toen we net zaten zei ze voordat de show begon: "mama ik vind het best wel spannend".
Toen het eenmaal begon schoot ik helemaal vol. De verbazing en verwondering op dat gezichtje O+ samen met de betovering die zo'n show ook wel heeft raakte ik er echt ff emotioneel van. Hoe dat meiske daar zat te genieten.

En klappen joh! En als ik even een keertje oversloeg werd ik gelijk tot de orde geroepen: "mama! Klappen!" O+

Waar ze vorige maand in het theater nog heel timide was en bijna in me kroop zat ze nu echt zo ontzettend te genieten.
Op het moment dat ze vroeg wanneer we naar huis gingen werd het einde aangekondigd.
Eenmaal buiten de tent wilde ze niet naar huis O+

Had ik al O+ gezegd :D
Wat gaaf!! O+ O+
Toen wij twee weken geleden in het circus waren heb ik ook zo genoten van de uitdrukkingen op het gezicht van Lars.
pi_141967626
Danic en shandaly wat tof dat ze zo genoten hebben.
Phaedra welkom back en jammer van zijn humeur de eerste week.
Olivia geen ervaring met wennen op latere leeftijd, ik ben benieuwd hoeveel gaat bij jullie ean moet ook wisselen als ze naar school gaat. En ik heb geen idee wie je eerst was???

Hier een meisje dat 's avonds pas laat gaat slapen. We leggen haar er wel op tijd in tussen 19:00 en 19:30 ligt ze er wel in. Ook al geprobeerd haar pas rond 20:00 naar bed te brengen maar dat maakt niks uit. Ze slaapt al dagen pas tussen 21 en 22 veel te laat dus. Ze wordt wel iets later wakker rond 08:00 maar goed morgen moet ze weer vroeg op, ik hoop dat deze fase snel voorbij is. Ze wordt er niet gezelliger op zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')