Wat is de vlindervanger? Die ken😢 ik niet volgens mij...quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:19 schreef mignonne het volgende:
Het sprookjesbos sowieso, Carnaval Festival, Droomvlucht, de autootjes (achter het schommelschip), Moby Dick, Land van Laaf (met zo'n karretje is dat), Monsieur Cannibale (draaiende kookpotjes), de zweefmolens en de vlindervanger. De grote stoomcarroussel is op zich ook leuk hoewel niet heel boeiend maar mijn meiden waren er niet weg te krijgen. En nog veel meer xD mja voor volwassenen, ik vind de Vliegende Hollander erg leuk maar goed dan moet je in je eentje ofzo en das ook weer zo wat.
Mjin meiden vinden de Piraña trouwens ook helemaal geweldig. Wel droge kleren meenemen
Ja daar naast die twee zweefmolens is dat bij land van laaf in de buurt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef danic het volgende:
[..]
Wat is de vlindervanger? Die ken😢 ik niet volgens mij...
Dank je Tinu.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:30 schreef Tinuviel het volgende:
Susie je kunt haar veel water laten drinken en appels/ pruimen en gedroogde vruchten hebben ook laxerende werking. Dit zou kunnen voorkomen, dat de stoelgang hard wordt en ze dan last krijgt bij het poepen.
Mocht ze echt last krijgen door de stoelgang met bijvoorbeeld buikpijn of harde ontlasting kun je uit voorzorg ook lactulose bij de apotheek/ drogist halen voor het geval dat.
Nee tot nu toe eigenlijk niet. Behalve met slapen, maar dat vind ik wel logisch. Misschien viel het net samen met sowieso een 'lastiger' periode, het was natuurlijk ook wel druk geweest met net zijn verjaardag achter de rug. Of misschien gewoon van de leg door het ontbreken van de dagelijkse routine. Ik kan me voorstellen dat dat ook belangrijker wordt naarmate kinderen ouder worden. Dat ze gaan nadenken over waarom ze hun vriendjes nu niet zien, waar de poesjes zijn e.d. Wie garandeert dat papa en mama ook niet ineens weg kunnen zijn? Hij kan dat soort angsten ook nog net niet onder woorden brengen denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:42 schreef bitterend het volgende:
Phai je bent er weer![]()
Heeft hij het vaker moeilijk met acclimatiseren? fijn dat hij in de tweede week goed van kon genieten
Wat gaaf!!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:49 schreef danic het volgende:
Wij (eva en ik) zijn vanmiddag naar het circus geweest. Het was echt zó gaaf!
Toen we net zaten zei ze voordat de show begon: "mama ik vind het best wel spannend".
Toen het eenmaal begon schoot ik helemaal vol. De verbazing en verwondering op dat gezichtjesamen met de betovering die zo'n show ook wel heeft raakte ik er echt ff emotioneel van. Hoe dat meiske daar zat te genieten.
En klappen joh! En als ik even een keertje oversloeg werd ik gelijk tot de orde geroepen: "mama! Klappen!"![]()
Waar ze vorige maand in het theater nog heel timide was en bijna in me kroop zat ze nu echt zo ontzettend te genieten.
Op het moment dat ze vroeg wanneer we naar huis gingen werd het einde aangekondigd.
Eenmaal buiten de tent wilde ze niet naar huis![]()
Had ik algezegd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |