bij joeptoep en bij andere soundcloud linkjes deed ik dat ook nooitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat er geen tagjes omheen staan
Handjes boven de dekens he?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:10 schreef d4v1d het volgende:
Ik vind mijn bed wel chill.
Daarom ga ik slapen![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:03 schreef d4v1d het volgende:
Mensen in de reacties van de weblog die gaan zeggen dat ik hont en kad fout spel.
Vriendin is er niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:15 schreef Fopje het volgende:
Oh men, straks lekker met mijn benen wijd in bed liggen
Jopquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog nooit een nacht alleen geslapen in mn tweepersoonsbed
Ik normaal ook nooit, deze week 3 keerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:17 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel chill voor een keer eigenlijk![]()
Nee manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]!
daarom 2 aparte bedden als je een vaste vriend(in) hebt
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]!
daarom 2 aparte bedden als je een vaste vriend(in) hebt
Oh men ik ben jaloersquote:
Dat heb ik nu ook wel? Het lijkt me alleen gewoon chill om een keer lang uitgebreid te slapen. Bedoel lig wel eens alleen in bed maar nooit voor langquote:
Samen slapenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit. Kan die net zo goed op zn eigen kamer gaan slapen
Oh dan ga ik gewoon op mn deken liggenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Samen slapen![]()
Tenzij te warm op een kamer![]()
![]()
Je slaapt beter alleen in een bed.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook wel? Het lijkt me alleen gewoon chill om een keer lang uitgebreid te slapen. Bedoel lig wel eens alleen in bed maar nooit voor lang
Wat je nu beschrijft is dus precies wat je kan doen als je aparte bedden/dekens hebt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dan ga ik gewoon op mn deken liggenIk hou sowieso niet ervan om knuffelt in slaap te vallen, heel saai ik weet het maar ik moet mijn ruimte hebben en ik krijg het echt benauwd als ik me niet om kan draaien. Maar uiteraard wel uitgebreid knuffelen voor het slapen
Hadden we in het begin, ik mijn eigen dekbed en hij onder een slaapzak. Wat saai zegquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je slaapt beter alleen in een bed.
Gewoon aan elkaar schuiven en als je echt eens goed wil pitten uit elkaar schuiven. Op zijn minst aparte dekbedden.
Gaat ook prima samenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat je nu beschrijft is dus precies wat je kan doen als je aparte bedden/dekens hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hadden we in het begin, ik mijn eigen dekbed en hij onder een slaapzak. Wat saai zegWil je wel knuffelen ben je uren aan het zoeken onder een lading dekens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |