Ik zie ze niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij mogen er geen kutjes of lullen in beeld zijn.
zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 00:55:06 ]
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
laten we het voor de gelegenheid even in een spoiler zetten
#typisch4mod
Thanks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
laten we het voor de gelegenheid even in een spoiler zetten
#typisch4mod
kan aan mij liggen maar als ik in dit topique kom hoef ik geen neukseks plaatjes te zienquote:
quote:
Oke, maar het mag hier gewoonquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar als ik in dit topique kom hoef ik geen neukseks plaatjes te zien
vindt die tieten regel al raar buiten sex en kpd
Oranje gemaaktquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:56 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
lb what did u do to kirby
SVquote:
primaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke, maar het mag hier gewoon![]()
In als je morgen tijdens je werk deze nachtsessies gaat doorbladeren kan je er op wachten![]()
Het hoeft dus niet echt in spoilers hier.
Als het echt van Ronaldo was, had ik het zeker gewaardeerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Dat LR en ik die plaatjes die plaatjes vreugdevol uitwisselden was bekend, maar ik had gedacht dat juist jij het ook wel had kunnen waarderen.
wp slapenquote:
ga je toch lekker in de kerk chillen, stel je aan hee, we komen allen naakt ter aarde en bijna alle dmv seks, niks mis meequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar als ik in dit topique kom hoef ik geen neukseks plaatjes te zien
vindt die tieten regel al raar buiten sex en kpd
wp in de schuur chillen met een glaasje spa rood en een jointjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het echt van Ronaldo was, had ik het zeker gewaardeerd.
[..]
wp slapen
Met een beetje fantasie kan dit best van Ronaldo zijn. Bij sommige van die gifjes is er geen bewijs dat het Ronaldo niet isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het echt van Ronaldo was, had ik het zeker gewaardeerd.
[..]
wp slapen
haha jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je toch lekker in de kerk chillen, stel je aan hee, we komen allen naakt ter aarde en bijna alle dmv seks, niks mis mee
jaloers wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wp in de schuur chillen met een glaasje spa rood en een jointje
slaap lekker amoebaquote:
Malle jongen ben je ook. Al heb je zeker geen ongelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie kan dit best van Ronaldo zijn. Bij sommige van die gifjes is er geen bewijs dat het Ronaldo niet is
Ik weet niet of mal het goede woord is, ik tracht enkel schoonheid te waarderen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef Flippiee het volgende:
Malle jongen ben je ook. Al heb je zeker geen ongelijk.
Dat waardeer ik dan weer aan jou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of mal het goede woord is, ik tracht enkel schoonheid te waarderen.
omdat er geen tagjes omheen staanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:02 schreef Typisch het volgende:
waarom komt er nu geen soundcloud dingetje zoals normaal op den foks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |