Eigenlijk wel.. Maar na 23 uur kom ik pas tot leven raar genoegt.. Ag morgen pas om 12 uur werkenquote:
Wachtlijst langer? Hier heb je vanaf een jaar of 4 inschrijving kans op een matig flatje. Via de woningbouw iig. Of heb jij een betere manier?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja maar de wachtlijst voor appartementen is veel langer in Breda.. Ben het studentenhuis waar ik woon meer dan zat.. Wil gewoon mijn eigen stekkie met privacy(wat ik hier dus ook niet heb, heb steeds het idee dat ik mij moet verantwoorden ten opzichten van de anderen)
Daarnaast ga ik vanaf sept. in Tilburg een nieuwe studie volgen.
Ik werk 4 a 5 dagen in de week dus grote kans dat ik niet zal kunnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat verandert met de dag. Begin juli waarschijnlijk
[..]
Lukt niet zonder jou :$
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben wel oud maar nog jong van geest.
Ik heb nu een appartementje via klikvoorkamers aangewezen gekregen. Woensdag ga ik kijken of ik het goed genoegd vind. Ondertussen laat ik mijn inschrijving staan bij klikvoorwonen zodat ik na mijn studie beter op de wachtlijst sta voor een echt huisjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Wachtlijst langer? Hier heb je vanaf een jaar of 4 inschrijving kans op een matig flatje. Via de woningbouw iig. Of heb jij een betere manier?
En aha, welke studie ga je doen?
Nee?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind jij die hosselpogingen van krio niet een beetje zielig worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit van gehoord - dat geldt voor klikvoorkamers, klikvoorwonen, en die studie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik heb nu een appartementje via klikvoorkamers aangewezen gekregen. Woensdag ga ik kijken of ik het goed genoegd vind. Ondertussen laat ik mijn inschrijving staan bij klikvoorwonen zodat ik na mijn studie beter op de wachtlijst sta voor een echt huisje![]()
Ik ga Bouwmanagement en Vastgoedbeheer doen aan de Avans
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind jij die hosselpogingen van krio niet een beetje zielig worden?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
klikvoorkamers en klikvoorwonen zijn de websites die alle woningcorporaties uit breda en tilburg tesamen gebruiken om woningen aan te bieden aan woningzoekendenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Nooit van gehoord - dat geldt voor klikvoorkamers, klikvoorwonen, en die studie.![]()
Maar klinkt goed, I guess.
Heilige maagd Mary-Jane, 30e scriptie inleveren, 1 juli direct maar weer eens zelf draaien.quote:
Dat feel tho, die jonko in wat lijkt op jaren, sowieso mooi voor gaan zitten muziek erbij.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heilige maagd Mary-Jane, 30e scriptie inleveren, 1 juli direct maar weer eens zelf draaien.
Na precies, maar dan ook exact (bedenk ik me nu pas) een kaolo half jaar.
Ok, doei.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:17 schreef BlueMage het volgende:
Ben moe, wel 'n leuke voetbalavond gehad, nu slapen dus.
Ah na googlen zie ik het ja. Ik kende alleen Woning In Zicht (verschillende corporaties, enkel voor woningen in Tilburg).quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:13 schreef AMangold het volgende:
[..]
klikvoorkamers en klikvoorwonen zijn de websites die alle woningcorporaties uit breda en tilburg tesamen gebruiken om woningen aan te bieden aan woningzoekenden
ow dan is klikvoorwonen waarschijnlijk alleen voor breda en dat woning in zicht voor tilliej ..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah na googlen zie ik het ja. Ik kende alleen Woning In Zicht (verschillende corporaties, enkel voor woningen in Tilburg).
Bij klikvoorwonen krijg ik 0 zoekresultaten voor Tilburg.
En dan zo'n paranoid skyrocketed high krijgen want niet meer gewendquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat feel tho, die jonko in wat lijkt op jaren, sowieso mooi voor gaan zitten muziek erbij.
sowieso isolator scoren dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan zo'n paranoid skyrocketed high krijgen want niet meer gewend.
Nou er staat wel dat het ook voor o.a. Tilburg is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:21 schreef AMangold het volgende:
[..]
ow dan is klikvoorwonen waarschijnlijk alleen voor breda en dat woning in zicht voor tilliej ..
klikvoorkamers is in ieder geval wel voor beiden want via daar heb ik dus dat appartementje in tilburg
Dan weet ik niet welke corporaties in Tilburg ze bedoelen, maar voor zover ik weet zijn alle corporaties in Tilburg dus verenigd in WiZ.quote:Via Klik voor Wonen kunt u zich inschrijven voor huizen in de gemeenten Alphen-Chaam, Breda, Etten-Leur, Geertruidenberg, Halderberge, Moerdijk en Roosendaal. Ook de huizen van onze corporaties in Dongen, Kaatsheuvel, Kruisland, Lage Zwaluwe, Loon op Zand, Made, Oosterhout, Rijen, Steenbergen, Tilburg, Waalwijk en Wernhout worden via deze website verhuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |