Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef isax het volgende:
[..]
je begint wel echt er om te vragen dat ze je plagen.
Ik ben nog een Fok-noob soms, sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Op Fok posten en niet weten wat een hommo is ...
wacht betekend het hier wat anders?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Op Fok posten en niet weten wat een hommo is ...
Jij dacht dat ie het verkeerd geschreven had hè, ja, geeft het maar toe ...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ben nog een Fok-noob soms, sorry
Ik ben niet opgefokt hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
moet je straks ook niet jezelf weer lopen opfokken want dat heeft geen nut.
Ik keek er een beetje raar tegenaan, tegen hommo inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij dacht dat ie het verkeerd geschreven had hè, ja, geeft het maar toe ...
patatjes niet echt toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja 50 kilo![]()
Maar serieus... tis lekkerder (vind ik)
Vadsig wijf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja 50 kilo![]()
Maar serieus... tis lekkerder (vind ik)
Als je een beetje normale patat koopt (aviko ofzo) is het geen enkel probleem (moet je wel de versie hebben met meer watt). Gooi ook de krieltjes e.d. er in en k(n)ipfilet enzv.quote:
Wordt de kip nie droog dan? Wat is verder het voordeel tov de koekenpan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je een beetje normale patat koopt (aviko ofzo) is het geen enkel probleem (moet je wel de versie hebben met meer watt). Gooi ook de krieltjes e.d. er in en k(n)ipfilet enzv.
dan koop je plofkip. je moet gewoon goede kip kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wordt de kip nie droog dan? Wat is verder het voordeel tov de koekenpan?
blijft leuk om naar te kijkenquote:
Nee helemaal niet... Voordeel, alles zonder vet...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wordt de kip nie droog dan? Wat is verder het voordeel tov de koekenpan?
ge weet ook niets he, ygritte snowquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee helemaal niet... Voordeel, alles zonder vet...
Maar frituurvet zorgt ook voor de smaak.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
lol net of je dik wordt van een beetje bakboter of olijfoliequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
moet je niet doen, is al laat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm jaa was het plan ook, niet later dan 4 uur hoor!
Ja voornamelijk een frituursmaak...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar frituurvet zorgt ook voor de smaak.
Ik heb wel eens een loempia gegeten die je in de oven moet doen. Ik mis dan toch de frituursmaak.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja voornamelijk een frituursmaak...Ik vind het inmiddels lekkerder dan uit de frituur.
Frituur op zijn tijd is best lekker. Bitterballen bij de WKquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:25 schreef isax het volgende:
gewoon niet te vaak frituur eten
ga je niet dood aan.
Bitterballen FTW.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Frituur op zijn tijd is best lekker. Bitterballen bij de WK
Gelukkig niet, heb ook lekker mayo erbij gegeten... eet rustig een bak griekse yoghurt, voor vet ben ik niet bang... eet alleen weinig koolhydraten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol net of je dik wordt van een beetje bakboter of olijfolieIs juist gezond joh
patatje speciaalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Frituur op zijn tijd is best lekker. Bitterballen bij de WK
quote:
Ik heb dat nummer vaak gecoverd met een zangeres met een geweldige strot, maar het origineel blijft topquote:
Zing jij zelf ook of speel je gitaar? Of nog andere instrumenten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer vaak gecoverd met een zangeres met een geweldige strot, maar het origineel blijft top
quote:
Gitaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zing jij zelf ook of speel je gitaar? Of nog andere instrumenten?
Tof. Muziek maken. Ik hou er van.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Gitaar.Zingen vind ik wel leuk, maar ik ken m'n beperkingen wat dat laatste betreft, beetje meeblèren voornamelijk
Ik ben vooral heel goed in zingen onder de douche en in de autoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:39 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Tof. Muziek maken. Ik hou er van.
Hier in de SC kijken we nauwlijks streamsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:41 schreef truushangmat het volgende:
Goede nacht allemaal.. Wat een saaie bedoeling weer op de streams..
Het is overal een beetje saai.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:41 schreef truushangmat het volgende:
Windows Tabletquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tis verschrikkelijk... Alles blijft ook hangen door die enorme gif hier...
Niet meer sinds de stemming in elk geval, Ruudquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier in de SC kijken we nauwlijks streams
lol die gif is ook 96MBquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt, uw bijdrage is altijd welkom en zeker dezequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, je mag hier allemaal muziek neerplempen?![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is ook lekker omaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien,quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:41 schreef truushangmat het volgende:
Tuurlijk! En WT is coolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien is dat het, moet ik een andere nemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:46 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Je avatar spreekt wel boekdelen wat dat betreft.
Haha, ik zal zeker geen zangeres zonder naam neer gooienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, uw bijdrage is altijd welkom en zeker deze
Dan snap je het helemaalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, ik zal zeker geen zangeres zonder naam neer gooien
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:49 schreef nachtzuster het volgende:
Wanneer treft België nou Duitsland? Ik kom er niet meer aan uit
Maar je had toch nog niet zo lang geleden een nieuw toestel? Of ben ik helemaal in de warquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:51 schreef Persefoneia het volgende:
Ik krijg morgen een nieuw hoortoestel. Hopen dat de bluetooth werkt. Kan ik makkelijker muziek luisteren.
Zal waarschijnlijk alleen in de finale kunnen, net zoals wij Brazilie alleen in de finale tegen kunnen komenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:49 schreef nachtzuster het volgende:
Wanneer treft België nou Duitsland? Ik kom er niet meer aan uit
Dat hoop ik ook voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:51 schreef Persefoneia het volgende:
Ik krijg morgen een nieuw hoortoestel. Hopen dat de bluetooth werkt. Kan ik makkelijker muziek luisteren.
Maar de Belgen en Duitsers moeten nog hè.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:54 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk alleen in de finale kunnen, net zoals wij Brazilie alleen in de finale tegen kunnen komen
Hangt er van af of ze allebei 1e in de poule worden, zo niet dan kunnen ze in de 8e al tegen elkaar, anders pas in de finalequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, dat schema heb ik ook, in Jip- en Janneke taal graag Joez, ben moe![]()
Als dit dan dat enzo
De Belgen hebben nu al meer punten en Duitsland zal wel winnen, hele kleine kans dus?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hangt er van af of ze allebei 1e in de poule worden, zo niet dan kunnen ze in de 8e al tegen elkaar, anders pas in de kwart
Denk dat ze allebei eerste in de poule worden jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De Belgen hebben nu al meer punten en Duitsland zal wel winnen, hele kleine kans dus?
Dan gaan we daar maar vanuitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk dat ze allebei eerste in de poule worden ja
Absoluutquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Gaan jullie ook mee in een romantische modus![]()
Heb je er enig belang bij dat bluetooth het doet bij hem? Omdat je het hoopt..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je![]()
hihi ik zei hoop![]()
Whaaha, ik vind dat van mezelf heul nie, maar vind jou vaak hilarischquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
NZ.
Ik vind jou grappig. Wilde ik een keer zeggen.,
Ik vertrouwde erop dat het een zij wasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:01 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Heb je er enig belang bij dat bluetooth het doet bij hem? Omdat je het hoopt..
Dat weet je hier maar nooit zeker... Maar ook niet op gelet trouwens..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik vertrouwde erop dat het een zij was
Ik ben een zequote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:09 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Dat weet je hier maar nooit zeker... Maar ook niet op gelet trouwens..
Ik wil wel een zusje. Ik denk dat het er niet meer van komt echter.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Whaaha, ik vind dat van mezelf heul nie, maar vind jou vaak hilarisch![]()
Herken zoveel wat je post, we zouden zusjes kunnen zijn. écht
Ik wil een broertjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil wel een zusje. Ik denk dat het er niet meer van komt echter.Misschien kunnen we elkaar een beetje adopteren. Zonder dat heel erg uit te spreken want dan word het zo van: Ik schenk nog even in, iemand nog een virtueel zusje?
Doe je ons beiden geen plezier mee denk ik.
Heb nog geen mug gezien, die grachten zekerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:12 schreef isax het volgende:
ik heb net citroen en deet over mezelf heen gezodemietert
zal vast niet helpen
Azijn helpt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:12 schreef isax het volgende:
ik heb net citroen en deet over mezelf heen gezodemietert
zal vast niet helpen
Mag ik een rondje overslaan.quote:
Ik vind liever iets leuk voor ze als het zo is, dan ik de intensie geef dat ik aangeef betrokken mee hoop dat het zo is..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:10 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ben een zeEn ik vind het leuk dat je mee hoopt.
ik ben nog bij de oudersquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb nog geen mug gezien, die grachten zeker
Deze is ook zo lekker en ik zing hem al zolang.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil wel een zusje. Ik denk dat het er niet meer van komt echter.Misschien kunnen we elkaar een beetje adopteren. Zonder dat heel erg uit te spreken want dan word het zo van: Ik schenk nog even in, iemand nog een virtueel zusje?
Doe je ons beiden geen plezier mee denk ik.
Je mag de mijne, 1.90m 43 jaar, vrouw en 2 kinderen.... wel zindelijkquote:
ik heb de muggenbulten (werd 3x in een minuut geprikt) bevrorenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:14 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben nog bij de ouders
omdat ik ziek ben![]()
komt door mijn pillen.
eentje trekt ze aan.
werd nooit gestoken en nu overal en nergens.
Ok en nu in het Vlaams graagquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:14 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik vind liever iets leuk voor ze als het zo is, dan ik de intensie geef dat ik aangeef betrokken mee hoop dat het zo is..
Ik heb een man, verder hebben we wel raakvlakken. Lengte en leeftijd ok. Lijkt me een toffe broerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je mag de mijne, 1.90m 43 jaar, vrouw en 2 kinderen.... wel zindelijk
Kan hij zelfstandig koken,wassen, strijken, poetsen en de financiën doen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je mag de mijne, 1.90m 43 jaar, vrouw en 2 kinderen.... wel zindelijk
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
post eens wat lekkere, dit zijn misbaksels
Goh die kennen we nog nietquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
trouwens:
FOK!kers helpen FOK!kers
misschien helpen hun wel
Cabrio, 8 track, snelweg en dan dit......quote:
Dit is mijn broer die ik in de aanbieding gooi. Hij is ook tof, vrouw is een zweefteef, heb ik geen raakvlakken meequote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:17 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb een man, verder hebben we wel raakvlakken. Lengte en leeftijd ok. Lijkt me een toffe broer
Daar ga ik morgen even voor zitten, bedankt voor de leuke tip.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
trouwens:
FOK!kers helpen FOK!kers
misschien helpen hun wel
Lekker hèquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:20 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Cabrio, 8 track, snelweg en dan dit......
koken en strijken niet denk ik, maar dat kan mijn schoonzuster ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:17 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Kan hij zelfstandig koken,wassen, strijken, poetsen en de financiën doen?
Jammer. Altijd tof dat je het met je broer of zus kunt vinden. Ik ben ook dol op mijn zussenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit is mijn broer die ik in de aanbieding gooi. Hij is ook tof, vrouw is een zweefteef, heb ik geen raakvlakken mee
quote:
staat dat het helpt tegen muggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:23 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Denk dat je die eerst moet gaan drogen...
Tuurlijk niet, gewoon schijt aan hebben en wie vind barry white nu niet lekker.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat het te soft zou zijn... ik heb hier al geen vrienden gemaakt
Zit ik in je vaarwater?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
koken en strijken niet denk ik, maar dat kan mijn schoonzuster ook nietpoetsen ook niet
![]()
laat maar, moet geld bij
Wat ga jij diep zeg, tiet veur een jointje!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:24 schreef isax het volgende:
kan wel echt merken dat ik hier eigenlijk niet meer woon
kwam eerst een VOL pakje peuken van 4,80 tegen en pas veel later een aansteker.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
koken en strijken niet denk ik, maar dat kan mijn schoonzuster ook nietpoetsen ook niet
![]()
laat maar, moet geld bij
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:24 schreef Persefoneia het volgende:
Lieve mensen van Fok, het is er weer tijd voor![]()
Het was gezellig, laters allen![]()
Thanksquote:
Welterusten als je slapen gaat..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:24 schreef Persefoneia het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:24 schreef Persefoneia het volgende:
Ik zal de oude missen maar deze is ook leukquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:24 schreef Persefoneia het volgende:
smokequote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
roffertje lol zegt de tietkwab spammert
codetaal in de cos.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
roffertje lol zegt de tietkwab spammert
Jeugdsentimentquote:
Maak een mooie nieuwe voor mij dan.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:28 schreef truushangmat het volgende:
Waar zijn die tietenfilmpjes eigenlijk nodig? Jullie hoeven ze niet te plaatsen om ons vrouwen ons beter te voelen hoor.. We weten dat ze mooier zijn, maar we laten ze toch niet zien..![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:33 schreef oma-Nijn het volgende:
WTF, ik ben even weg en het gaat ineens over bananen![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik snap ook geen kut meer van dit topic
+2quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik snap ook geen kut meer van dit topic
quote:
maar ooh zo geilquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Oude kaas met mosterd is toch wel een beetje te pittig.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:44 schreef Ygritte het volgende:
Alles mag.... ok...
(God wat slecht gezongen... dat had je vroeger dan niet door![]()
![]()
![]()
)
Kill Billquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:44 schreef Ygritte het volgende:
Alles mag.... ok...
(God wat slecht gezongen... dat had je vroeger dan niet door![]()
![]()
![]()
)
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Kill BillDie films kan ik blijven kijken
Jullie hebben allemaal tekenfilmpjes van na mijn tijd.quote:
Dat nummer komt uit die filmquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Haha, die vond ik ook geweldig. Als SBS piepschuimpje met mijn bloemetjesjurk mag ik daar voor uitkomen
Deze dan misschien?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal tekenfilmpjes van na mijn tijd.
Vonden mijn kinderen geen fluit aan.... Ik was lichtelijk beledigd...quote:
Hier 1 uit jouw tijd dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal tekenfilmpjes van na mijn tijd.
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:55 schreef isax het volgende:
ik wil gaan plassen maar ben bang dat ik word gestoken door een kutmug
Dan gaat het ook gebeuren meid.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:55 schreef isax het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:55 schreef isax het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |