Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef isax het volgende:
[..]
je begint wel echt er om te vragen dat ze je plagen.
Ik ben nog een Fok-noob soms, sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Op Fok posten en niet weten wat een hommo is ...
wacht betekend het hier wat anders?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Op Fok posten en niet weten wat een hommo is ...
Jij dacht dat ie het verkeerd geschreven had hè, ja, geeft het maar toe ...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ben nog een Fok-noob soms, sorry
Ik ben niet opgefokt hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
moet je straks ook niet jezelf weer lopen opfokken want dat heeft geen nut.
Ik keek er een beetje raar tegenaan, tegen hommo inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij dacht dat ie het verkeerd geschreven had hè, ja, geeft het maar toe ...
patatjes niet echt toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja 50 kilo![]()
Maar serieus... tis lekkerder (vind ik)
Vadsig wijf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja 50 kilo![]()
Maar serieus... tis lekkerder (vind ik)
Als je een beetje normale patat koopt (aviko ofzo) is het geen enkel probleem (moet je wel de versie hebben met meer watt). Gooi ook de krieltjes e.d. er in en k(n)ipfilet enzv.quote:
Wordt de kip nie droog dan? Wat is verder het voordeel tov de koekenpan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je een beetje normale patat koopt (aviko ofzo) is het geen enkel probleem (moet je wel de versie hebben met meer watt). Gooi ook de krieltjes e.d. er in en k(n)ipfilet enzv.
dan koop je plofkip. je moet gewoon goede kip kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wordt de kip nie droog dan? Wat is verder het voordeel tov de koekenpan?
blijft leuk om naar te kijkenquote:
Nee helemaal niet... Voordeel, alles zonder vet...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wordt de kip nie droog dan? Wat is verder het voordeel tov de koekenpan?
ge weet ook niets he, ygritte snowquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee helemaal niet... Voordeel, alles zonder vet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |