abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141532864
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:46 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Maar dit is geen matig voetbal, dit is effectief voetbal
Dat bedoel ik :z .
pi_141534362
Ik snap die mensen niet die het over negatief voetbal hebben, ze creëren 29 doelpogingen, 10 doelpunten in 3 wedstrijden... daar kan geen ploeg aan tippen en is verre van negatief in mijn ogen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_141534452
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap die mensen niet die het over negatief voetbal hebben, ze creëren 29 doelpogingen, 10 doelpunten in 3 wedstrijden... daar kan geen ploeg aan tippen en is verre van negatief in mijn ogen
Die mensen die zeiken om die wedstrijd tegen Chili :')

Ik ben veel positiever geworden, maar ik blijf realistisch.. ze blijven zwak achterin en ook conditioneel zijn ze niet geweldig en qua strijdvoetbal leggen we het vaak af.

De loting ziet er gunstig uit maar je mag niemand onderschatten.
pi_141534526
Is Nederland conditioneel niet geweldig? Volgens mij zijn die gasten topfit!
pi_141534569
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:38 schreef Jochie1900 het volgende:
Is Nederland conditioneel niet geweldig? Volgens mij zijn die gasten topfit!
Ze spelen niet voor niets op de counter.. plus ze houden zich in in de eerste helft, gevaarlijke tactiek maar pakt tot nu toe goed uit. Vanaf 60min is de tegenstander moe aan het worden en geven zij gas.
pi_141534593
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:36 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Inderdaad, je geeft bijna geen kans weg en je creëert voldoende en scoort ook nog eens twee keer. Veel liever dit dan dat je net zoals tegen Denemarken 2 jaar geleden 15 kansen in een wedstrijd creëert met 60% balbezit en er geen een maakt en vervolgens wel het deksel op je neus krijgt...
pi_141534684
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Inderdaad, je geeft bijna geen kans weg en je creëert voldoende en scoort ook nog eens twee keer. Veel liever dit dan dat je net zoals tegen Denemarken 2 jaar geleden 15 kansen in een wedstrijd creëert met 60% balbezit en er geen een maakt en vervolgens wel het deksel op je neus krijgt...
Dat vind ik dan weer een kromme vergelijking ;) maar ik was positief verrast hoe ze stonden en Chili uitschakelde, dat geeft mij wat meer vertrouwen.
pi_141534689
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:39 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ze spelen niet voor niets op de counter.. plus ze houden zich in in de eerste helft, gevaarlijke tactiek maar pakt tot nu toe goed uit. Vanaf 60min is de tegenstander moe aan het worden en geven zij gas.
Meen je dat serieus dat Nederland zich in houdt? We zijn gewoon veel fitter dan de tegenstander en daardoor slaan wij in de tweede helft toe.
pi_141534709
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat was toch ook pure pech, dat die bal er niet in wilde.. dat is het rare van voetbal. Toen vond ik hen goed spelen, als Robben en RVP de vorm hadden gehad die ze nu hebben waren die ballen er wel ingegaan.

Het verschil met 2010 is dat ik nu niet gerust ben op de uitkomst tegen Mexico, terwijl ik me herinner dat ik me geen zorgen maakte om Uruguay destijds. Ze hadden toen iets onverslaanbaars. Dat is tot nu toe ook wel een beetje zo, maar toch..
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:47:19 #260
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141534821
Als we elke eerste helft super saai voetbal spelen, en de elke tweede helft domineren ben ik tevreden
pi_141534882
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als we elke eerste helft super saai voetbal spelen, en de elke tweede helft domineren ben ik tevreden
Maar wel winnen.
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:49:45 #262
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_141534891
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat was toch ook pure pech, dat die bal er niet in wilde.. dat is het rare van voetbal. Toen vond ik hen goed spelen, als Robben en RVP de vorm hadden gehad die ze nu hebben waren die ballen er wel ingegaan.

Het verschil met 2010 is dat ik nu niet gerust ben op de uitkomst tegen Mexico, terwijl ik me herinner dat ik me geen zorgen maakte om Uruguay destijds. Ze hadden toen iets onverslaanbaars. Dat is tot nu toe ook wel een beetje zo, maar toch..
Ik denk dat jullie de Mexicanen wel kunnen hebben. Tegen Brazilië hebben ze hard gestreden maar vond ik ze nu ook niet beter. Brazilië kreeg de bal er tot 5 keer toe niet in omdat die keeper de beste wedstrijd van zijn leven keepte maar er werden wel zuivere kansen tegen hen gecreëerd. Met een Van Persie en een Robben in de huidige vorm krijgen jullie die kansen ook en zal er waarschijnlijk wel gescoord worden.
pi_141534998
Daarna Costa Rica of Griekenland

Halve finale here we come!
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_141535892
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:53 schreef Stiggie het volgende:
Daarna Costa Rica of Griekenland

Halve finale here we come!
En dat is precies het irritante... op voorhand zou ik hebben getekend voor een kwart- of halve finale... nu ben ik straks gewoon dik teleurgesteld als we die NIET halen op basis van het toernooiverloop nu :')
pi_141536657
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 14:43 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Hoe vaak zou een matig team met effectief voetbal internationale prijzen hebben gewonnen? Chelsea in 2012? Inter in 2010. Daar tegenover staan Barca in 2009 en 2011 en Bayern in 2013. Real reken ik niet echt tot de Chelsea/Inter categorie, maar ook niet tot de Barca/Bayern categorie.

In Landen toernooien?

Italië in 2006? Griekenland in 2004? Laatste 3 landen toernooien werden wel gewonnen door een team dat goed/mooi voetbal speelt. Frankrijk was in 1998/2000 ook zwaar favoriet. 2002 was ook geen grote verassing. Verder misschien Duitsland in 1996 maar toen was ik te klein om me het te beseffen. Dat zouden dus 2 van de 8 (of 3 van de 9) toernooien zijn die werden gewonnen door een matige maar effectieve ploeg. Niet echt hoopvol dus.
Er zit, in mijn ogen, nog wel een verschil tussen attractief en goed. Spanje speelde goed in 2010, maar of het attractief was? Alles met 1-0 winnen. Nederland speelt niet altijd even goed, maar schiet er toch gemiddeld 3 in per wedstrijd.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_141536717
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:36 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik ben veel positiever geworden, maar ik blijf realistisch.. ze blijven zwak achterin en ook conditioneel zijn ze niet geweldig en qua strijdvoetbal leggen we het vaak af.

De loting ziet er gunstig uit maar je mag niemand onderschatten.
Juist wel toch? Die Spanjaarden liepen na 70 minuten, en die Chilenen trouwens ook, met hun tong op hun schoenen. Volgens mij is dit Oranje juist 1 van de fitste teams.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_141536787
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 15:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het hielp wel mee dat 3 dagen daarvoor Brazilië verslagen was. Dan voel je je al gauw wat onoverwinnelijker natuurlijk :7

Nu heb ik beetje hetzeflde gevoel als tegen Slowakije; goed, degelijk team en ze kunnen zomaar verrassen, maar normaal gesproken (zeg 8 vd 10x) win je van hun.
pi_141536812
Zondag :9
pi_141536869
Als het WK een competitie was met 32 teams:

8-)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_141536939
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:43 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Nu heb ik beetje hetzeflde gevoel als tegen Slowakije; goed, degelijk team en ze kunnen zomaar verrassen, maar normaal gesproken (zeg 8 vd 10x) win je van hun.
Gelukkig is RVP er weer bij in plaats van die faalhaas Lens.. denk dat je verder ook wel gelijk hebt.
pi_141536974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:51 schreef Kekster het volgende:

[..]

Zou best kunnen inderdaad dat Robben zo'n mazzel goaltje maakt die via het been of knie van een Mexicaan in het doel beland. Dat Mexico deze pot wint is verder gewoon een feit.
Gesproken door meneer die 1e staat in de poules.
En Portugal door de eerste rond had voorspeld zeker?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_141537012
Topshow
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:13:29 #273
67174 Dos37
Come on Twente
pi_141553505
Kuipers zit al te duimen voor Mexico denk ik. :')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_141554457
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:37 schreef inZanity het volgende:
Gaat een makkie voor de Mexicanen worden. Ik zeg 3-1 voor Mexico.
Ik denk dat het niet makkelijk gaat worden voor beide ploegen. Ik geef Nederland wel meer kans dan Mexico, als Robben gewoon zijn ding doet en v. Persie wordt goed bereikt, dan moet 't wel lukken.
pi_141554895
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet makkelijk gaat worden voor beide ploegen. Ik geef Nederland wel meer kans dan Mexico, als Robben gewoon zijn ding doet en v. Persie wordt goed bereikt, dan moet 't wel lukken.
Dat denk ik ook hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')