Is dat ook niet ontzettend onhandig, een inloopdouche en dan tegenover de inging dat massage-ding. Daarmee wordt toch heel de badkamer een waterballet? Of is er toch nog een verborgen douchedeur?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:31 schreef k_man het volgende:
Ik zag onderstaande foto en dacht in eerste instantie: ach ja, een jaren 80 badkamer - die hebben we wel vaker voorbij zien komen en vaak stukken lelijker dan deze.
Toen viel me echter de douche op. In de jaren 80 hadden we nog niet van die massage-stort-regen-douche-dingen, toch? Dus van wanneer is die badkamer eigenlijk?
Deze badkamer is dus uit 2013 (bouwjaar van het huis)...![]()
[ afbeelding ]
Die blauwe kamer herkende ik meteen en wist min of meer welk huis erbij hoort. Dat gele kon ik me niet herinneren en ook niet die tik van kamer in bepaalde kleur ondergedompeld.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:12 schreef k_man het volgende:
Uit de TTK LPT kwamen nog wat mooie links voort;
Een huis waarbij je je steeds afvraagt of het nou zo bedoeld is, of dat het nog afgemaakt moet worden;
[ afbeelding ]
En een huis waarbij ze een beetje zijn doorgeschoten met de accessoires in een kek accentkleurtje;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Volgens Liene is deze al eerder gepost, maar ik kan me er niks van herinneren)
Beide? Beneden op de gangen moet nog aan de renovatie begonnen worden. De badkamer is wel klaar, maar dat plafond! Bij het plafond van een natte ruimte zou ik dat halfom oud/nieuw niet toepassen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:12 schreef k_man het volgende:
Een huis waarbij je je steeds afvraagt of het nou zo bedoeld is, of dat het nog afgemaakt moet worden;
Help mijn man is een klusser!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:12 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Een hangbalk voor Aart de Luiaard. Hoi, hoi!quote:
Dat is ook het enige wat ik kon bedenkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:22 schreef TR08 het volgende:
De poten van het bed zijn bij de slaapkamergymnastiek door de vloer gezakt nu hebben ze het plafond weer netjes gemaakt
Hoppa: weg is Flevolandquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:55 schreef vantasties het volgende:
Eentje voor de categorie 'Romantische Slaapkamers'
[ afbeelding ]
Hier
Die weg is zo druk niet, passen net twee auto's langs elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:12 schreef k_man het volgende:
(Volgens Liene is deze al eerder gepost, maar ik kan me er niks van herinneren)
Ik snap de plattegrond niet, en in combinatie met de foto's nog minder....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |