SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
SPOILER: JetsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2014 23:24:35 ]
pics van jouw tieten?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom staan er eigenlijk geen tieten in de op
Hoe staat het met jouw jetsers?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom staan er eigenlijk geen tieten in de op
Nog steeds in afwachting van een besluit van de SKGZ (ombudsman voor conflicten tussen zorgverzekeraars en verzekerden)quote:
De verzekering wil je jetsers niet laten verkleinen?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog steeds in afwachting van een besluit van de SKGZ (ombudsman voor conflicten tussen zorgverzekeraars en verzekerden)
Grappig man.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De verzekering wil je jetsers niet laten verkleinen?
Ze willen het niet vergoeden onder de 18 terwijl al mijn behandelende artsen het er over eens zijn dat ik er recht op heb en andere verzekeringen het wel vergoeden onder de 18quote:Op maandag 23 juni 2014 22:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De verzekering wil je jetsers niet laten verkleinen?
Het is ook meer dan vervelend om zoveel tegenstrijdige berichten te moeten aanhoren met de bijkomende twijfels tot gevolg. Ik kan je helaas niet meer dan succes wensen met de uitkomstquote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet echt om lachen
Sorry.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet echt om lachen
Ik wil gewoon een uitslag jaquote:Op maandag 23 juni 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook meer dan vervelend om zoveel tegenstrijdige berichten te moeten aanhoren met de bijkomende twijfels tot gevolg. Ik kan je helaas niet meer dan succes wensen met de uitkomst
Het is dat ik meer dan aangeschoten ben anders had Amoeba zijn post inmiddels ook heus wel een glitterplaatje geweest.
Volgens mij heb ik mij nergens negatief uitgelaten over haar keuze tot een borstverkleining. Wil je mijn mening weten? Ja, ik vind ze fucking groot, nee ik heb er niets op tegen dat ze ze laat verkleinen. Dat je iets anders denkt te moeten opmaken uit mijn post vind ik jammer.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook meer dan vervelend om zoveel tegenstrijdige berichten te moeten aanhoren met de bijkomende twijfels tot gevolg. Ik kan je helaas niet meer dan succes wensen met de uitkomst
Het is dat ik meer dan aangeschoten ben anders had Amoeba zijn post inmiddels ook heus wel een glitterplaatje geweest.
Leeftijd technisch? en gelukkig maar dat je in ieder geval zicht hebt op een gegarandeerde positieve uitkomst.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een uitslag jaGa sowieso overstappen volgend jaar dus die operatie komt er wel maar liever vroeger dan later.
Wat is er dan? Of is dat te privéquote:Op maandag 23 juni 2014 23:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geeft niet gebeurt helaas wel vaker
Nu al slapenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leeftijd technisch? en gelukkig maar dat je in ieder geval zicht hebt op een gegarandeerd positieve uitkomst.![]()
Maar ja... ik ga denk ik maar in slaap vallen met voetbal op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |