Nee, wel dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zeg mij alsje alsjeblieft dat je de fragmenten van Reinout ook nog hebt.![]()
ik vrees dat hij enkel en alleen hiervoor komt:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT hoeft voor mij dan weer niet. Maar vorige keer bij VI had hij best wat zinnigs te vertellen al gaf hij zelf toe niet zoveel van voetbal te weten. Viel mij reuze mee in ieder geval.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is goed jongeeeeen!
nee sorry, heb ik niet
Ja denk het ook. AL vind ik dit dan nog wel een van de leukere WK songs. Beter goed gejat, dat welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vrees dat hij enkel en alleen hiervoor komt:
Kijk nou even naar de grote Jensen in de middag Herfstpecial 2005, hebben bekende Nederlanders last van depressieve gevoelens als de blaadjes gaan vallen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:31 schreef tralalala het volgende:
[..]Echt klote, nergens te vinden terwijl ik dat nog wel de leukste imitatie vond.
En ik zoek ook nog Gordon, Froger & Joling in het NASA-space center bij Froger in de huiskamer.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT hoeft voor mij dan weer niet. Maar vorige keer bij VI had hij best wat zinnigs te vertellen al gaf hij zelf toe niet zoveel van voetbal te weten. Viel mij reuze mee in ieder geval.
Ja goeie vraag Mani, ik kan het nog steeds niet vindenquote:
Misschien wel Valentijn Driessen of Tijlquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja goeie vraag Mani, ik kan het nog steeds niet vindenWordt niet meer van te voren aangekondigd blijkbaar.
Ja leuk ben jij.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Misschien wel Valentijn Driessen of Tijl
Ik hoop het, ik word altijd vrolijk van die vent.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ja misschien is Boskamp morgen wel beter, zou mooi zijn.
Hij zei toch in dat filmpje gisteravond dat hij pas komend weekend weer zou komen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik word altijd vrolijk van die vent.
Ik kon gisteren niet kijken. Ah wel jammer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:58 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij zei toch in dat filmpje gisteravond dat hij pas komend weekend weer zou komen?
Zaterdag zei die volgens mijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:58 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij zei toch in dat filmpje gisteravond dat hij pas komend weekend weer zou komen?
Gisteren wist Hanneke nog van niets. Misschien is het een een hooggeëerde gast!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja goeie vraag Mani, ik kan het nog steeds niet vindenWordt niet meer van te voren aangekondigd blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |