quote:Op maandag 23 juni 2014 23:08 schreef ToT het volgende:
Net flink zitten tanken met die debiele achterbuurman en met een kameraad van hem die op zich WEL tof lijkt!
Ow,quote:
Dus je gooit de debiele achterbuurman uit het raam en die kameraad ga je mee biertjes drinkenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:08 schreef ToT het volgende:
Net flink zitten tanken met die debiele achterbuurman en met een kameraad van hem die op zich WEL tof lijkt!
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow,, je hebt een hele spetterende avond dus blijkbaar gemist
Vier DJ's die live gedraaid hebben via Frostyquote:
FTFYquote:
Ach, achterbuurman wil me weer eens naar de hoeren nemen en zat nog meer debiele onzin te blaten over wat voor (...) zijn bejaarde buurvrouw is (en ook wat voor hoogst erotische dingen hij met haar zou uitvoeren als hij genoeg coke gesnoven zou hebben), maar die kameraad van hem was ook niet bepaald hoog niveau, maar die kwam vanavond IETSJES minder laag-bij-de-gronds over dan achterbuurman zelf!quote:Op maandag 23 juni 2014 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus je gooit de debiele achterbuurman uit het raam en die kameraad ga je mee biertjes drinken
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vier DJ's die live gedraaid hebben via Frosty
Wat?quote:
Ik heb nog ergens fotos van een klasgenoot die in zijn eigen kots lag te slapen door die kneutquote:
Als je niet weet wat het is, blijf er dan beter nog maar ff van afquote:
Okequote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je niet weet wat het is, blijf er dan beter nog maar ff van af
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens fotos van een klasgenoot die in zijn eigen kots lag te slapen door die kneut
hele wijze raadquote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit, absoluut! Bier en Breezers enzo zijn voorlopig echt wel genoeg!quote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cold as Icequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |