Heel zachtjes door Gupquote:Op maandag 23 juni 2014 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
FF kijken hoe je van de stream geschopt wordt
Wat lompquote:
En in het verleden hadden we nu weer minimaal 1,5 minuut naar DJ Main aan zitten kijken, hadden alle actieve Gup vervangers SAM of VDJ al opgestart om klaar te staan om vervangend gup te zijn. En zie nuquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ik klaag ook niet.
Maar het is wel zwart wit, "time's up".
maar daar zijn van die mooie oplossingen voorquote:Op maandag 23 juni 2014 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ik klaag ook niet.
Maar het is wel zwart wit, "time's up".
ziet er echt top uit zoquote:Op maandag 23 juni 2014 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind de nieuwe homepage wel heel mooi strak
Met de widgets en zo
wie heeft dat nou gedaanquote:Op maandag 23 juni 2014 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
't zou ook niet
Gup is gereset en direct een Bowie verzoekje via Gup
Iemand die verslaafd isquote:Op maandag 23 juni 2014 22:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wie heeft dat nou gedaan
Ja, dat is trouwens niet Main, maar de frosty fallback. Wordt ook nog gekeken wat we daar aan kunnen doen. Maar beter ff een paar seconden (minder dan 2 seconden) Frosty Fallback tussen door dan helemaal geen Gup of Radio tochquote:
op zekerquote:Op maandag 23 juni 2014 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat is trouwens niet Main, maar de frosty fallback. Wordt ook nog gekeken wat we daar aan kunnen doen. Maar beter ff een paar seconden (minder dan 2 seconden) Frosty Fallback tussen door dan helemaal geen Gup of Radio toch
quote:
Ja graagquote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
Muis wensje, als het technisch mogelijk is, wel op de Radio 49 website weer weergeven of Gup draaiende is, en indien mogelijk de 3 volgende nummers in queue (ivm verzoekjes).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |