ik hoorde het ookquote:Op maandag 23 juni 2014 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
Wil iemand mij ff in mijn arm knijpen?
Ik kan eigenlijk nog niet geloven dat we over zijn
En hoorde ik net ff een seconde of zo de fallback er tussen door?
Ik heb er voor nu maar even vanaf gezien. Eerst weer goed gezond wordenquote:Op maandag 23 juni 2014 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Taxi vanaf het station. Als ze je echt graag willen kan dat er ook wel af.
Gup dokter is daarvan op de hoogte, gaan we van de week ook nog gewoon mee door met oplossenquote:
De stream gaat ook maar met 192kbs naar de luisteraars toe héquote:Op maandag 23 juni 2014 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
Maar de muziek klinkt kil![]()
Overstuur is er uit denk ik, maar het is niet optimaal.
quote:
quote:
quote:
echt he, ik ga morgen in mijn show een enorm applaus draaien voor Hiryuquote:Op maandag 23 juni 2014 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
De Grote Geweldige GupDokter. Ik had hem gisteren moeten knuffelen, stom dat ik dat niet gedaan heb
Ik had al stiekem een sneak-preview gezien, maar nu het op de site staat ziet het er zoveel strakker en mooier uit dan op de test paginaquote:Op maandag 23 juni 2014 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt he, ik ga morgen in mijn show een enorm applaus draaien voor Hiryu
echt een heldquote:Op maandag 23 juni 2014 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had al stiekem een sneak-preview gezien, maar nu het op de site staat ziet het er zoveel strakker en mooier uit dan op de test paginaHiryu is mijn held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |