Ze hebben gewonnenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Possie
Internet werkt weer
Voetbal geen verstand van, weet dat we 2-0 gewonnen hebben van Chili.
Broertjequote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Possie![]()
alles chill ?
precies en we weten hoe dat afgelopen isquote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zal nu eerder aanvoelen als uit!Maar dat was het tegen Chili ook vandaag.
Maar, maar, maar, kan volgens mij moeten we een middenweg zien te vindenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic geeft Radio 49 een aquariumthermostaat voor haar verjaardag, dan kan Gup weer lekker warm zwemmen
Mooiquote:Op maandag 23 juni 2014 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Broertje![]()
Ja alles flex hier. Zie net de 3-0 van Mexico tegen Kroatie. Had toch meer verwacht van Kroatie al onderschat ik Mexico dan misschien...
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, kan volgens mij moeten we een middenweg zien te vinden
Frosty graag <18 graden
Ach, wat volgens de server specs kan ie tot 48
En wat betekend dat voor NL ?quote:
Ik laat Guppie ook lekker rondzwemmen hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, het is even geleden dat Gup zo lekker rondzwom, dus hij went vast aan de temperatuur
daar wel, maar zijn oude aquarium wilde hij gewoon niet meerquote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik laat Guppie ook lekker rondzwemmen hoor
Ik zat al vaakvervangend gup te zijn, terwijl Guppie toen al gewoon lekker in Frosty rondzwom
Die was zo krap gewordenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar wel, maar zijn oude aquarium wilde hij gewoon niet meer
Damn hebben we dat toch mooi opgelost
Ben vooral blij dat het Nederlandse Elftal eindelijk kiest voor winnen ipv mooi voetbal. Wat heeft het mooie voetbal ons als land opgeleverd? 1x een EK winst meer niet.... Bikkelen en 100% voor de winst gaan dat is wat ik wil zien. Al is het voetbal niet om aan te zien maar ze worden eindelijk Wereld kampioen kan het me aan mn reet roesten.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies en we weten hoe dat afgelopen is
Na 50 minuten Lens eruit, Sneijder eruit, Fer en Depay erin
vanavond waren ze flink aan het knoeien in de eerste helft.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben vooral blij dat het Nederlandse Elftal eindelijk kiest voor winnen ipv mooi voetbal. Wat heeft het mooie voetbal ons als land opgeleverd? 1x een EK winst meer niet.... Bikkelen en 100% voor de winst gaan dat is wat ik wil zien. Al is het voetbal niet om aan te zien maar ze worden eindelijk Wereld kampioen kan het me aan mn reet roesten.
2e helft ook en ze spelen niet goed maar scoren tegen het NL 11tal is iig erg lastig en dat is het belangrijkst.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vanavond waren ze flink aan het knoeien in de eerste helft.
Je hebt ook ACDC aangevraagd?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehe goddank, mijn verzoekje stond in de lijst
Laat ik het zo zeggen, als ik mijn tactische man voor het voetbal zo mogen uitkiezen, ben jij datquote:Op maandag 23 juni 2014 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2e helft ook en ze spelen niet goed maar scoren tegen het NL 11tal is iig erg lastig en dat is het belangrijkst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |