Dus weer geen Kris?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:42 schreef StaceySinger het volgende:
Zojuist bevestigd dat DNA-match is met Lisanne Froon
Is dat de enige ?quote:
Flesje is van de fotograaf. Moest het even neerleggen om met tween handen de foto te kunnen nemen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:33 schreef StaceySinger het volgende:
laten ze ook even vragen of het waar is dat er in het lege flesje maar 1 klein deukje zit
[ afbeelding ]
Flinke jetsers hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:33 schreef StaceySinger het volgende:
laten ze ook even vragen of het waar is dat er in het lege flesje maar 1 klein deukje zit
[ afbeelding ]
hmm...quote:Op maandag 23 juni 2014 17:49 schreef StaceySinger het volgende:
Er komen nog geen resultaten van onderzoek naar telefoon en camera. Die zijn er wel, maar onderzoek loopt nog.
nou... wel jammer..quote:Op maandag 23 juni 2014 17:49 schreef StaceySinger het volgende:
Er komen nog geen resultaten van onderzoek naar telefoon en camera. Die zijn er wel, maar onderzoek loopt nog.
als ik het zo lees op nu.nl hebben ze eigenlijk helemaal niet echt iets gezegd wat we nog niet wistenquote:Op maandag 23 juni 2014 17:54 schreef Rachilda het volgende:
hebben ze iets gezegd over vermoedelijk tijdstip of vermoedelijke locatie van overlijden?
dat bot is mee naar nl dacht ik en zou toch hier onderzocht worden? Las ik ergens....quote:Op maandag 23 juni 2014 18:03 schreef StaceySinger het volgende:
Geen DNA-match met Kris Kremers. Onderzoek gaat door. Het bot wordt nog onderzocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |