Oh, gewoon speelbaar dus. Koop je de DLC erbij als je dat echt mist en klaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Category:Assassin's_Creed_IV:_Black_Flag_DLC
Je weet dat het zo niet werkt, Phenoquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, gewoon speelbaar dus. Koop je de DLC erbij als je dat echt mist en klaar
Eens!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Serieus, heb je AC:2 niet gespeeld?
Dat was juist de beste uit de serie!
25 eu teveelquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Infamous second son gekocht voor 25 euro, een prima prijs.
Niet voor een platinum trophyquote:
Precies. Als ik op elke game moet wachten op een goty editie dan kan ik lang wachten. ZO belangrijk is die dlc niet. Dat je je bekocht 'voelt' omdat er niet alles in zit was leuk in de jaren negentigquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
De AC4 dlc mis je absoluut niks aan voor het verhaal, en de gewone dlc-loze versie is goed voor ruim 50 uur gameplay.
Ik heb helemaal niets met trophies/achievements, zeker niet als je er een imo kutgame voor moet gaan spelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet voor een platinum trophy. Gaat daarna weer de verkoop in, dus zal het mij niks kosten.
... maar ik heb 1: een gigantische backlog, en 2: geduld en principes. Het is niet alsof ik in de tussentijd me moet vermaken met PimPamPat tegen mijn goudvis ofzo. Ik heb nog een shitload aan games liggen, die prima zijn, en niet/nauwelijks aangeraakt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Als ik op elke game moet wachten op een goty editie dan kan ik lang wachten. ZO belangrijk is die dlc niet. Dat je je bekocht 'voelt' omdat er niet alles in zit was leuk in de jaren negentig
vind jij.quote:
vind jijquote:
camera aansluitenquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ikhheb voor mijn zoontje Angry Birds Star wars gekocht en dat schijn je met de ps4 camera te kunnen spelen alleen hoe?![]()
Iemand een idee?
sure, t was niet zo goed als inf 2 op de ps3, maar dude die game was wel badass manquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
vind jij
InFamous is de slechtste 1st party game van deze gen tot nu toe.
Zo'n kutgame is het niet met een 8 gemiddeld aan reviews. Maar goed, het kost mij niets en een platinum trophy is altijd leuk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met trophies/achievements, zeker niet als je er een imo kutgame voor moet gaan spelen.
Maar je moet er zeker nog 25 eu voor krijgen bij doorverkoop, dus dat is idd mooi meegenomen.
Hoe oud is die kleine nou eigenlijk? Ik weet nog dat je vrouwtje net bevallen was, das echt al fucking lang geleden volgns mijquote:
5quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe oud is die kleine nou eigenlijk? Ik weet nog dat je vrouwtje net bevallen was, das echt al fucking lang geleden volgns mij
waar? als ik vragen mag (ik wil eigk alles digitaal maar een koopje kan geen kwaad)quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Infamous second son gekocht voor 25 euro, een prima prijs.
Gewoon op mp.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:25 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
waar? als ik vragen mag (ik wil eigk alles digitaal maar een koopje kan geen kwaad)
Die was 29 november gratis!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo toch maar even Resogun gekocht. Had toch nog 12 dollar over op mijn account en hij kost nu 9,99 dollar.
Een 8 gemiddeld zegt niets.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zo'n kutgame is het niet met een 8 gemiddeld aan reviews. Maar goed, het kost mij niets en een platinum trophy is altijd leuk.
Toen had ik de PS4 nog nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die was 29 november gratis!
Uren/dagen mee vermaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |