Ah oké, ik weet niet of ik een nieuwe of oude versie controller heb. Tot nu toe nog geen problemen mee, dus even afkloppen.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:24 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik weet dat deze van de nieuwe batch zijn, maar het zou kunnen zijn dat sommige winkels nog de oudere variant hebben. Maar de meeste winkels waar ik kwam hadden helemaal geen controllers op voorraad waardoor ik dus maar bij Sony zelf heb aangeklopt.
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:27 schreef Santello het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie al wanneer de bèta is?
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:28 schreef emokid het volgende:
[..]
18 juli.
Moeten we nu al de code redeemen op de bungie site?
Ja. Je krijgt een mail als het zover is en je de game op je console kan downloaden.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:28 schreef emokid het volgende:
[..]
18 juli.
Moeten we nu al de code redeemen op de bungie site?
in mn mail van bol staat dat je het op de site moet redeemen maar niet wanneer, kan misschien nu al?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja. Je krijgt een mail als het zover is en je de game op je console kan downloaden.
Ja dat kan. Heb het al gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
in mn mail van bol staat dat je het op de site moet redeemen maar niet wanneer, kan misschien nu al?
Volgens mij zijn er nog geen oude of nieuwe versies maar is het gewoon 1 en dezelfde.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ah oké, ik weet niet of ik een nieuwe of oude versie controller heb. Tot nu toe nog geen problemen mee, dus even afkloppen.
Kun je dit ff vervangen in de OP (namen op volgorde)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de intertoys wel in ieder geval, de controller die mijn PS4 kon ik zo omruilen. Dit gaat echter om de rode die ik later bij een andere winkel heb gekocht en daar mis ik dus de bon van. Ik kan ook moeilijk doen alsof deze bij mijn PS4 zat natuurlijk...quote:Op maandag 23 juni 2014 14:14 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Toevallig net gebeld. Maar ook dan willen ze dat je een bon mee stuurt.
Ik heb 1 controller gehad voor mijn verjaardag en 1 zat bij de PS natuurlijk. Ik las van sommigen dat je de controller ook bij sommige winkels kan omruilen en gelijk een nieuwe krijgt. Is dat bij Game Mania ook zo?
Gewoon zwart overspuitenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij de intertoys wel in ieder geval, de controller die mijn PS4 kon ik zo omruilen. Dit gaat echter om de rode die ik later bij een andere winkel heb gekocht en daar mis ik dus de bon van. Ik kan ook moeilijk doen alsof deze bij mijn PS4 zat natuurlijk...
Rood en Blauwquote:Op maandag 23 juni 2014 15:00 schreef elshaarawy92 het volgende:
Wanneer komen de rode en blauwe controllers.. heb helaas weer een zwarte gehaald(haast)
Koop een USB headset, die werkt dan ook op je 4.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:19 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ps3 orginele headset verkopen of heeft het nog nut later voor PS4?
Ik denk zelf ook dat het niet een hele nieuwe versie is, maar weet wel dat er schijnbaar 2 soorten types oid zijn, waarbij de ene begint met 11102 etc en de andere 21102. Hoe het zit weet ik niet, maar als ik de pookjes van beide controllers naast elkaar houdt is het een wereld van verschil.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog geen oude of nieuwe versies maar is het gewoon 1 en dezelfde.
Een vervangend exemplaar is bij mij ook alweer kapot nml.
Ah ok misschien dat ik dan als vervanger gewoon de oude versie heb gekregen.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:51 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik denk zelf ook dat het niet een hele nieuwe versie is, maar weet wel dat er schijnbaar 2 soorten types oid zijn, waarbij de ene begint met 11102 etc en de andere 21102. Hoe het zit weet ik niet, maar als ik de pookjes van beide controllers naast elkaar houdt is het een wereld van verschil.
Je weet tenminste dat het niet aan jou ligt... het is gewoon niet goed getest, want bij duizenden gamers komen er scheurtjes in. Hoop dat er voor november echt een nieuwe uitkomt dat ik ze nog een keer kan ruilenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok misschien dat ik dan als vervanger gewoon de oude versie heb gekregen.
3 controllers al naar de klote
Bij mij is de 11102 versie de goede juist. Veel meer profiel en ze voelen veel steviger, waarbij die andere veel meer rubberachtig voelt.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:54 schreef elshaarawy92 het volgende:
Heb beide 11102 versie zijn deze slechter ?
Ik zal mijn console ook voor november op moeten sturen dus dan doe ik de twee controllers er gewoon bij, krijg ik een heel nieuw pakket van Sony hopelijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:55 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Je weet tenminste dat het niet aan jou ligt... het is gewoon niet goed getest, want bij duizenden gamers komen er scheurtjes in. Hoop dat er voor november echt een nieuwe uitkomt dat ik ze nog een keer kan ruilen
Neuh dat doe ik nooit, het gaat ook alleen om het rubber op 't linkerpookje dat is afgescheurd.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is niet dat je vergeet dat je de controller tegen de muur gooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |