Ik vroeg het net een mier, die begreep het ook.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:00 schreef Pharkus het volgende:
Gelukkig begrijpen zowel mannen als vrouwen als geiten dat je verzonnen verhaaltjes op het internet zet.
pics.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef NM. het volgende:
En niemand vraagt hier fotos van het meisje in kwestie?
Omdat die niet bestaat...quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef NM. het volgende:
Heb het even voorgelegd aan mijn amoebe en zelfs hij geloofde het verhaal nietquote:Op maandag 23 juni 2014 15:00 schreef Pharkus het volgende:
Gelukkig begrijpen zowel mannen als vrouwen als geiten dat je verzonnen verhaaltjes op het internet zet.
Is dat nou veel werk, zo'n amoebe onderhouden? Ik heb er over na zitten denken om er ook 1 aan te schaffen.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb het even voorgelegd aan mijn amoebe en zelfs hij geloofde het verhaal niet
Het onderhouden van een amoebe is prima te doen. Waar je nog wel op moet letten bij de aanschaf ervan is de stamboom. Heeft de amoebe een goede stamboom dan kan hij 3/4x zo duur zijn en die zijn doorgaans ook beter met kinderen & andere huisdieren dan de amoebes met een twijfelachtige stamboom.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is dat nou veel werk, zo'n amoebe onderhouden? Ik heb er over na zitten denken om er ook 1 aan te schaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
Zonder goede stamboom zijn ze zo'n beetje als TS?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het onderhouden van een amoebe is prima te doen. Waar je nog wel op moet letten bij de aanschaf ervan is de stamboom. Heeft de amoebe een goede stamboom dan kan hij 3/4x zo duur zijn en die zijn doorgaans ook beter met kinderen & andere huisdieren dan de amoebes met een twijfelachtige stamboom.
Iedereen weet dat dit verzonnen is.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef NM. het volgende:
Meer dan dat is er ook niet gebeurd die avond.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:03 schreef NieuweNier het volgende:
Echt zo'n chick waar je een mentaal plaatje bij maakt om op de masturberen omdat je toch geen kans maakt.
Vind je dit zelf geloofwaardig overkomen als je dit hardop terug leest?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:11 schreef NieuweNier het volgende:
OMG ik vind het oprecht heel erg lastig. Ik zit er een beetje mee in mijn maag.
Ik vind die chick leuker dan mijn fuckbuddy. Maar zeggen "ik wil je niet kwetsen" en dan de volgende dag over haar beste vriendin heen gaan is ook niet helemaal aardig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |