Bij mij begon de pijn met aanhappen ook toen - hier is het echt van ander speeksel. Merk ook dat als er nu een tand doorkomt, het even een paar dagen heel erg is, om dan weer af te zwakken. Dan is 't alleen nog maar gevoelig. Maar pijnloos voeden kan ik niet meer en dat vind ik toch jammer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
Geen idee... Ik dacht afgelopen weekend wel weer 'vruchtbaar slijm' te hebben, dus wie weet...
Sneu Wup, waterpokkenhopelijk is ze snel weer beter!
Voor het eerst dat hij zegt niet te willen drinken voor het slapengaan. Hij heeft weleens eerder weinig gedronken. Soms haalt hij dat ook nog s'nachts in, dus ik ga op tijd naar bed. Heb het idee dat de laatste tanden doorbreken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
Oh is dat voor het eerst Tinu? Heb je een verklaring of denk je dat hij het zelf gaat stoppen?
ik heb hetzelfde, tijdens mijn eisprong 😐quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
Geen idee... Ik dacht afgelopen weekend wel weer 'vruchtbaar slijm' te hebben, dus wie weet...
Sneu Wup, waterpokkenhopelijk is ze snel weer beter!
Ja redelijk goed. Hij wilde s'nachts en/ of s'ochtends vroeg wel drinken. Daarna heerlijk geslapen tot na 7 uur.quote:
Kan niet echt spreken voor vegan of biologisch, maar wel voor kosher en dat is natuurlijk geen kwestie van smaak maar van geloof. As je zelf kosher eet, wil je niet dat je kind bijv. Varkensvlees binnen krijgt via de bv.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:23 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat kan. Het komt niet vaak voor, maar het is zeker niet onmogelijk. Maar je kunt pas zoiets opperen als er echt álles aan is gedaan om een voldoende productie te krijgen en volgens mij zitten ze daar nog niet aan
Iemand gisteren ook pregnant in heels gezien over moedermelkdonatie? In New York kun je kiezen voor koshere, vegan of biologische moedermelkEn of je het wel even allemaal proeft, want als jij het niet lekker vindt, vindt je baby dat ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |