SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:52 schreef Franny_G het volgende:
Phoe, ben alweer aan de vierde voeding bezig vandaag en ze drinkt zo lang ook. Met gedut tussendoor, maar als ik loskoppel is het huilen geblazen. Ben stiekem beetje bang dat ik niet genoeg melk heb... Probeerde vanmorgen tussendoor ook te kolven, omdat ik morgen overdag weg wil, maar er komt maar weinig uit. Niet zo gek natuurlijk als zij zoveel drinkt, maar ik ben anders gewend.
Dat laatste bedoel ik ook. Dat als je een 2e kindje aan de borst hebt, je ook weer voor uitdagingen staat en je ook wel een terugdenkt aan de tijd dat je er maar 1 aan de borst had en het gemak wat dat met zich meebracht. Kan ik mij zo voorstellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:38 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara ik heb het ook wel serieus genomen. Kan me voorstellen, dat het spijtig is, dat je dat bij M niet zo hebt kunnen ervaren. Dat je je dat bedenkt als je een 2e aan de borst hebt wanneer er nog een kleintje rondloopt, kan ik me ook goed voorstellen. Dat laatste heb ik helaas niet ervaren en zal ik denk ik ook niet meemaken.
Ik kan me wel een beetje in Franny indenken omdat het voor mezelf ook echt wennen was aan het buiten voeden en ik me daar ook niet altijd zo op mijn gemak heb gevoeld. Bij de 2e ben ik daar makkelijker in. Waarbij ik moet zeggen, dat ik met 2 kinderen op pad en de kleine buiten voeden weer een andere uitdaging vond.
Ik kan dus nog niet met mijn benen over elkaar door de wond en restje buikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:36 schreef Burdie het volgende:
Je kunt je arm op een (stoel) leuning leggen, dan krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
(Niet mijn foto)
En dat is vol te houden 20 minuten? Waarschijnlijk komt het door de ks of ik ben gewoon slap maar ik kan Lucas echt nog niet lang dragen. Krijg dan gewoon pijn in mijn buik. Nog los van de lamme arm.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:11 schreef Cantare het volgende:
Ik doe het ongeveer zoals op de foto hierboven.
En als er geen leuning is dan zo: http://www.medela.com/.im(...)nt/wiegenhaltung.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |