Perfect voor de meeste Fok!kers dus.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:54 schreef gewoonmeppen het volgende:
Bij deze dus een waarschuwing voor de lezers van Fok, een bonsai is voor eenzame mensen met te veel tijd met een sterke drang tot verzorgen.
Mensen die iets kopen zonder eerst onderzoek te doenquote:
Natuurlijk mogelijk? In de vrije natuur bestaat de regen alleen uit nevel? Wordt de grond ververst en de takjes bijgeknipt?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mensen die iets kopen zonder eerst onderzoek te doen
En tevens ik weet niet wie die handleiding geschreven heeft maar ehkoekoek
Dat douchen doe je dus met een planten spuit, op nevelstand. Maar elke dag is niet nodig![]()
Verpotten en bijknippen per jaar klopt , liefst om de 3 maanden even verse potgrond.
Stress van verhuizing![]()
Het is en blijft een boom hoor.
En voor de rest is het de bedoeling dat je met zo'n boompje een zo natuurlijk mogelijke situatie creëert. Dus ja bijknippen en sturen naar eigen smaak.
Mja hangt er natuurlijk van af hoe groot zo'n boompje is hequote:Op maandag 23 juni 2014 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk mogelijk? In de vrije natuur bestaat de regen alleen uit nevel? Wordt de grond ververst en de takjes bijgeknipt?
In de natuur zitten bomen niet in te kleine potjes en worden niet kunstmatig klein gehouden. En aangezien veel bomen.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk mogelijk? In de vrije natuur bestaat de regen alleen uit nevel? Wordt de grond ververst en de takjes bijgeknipt?
Ze schrijven het verkeerd, het is gewoon het kamer klimaat, van een kas naar een kamer gaan, planten moeten daar gewoon even weer aan wennen.quote:
Wat een sletquote:Op maandag 23 juni 2014 10:42 schreef Zeetakje het volgende:
Mijn zus heeft een bonsaiboompje in de vorm van een piemel
lol wel een goed idee...quote:Op maandag 23 juni 2014 10:40 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Je zou onder FOK!kers een wedstrijd moeten houden wie het langst zijn bonsai in leven weet te houden. 'T wordt een drama. Weet ik zeker.
Behalve regelmatig water geven is er weinig werk aan. heb er inmiddels 5 staan van klein, nog geen 500 gram grond in de pot, tot vrij groot boom/grond/pot die das 5 minuten per dag, en 1x in de 3 weken op zaterdag 10 seconden extra.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik had plannen om er over 2 maanden 2 aan te schaffen, maar ben nu gaan twijfelen.
...........Een bonsai boom groeit niet in het wild, een bonsai is een kunstmatig klein gehouden boom/struik.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:17 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Hoe kunnen die dingen nog overleven in het wild als zo zoveel zorg nodig hebben?!
Als je je katten niet eens fatsoenlijk kunt verzorgen Is het sowieso verstandig hier niet aan te beginnenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik had plannen om er over 2 maanden 2 aan te schaffen, maar ben nu gaan twijfelen.
Ik heb alleen een balkon, dus dan moet ik iedere keer naar buiten voor de verzorging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was het niet mr. Miyagi?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:44 schreef avondmelange het volgende:
Een grote bonsai boom is tering duur. Ik mocht op me werk eentje altijd bij knippen en bijenwas sprayen. Ik voelde me toen mr. Kayagasi
[ afbeelding ]
hoe kom jij erbij dat ik mijn katten niet verzorg?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je je katten niet eens fatsoenlijk kunt verzorgen Is het sowieso verstandig hier niet aan te beginnen
Ze hebben vlooien dus zullen jouw planten wel luizen hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe kom jij erbij dat ik mijn katten niet verzorg?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |