Dank voor de tip.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
20 cent?
Toevallig vandaag vanaf 15 euro gratis verzenden. 200 stuks voor 11 euro, dat is 5.5 cent en scheren prima. Ik merk dat voornamelijk de voorbereiding en scheerzeep HET verschil maken. Ik heb nu al zo'n 8 merken getest en merk geen grote verschillen tussen mesjes.
http://www.drogisterij.ne(...)mesjes-5013405641421
[ afbeelding ]
Beetje aanvullen met scheerstaafje of gek zeepje... of 2 pakjes bestellen
een enkele klik registreert hij wel he..quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
In die app (xiaomi dus) kan je ook de snelheid instellen, dus zet die op 'snel'. Ik denk eerder dat je hem misschien niet volledig indrukt.
In meerdere gevallen is dat zeker van belang.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:19 schreef BoyB het volgende:
Want je hebt gelijk: het voorwerk is uiterst belangrijk.
Ik mis een ring op de jouwe. Ik heb een originele Mikey en die heeft er 3, misschien dat daar het verschil zit?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:28 schreef Downstar het volgende:
Die Klick button dingen van Tinydeal binnen
werken wel redelijk op de Neo n002.. alleen lijkt hij bij mij
de 1 button en lonpress alleen te doen, 2 korte klikken wordt gewoon gezien als 1..
mogelijk doe ik het fout..
[ afbeelding ]
nu alleen nog even kijken naar een iets uitgebreidere app als Klick zelf.
Pressy app is alleen voor pressy buttons ofniet? Iemand nog andere aanraders qua apps(in het engels)
op tinydeal staan wel wat alternatieve apps, maar zijn dus alelmaal chinees
Chinese creme lijkt me iets te gekquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:19 schreef BoyB het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Ik had verschillende pakjes besteld met 5 mesjes en dan is het een stuk duurder
Zou mooi zijn als je ook nog een tip hebt voor goede Chinese scheerzeep of pre-shave balm.
Want je hebt gelijk: het voorwerk is uiterst belangrijk.
Hoe?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Al eens nieuwe firmware geflashed? Indien ja: Doe het eens overnieuw (wellicht fout gegaan), indien nee: probeer dat eens
Door het te downloaden, op een leeg SD kaartje te zetten en daarna in de camera te stoppen (wellicht)?quote:
Ja maar ik lees nergens hoe je moet downgraden, is dat gewoon hetelfde maar dan met een lagere software?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Door het te downloaden, op een leeg SD kaartje te zetten en daarna in de camera te stoppen (wellicht)?
Jazeker, alleen de firmware is een beetje irritantquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:49 schreef Muto het volgende:
Overweeg de SJ4000 te kopen. Wat ik hier zo lees is het best wel een aanrader?
Oké thanks, via Banggood kun je het best Free Shipping kiezen ipv Netherland Direct Mail toch? Ivm kleinere kans op invoerrechten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jazeker, alleen de firmware is een beetje irritant
geen ideequote:Op woensdag 25 juni 2014 18:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Oké thanks, via Banggood kun je het best Free Shipping kiezen ipv Netherland Direct Mail toch? Ivm kleinere kans op invoerrechten?
Dit was dus het geval. Heb contact met de ontvanger van het pakket gehad, en het was iets dat hij zelf besteld heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
De seller kan je de code van iemand anders uit NL gegeven hebben.
Even voor je gefixtquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jazeker, alleen bij die van mij is de firmware is een beetje irritant
Jawel, wat denk je anders dat ze bedoelen, geel, rood, groen, blauw, doorzichtigquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)8473189?stream_ref=5
Instructions:
1. Upload the Firmware (.bin) into a BLANK microSD card.
2. With the Camera switched OFF, insert the microSD card into camera.
3. Once microSD inserted into Camera, switch ON camera.
(make sure there is sufficient battery life available)
4. Blue and Amber LED will light up, indicating Camera is switched ON, but SCREEN will be BLANK.(blank bedoelen ze zeker niet zwart?)
quote:5. Wait for about 15 seconds, the Camera will auto power up.
(camera is installing new firmware during the 15 seconds, DO NOT DO ANYTHING TO THE CAMERA DURING THIS TIME)
6. Once camera (screen) comes on, go into General Settings to change the Language back to English and check for the VERSION.
7. FORMAT microSD from the Camera. Done.
*note: Camera will auto-read microSD when it is powering up each time, hence, if the Firmware is not removed/deleted, it will auto-install each time it is switched-on and may lead to the software crashing.
Toch niet de batterij of iets er uit gehaald? en vooraf het kaartje geformatteerd / leeg gehaald?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef bobbernaut het volgende:
Oke, mn sj4000 gebrickt? Als iemand weet hoe dat firmware updaten werkt, mag diegene ff een tut maken. xoxo
Ja heb 5 verschillende firmwares gedownloadquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef shiznuts het volgende:
Dat is het meestal, gewoon een beetje geduld opbrengen en gewoon wat kloten ermee, doet 'ie het vanzelf wel weer een keertje.
Je had dus de foute firmware (verkeerde scherm) dan geeft hij wit beeld jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja heb 5 verschillende firmwares gedownloadAls er uberhaupt 5 zijn
Zit wel goed dacht ik. Zelf niet gebruikt.quote:
Ja, klopt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zit wel goed dacht ik. Zelf niet gebruikt.
Via ander forum kan je 1000 punten krijgen zodat je direct VIP member bent dacht ik (zie tweede hit google)
tuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben op zoek naar iets waardoor ik mijn simpele autotje Blikjes fris kan neerzetten als deze nog niet op zijn en t bochtje eraan komt. Is dit op de Chinese velden te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |