Is dat je moeders handschrift?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Is dat je moeders handschrift?
doen het goed. Enig nadeel: elke keer als er bezoek komt, ben je de slang kwijt.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef julius123 het volgende:
ik heb trouwens die groeiende blauwe waterslang maar eens gekocht bij BG, is in de aanbieding nu, 11,86 voor de 23m versie (was 31 euro)
[ afbeelding ]
Mooi juist.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Is dat je moeders handschrift?
Ik heb die van mij afgelopen zaterdag binnen gehad. Het is de Earson 151A. Mooi ding met een goed geluid. Volgens mij heeft er nooit een neppe versie bestaan. De A staat voor de geupdate versie dus ik hoefde geen pairing key in te voeren, had een zwart/witte handleiding en er staat gewoon Earson op het apparaat. Erg fijn speakertje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef fastbazz het volgende:
Ik heb er gisteren eentje besteld bij BG. Zodra die binnen is zal ik verslag uitbrengen...
Al eens nieuwe firmware geflashed? Indien ja: Doe het eens overnieuw (wellicht fout gegaan), indien nee: probeer dat eensquote:Op maandag 23 juni 2014 15:11 schreef bobbernaut het volgende:
Mijn SJ4000 heeft wel vaak last van storingen, net viel ie tijdens het bekijken van een filmpje opeens naar een wit scherm, en soms start ik m op en heeft ie ook een wit scherm..
Ja, werkt dat goed? Heb niet zo'n vertrouwen in dat soort dingenquote:Op maandag 23 juni 2014 14:51 schreef Gunny het volgende:
[..]
doen het goed. Enig nadeel: elke keer als er bezoek komt, ben je de slang kwijt.
Dank voor de info, door de vage berichten over de Earson/BG wilde ik geen risico lopen en heb dan ook afgelopen week een Earson bij DX besteld, ook meer betaald $32 in plaats van $26 bij BG.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:04 schreef fastbazz het volgende:
Om even terug te komen op het neppe Earson verhaal:
Ik heb die van mij afgelopen zaterdag binnen gehad. Het is de Earson 151A. Mooi ding met een goed geluid. Volgens mij heeft er nooit een neppe versie bestaan. De A staat voor de geupdate versie dus ik hoefde geen pairing key in te voeren, had een zwart/witte handleiding en er staat gewoon Earson op het apparaat. Erg fijn speakertje.
Bedankt voor deze. Je komt op voor onze groep niet-makkelijk-te-openen sj4000s.quote:
quote:
Prima. Is precies dezelfde als die op de tv van telsel. Grappig detail, er zit een papiertje bij van de fabrikant. Wordt schijnbaar gemaakt in Denemarken. Natuurlijk geen heet water of als hogedruk slang gebruiken, maar als normale tuinslang issie geweldig.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, werkt dat goed? Heb niet zo'n vertrouwen in dat soort dingen
quote:
Oke, dit is echt een held!quote:
Stond ook nog op mijn lijst, een keer op tv gezienquote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef julius123 het volgende:
ik heb trouwens die groeiende blauwe waterslang maar eens gekocht bij BG, is in de aanbieding nu, 11,86 voor de 23m versie (was 31 euro)
[ afbeelding ]
ik heb ook wel eens naar die tuinslangen gekeken ja, maar uiteindelijk weer vergeten..quote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Stond ook nog op mijn lijst, een keer op tv gezien![]()
Ik wil hem nu ook kopen maar ik begrijp de aansluiting niet. Zit er nu gewoon zo'n normale klik aansluiting op voor de kraan en spuiter of moet je die er los bij kopen? Ik zie alleen een schroefdraad aansluiting.
edit:
Na wat youtube onderzoek blijken die dingen nogal snel te ontploffen. Toch maar geen 10 euro verspillen![]()
Met gewone waterdruk ploffen die niet zo makkelijk hoor. Tenzij je misschien 24/7 de kraan open laat staan. Ik heb bij de mijne gewoon wat standaard gardena koppelingen erbij gekocht.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wil hem nu ook kopen maar ik begrijp de aansluiting niet. Zit er nu gewoon zo'n normale klik aansluiting op voor de kraan en spuiter of moet je die er los bij kopen? Ik zie alleen een schroefdraad aansluiting.
edit:
Na wat youtube onderzoek blijken die dingen nogal snel te ontploffen. Toch maar geen 10 euro verspillen![]()
Zo'n korte kost maar een paar piek. Leuk om te proberen toch nu ze in de aanbieding zijn. Ik post MN ervaringen wel als ik het apparaat binnen heb.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
edit:
Geen filmpjes van ontploffingen maar de comments zijn nogal negatief.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens naar die tuinslangen gekeken ja, maar uiteindelijk weer vergeten..
maar ontploffen? linkje(s) naar filmpjes
?
Waarom niet een normale tuinslang halen?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Geen filmpjes van ontploffingen maar de comments zijn nogal negatief.
Zacht rubberen buis dat uitrekt tot een dun slangetje, tja.![]()
Heb je weleens 20 meter tuinslang gebruikt? Erg zwaar en moeilijk op te bergen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom niet een normale tuinslang halen?
Snap het voordeel van deze dingen niet echt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |