I get what you mean.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Even een vraag.
Hebben ze nu een metalen rails erin zitten?
Bij mijn normale nitecore lader bewogen de metalen beugels erg stroef. Even opengemaakt en dan zie je dat de metalen beugels door een plastic rails gaan. Dat schraapt over het plastic en dat werkt natuurlijk stroef. Wat glij vet erin gedaan en dat helpt goed.
Ik zag ook gelijk dat het soldeerwerk een beetje slordig is van Nitecore![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik kon deze voor een prikkie overkopen! En ik gebruik de term 'drone' eigenlijk verkeerd want het is gewoon een hexa-copter dus daar gelden de Drone regels dan ook weer niet voor!![]()
Nergens last van dus!
[..]
Oida. RIP.quote:Helaas niet.. Na de crash gelijk de schade opgenomen en de copter gesloopt, die was namelijk ook vrijwel helemaal kapot qua armen en frame![]()
Datquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dank je, ik wist niet dat er een apart topic was
enquote:Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
is niet om de boeman te spelen. Maar juist om je op weg te helpen, hè.quote:Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen
quote:Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Check, staat erin.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:21 schreef Downstar het volgende:
PANDA4FOK coupon kan ook weer in de OP worden toegevoegd in het nieuwe deeltje.
5% off bij pandawill.com
alleen bij orders >98$ (& je moet ingelogd zijn)
Maargoed pandawill is toch corebusiness smartphones en tablets dus dan kom je wel snel over de 100$ heen.
Zoek nou eens 1 keer zelf via chinaprices.usquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:02 schreef klm1234 het volgende:
ik zoek gordijnen die je voor een deur plaatst ivm insecten etc
iemand links?
Misschien begint DX binnenkort wel met een pilot:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:14 schreef larry_flynt het volgende:
Bizar een kabeltje 21 juni besteld, vandaag binnen. Nog nooit iets zo snel gekregen!
Was op Ebay...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Misschien begint DX binnenkort wel met een pilot:
"Ordered today before 11 pm, it's in your house tomorrow".
op wat moet ik zoeken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zoek nou eens 1 keer zelf via chinaprices.us
Henk jonguh. Gebruik je gezond verstand toch eens.quote:
Wie weet wordt Henk wel de nieuwe shiz over een paar jaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die knettergek wordt van de overloop aan de "speciale" accounts etc.
Ik moet ze nog in elkaar zetten.quote:
Wie weet wordt shiz wel de nieuwe Henk over een paar jaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wie weet wordt Henk wel de nieuwe shiz over een paar jaar
Vrij willekeurig. Soms binnen 2 dagen, maar soms ook pas na 5 dagen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:08 schreef terrorsjaak het volgende:
Hoe werkt paypal eigenlijk? Heb iets van dx besteld en paypal zit aan mijn rekening gekoppeld alleen vraag ik mij af wanneer er dan wat van mijn rekening afgeschreven wordt?
Indrukkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:30 schreef remcosw het volgende:
Hoe krijgen jullie het sd kaartje uit de SJ4000?
Door m in te drukken springt ie er niet uit..
En kan je ook verwijderen vanaf de cam zelf?
quote:
Fixed base?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:39 schreef larry_flynt het volgende:
Zonde!
Ik kom er net achter dat ik geen fixed base en charger bij mijn SJ4000 heb gekregen
Een zuignap om aan het autoraampje te doen.quote:[b]Op vrijdag 27 juni 2014 18:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Fixed base?
Trouwens, http://www.ebay.com/itm/E(...)e=ADME:X:RTQ:US:1123 deze gewonnen, meteen mailtje gestuurd met de vraag of ik een zwarte kan krijgen
Krijg dus een zwarte
Die zit niet in het standaard accessoires pakket?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:08 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Een zuignap om aan het autoraampje te doen.
Soms binnen een paar uur (had ik gisterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:29 schreef igi0n het volgende:
[..]
Vrij willekeurig. Soms binnen 2 dagen, maar soms ook pas na 5 dagen!
Zou erbij moeten zitten, samen met een oplader. Maar beide ontbreken. Rest zit er wel bij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:11 schreef remcosw het volgende:
[..]
Die zit niet in het standaard accessoires pakket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |