Die selectie kon er gewoon niet zoveel van.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:46 schreef Vatta het volgende:
Aad heeft overal zoveel verstand van ongelooflijk. Neemt hij zichzelf echt zo serieus? Aadje afkoopsom. Lekker Sparta laten degraderen. Nog bedankt daarvoor Aad. Als je kijkt.. Je bent een idioot!!
quote:
Een van de leukste momenten uit de laatste 10 jaar 'eredivisie' Bedankt Aadquote:Op zondag 22 juni 2014 23:46 schreef Vatta het volgende:
Aad heeft overal zoveel verstand van ongelooflijk. Neemt hij zichzelf echt zo serieus? Aadje afkoopsom. Lekker Sparta laten degraderen. Nog bedankt daarvoor Aad. Als je kijkt.. Je bent een idioot!!
Weet ik maar ik heb het gevoel dat hij zichzelf in het rijtje Louitje, Hiddink en Michels zetquote:Op zondag 22 juni 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die selectie kon er gewoon niet zoveel van.
Ok Shreyas.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:47 schreef Shreyas het volgende:
Brazilië is overrated maar kan rekenen op hulp van de scheidsrechter
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:46 schreef Vatta het volgende:
Cavaliers vraagt zich af waarom je nog reageertquote:
Ben jij zo'n Feyenoord jood?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Een van de leukste momenten uit de laatste 10 jaar 'eredivisie' Bedankt Aad
Dat was toch heerlijk man. Huppelende Aad en een paar seconden later Fernandez. Ballen uit mijn broek gelachen.quote:
Achja zo hebben we allemaal onze momentjes. Ik vond PSV uit een paar seizoenen geleden ook genietenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch heerlijk man. Huppelende Aad en een paar seconden later Fernandez. Ballen uit mijn broek gelachen.
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:46 schreef Vatta het volgende:
Gelukkig doet Sparta het zonder Aad beterquote:Op zondag 22 juni 2014 23:46 schreef Vatta het volgende:
Dit heeft al in alle kranten gestaanquote:Op zondag 22 juni 2014 23:50 schreef Maver24 het volgende:
Ondertussen wordt nu gewoon het laatste deel van VI opgenomen en wordt het zometeen afgespeeld
Dit moet DE uitspraak van het jaar zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:53 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]aarnaast heeft Aad nog nooit een afkoopsom ontvangen
Welterustenquote:Op zondag 22 juni 2014 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel plezier met USA - Portugal trouwens, jongensTot morgen
Waarom?quote:
Ach. Gelukkig toch weer 3 Rijnmond clubs in de eredivisie volgend seizoen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:53 schreef Vatta het volgende:
[..]
Achja zo hebben we allemaal onze momentjes. Ik vond PSV uit een paar seizoenen geleden ook genieten
Dit.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:39 schreef Shreyas het volgende:
De domme kritiek op Van Gaal door mensen die in de voetbalwereld minder hebben gepresteerd begint vermoeiend te worden.
2009- 2010: Semi final Greek Cup (FC Kavala)quote:
Kroatië heeft zoals jij zegt de mooiste shirts en een paar geweldige spelers. Altijd wel sympathie voor ze. Met zo weinig inwoners toch zo'n goed team.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarom?
Mexico = Latijnse passie, technisch vernuft, fanatieke fans, Uribe Peralta, Hector Herrera en Ochoa.
Al heeft Kroatië wel de tofste shirts en wat prima spelerts.
Raar inderdaad.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
Dat tweede reclameblok starten ze echt elke dag te laat in, ze gaan weer door tot na de aftrap op deze manier.
Iedere trainer is bij Sparta gedoemd te mislukken maar ik dacht dat Aad buitencategorie wasquote:Op zondag 22 juni 2014 23:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Gelukkig doet Sparta het zonder Aad beter
fire the flooormanagerquote:Op zondag 22 juni 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
Echt achterlijk dat VI Oranje de wedstrijd overlapt
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Het begint een beetje zielig te worden ja.
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2009- 2010: Semi final Greek Cup (FC Kavala)
Vraag het Aad, hij zal dit bevestigen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Dit moet DE uitspraak van het jaar zijn.![]()
Niet schelden met ziektes, maar het is inderdaad tijd om te zappenquote:
Kunnen ze wel maar het boeit ze geen flikker bij rtl4 als die reclame blokken er maar inzittenquote:Op maandag 23 juni 2014 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
Het is echt triest dat ze dit niet kunnen plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |